Postitused: 25
Teemad: 13
Liitus: May 2015
Maine:
0
Tere. Küsimus 94.a 250D kastivahetuse kohta. Isendiks on w202 kerel 2.5l om605 non turbo 83kw diisliga, aastast 1994. Auto ise tiptop, aga lähiajal plaan vahetada automaatkast 722.4 ära 722.6 vastu, põhjus on 5 käigu puudumine, millest hakkan juba puudust tundma, kuna enne sai liigeldud ka 2.2cdi manuaaliga.
Kuulnud et 722.4 kast vana hüdraulikal baseeruv kast, millel otseselt juhtmoodulit pole, aga 722.6 on juba juhtmooduliga. Hetkel 722.6 kast käeulatuses ja siit ka küsimus. On keegi taolise swappi ette ka võtnud, mida peale kasti ja juhtmooduli paigaldamise vaja ümber teha ja palju ja kas on kasti mooduli suhtlus aju ja gaasipedaali all oleva lülitusega seotud?
Kui palju vaja elektroonikat ümber teha? Aeg ja raha ei ole probleemiks.
Parimat
MB w202 c220 cdi, 98.a 2.2 92kw
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
722.6 originaal tcu. Tahab suhelda nii mootori kui ka absiga...
Ma ei usu, et sa selle tööle saad.
Keegi kusagil teeb ise juhtplokke 722.6 tarbeks, hind on 700. € umbes
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 25
Teemad: 13
Liitus: May 2015
Maine:
0
30-01-2016, 05:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2016, 05:28 PM ja muutjaks oli djmart.)
Põhimõtteliselt nähtud samu isendeid om606 mootoriga ja 722.6 kastiga. Nüüd panebgi mõtlema et palju om606 om605 elektroonikast erineb. Om606 isendeid nähtud ka w210 ja lisamoodulit kast ei soovinud, kuigi originaalis oli auto manuaal.
MB w202 c220 cdi, 98.a 2.2 92kw
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
30-01-2016, 05:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2016, 05:47 PM ja muutjaks oli erx000.)
Kardaani pikkus tõenäoliselt ei sobi, vaja uuema tüübi käigukangikulissi, kasti patja ja kronsteini, gaasipedaali asendiandurit, mootori otsa loomulikult teist "hooratast" et turbiiniga kokku sobiks. Tehase juppidega sa seda tööle ei saa, kui just kogu juhtmestikku ja ajusid teise auto pealt ringi ei tõsta, sellega kaasneb tõenäoliselt smartkey peale üle minemine. Kuna minuteada pole kunagi ilma turbota 83kw mootori otsas 722.6 kasti olnud siis tegelikult isegi kogu juhtmestiku ja ajude ringi tõstmine ei ole võimalik. Spetsiaalne 722.6 juhtaju hind on jah 700.- ringis, endal sama aju kasutusel.
Postitused: 25
Teemad: 13
Liitus: May 2015
Maine:
0
(30-01-2016, 05:46 PM)erx000 Kirjutas: Kardaani pikkus tõenäoliselt ei sobi, vaja uuema tüübi käigukangikulissi, kasti patja ja kronsteini, gaasipedaali asendiandurit, mootori otsa loomulikult teist "hooratast" et turbiiniga kokku sobiks. Tehase juppidega sa seda tööle ei saa, kui just kogu juhtmestikku ja ajusid teise auto pealt ringi ei tõsta, sellega kaasneb tõenäoliselt smartkey peale üle minemine. Kuna minuteada pole kunagi ilma turbota 83kw mootori otsas 722.6 kasti olnud siis tegelikult isegi kogu juhtmestiku ja ajude ringi tõstmine ei ole võimalik. Spetsiaalne 722.6 juhtaju hind on jah 700.- ringis, endal sama aju kasutusel.
Ma saan aru et lihtsam on ehitada auto ümber manuaaliks või siis valida mõni cdi mootoriga auto, kasvõi tagaosa avariiga ja kogu tehnika ümber visata.
700€ eest osta kas juhtaju või kogu tehnika, on vast vahe sees.
MB w202 c220 cdi, 98.a 2.2 92kw