25-01-2016, 03:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2016, 03:41 AM ja muutjaks oli danil523.)
Tervist!
Tekkis väike info ja arusaamise puudujääk- Pealkirjas oleva tüki kohta.
Nimelt ehk on targemad - selle asja läbi purenud, läbielanud antud teema põhjusi ning tagajärgi.
Küsimus on pigem kaasmõtlejatele- kes on kord komistanud sellise asja peal... vb keegi on tegelemas või just lehendas sellise küsimuse jne.
Mootoril on selle pildil oleva asemel pime ees (kuna paak katki). Turbo juhtimise hoob liigub kohaselt alla (mootori käivitamisel) ning ahelas olevad voolikud ning klapp on vahetatud töötava vastu (eelnevalt oli mootor jõuetu).
Mootor toimib. Enam ei ole 3k. piirajat ning jõupuudust. KUID- kas see niiviisi- ei lõhu see turbot või mootorit või vastupidi- kui oleks ahelas veel ressiiver - kas siis oleks turbo juhtimine uimasem/ stabiilsem?...
pildil 113 tükk.
Otsin vaikselt seda paaki. Kuna vanal murdus ots.
Kui paigaldan näiteks suurema-väiksema paagi- w210 pealt näiteks- kuidas see avaldub mootori töös? Kas turbo juhtimisel tekkib viiteaeg? Teoorias - kuna vaakumit on magistraalis piisavalt- siis ei ole seda ressiivrit vajagi. Vb oleks parem tuua uus magistraal- vaakum otse pidurivõimust? (et välistada vaakumikaod jne)...
Või ainus parim lahendus on originaal tükid, voolikud ning paak?
Mõni välismaa foorumi tegelane- lisas ühe paagi veel lisaks... Kas see on hea/halb?
Tekkis väike info ja arusaamise puudujääk- Pealkirjas oleva tüki kohta.
Nimelt ehk on targemad - selle asja läbi purenud, läbielanud antud teema põhjusi ning tagajärgi.
Küsimus on pigem kaasmõtlejatele- kes on kord komistanud sellise asja peal... vb keegi on tegelemas või just lehendas sellise küsimuse jne.
Mootoril on selle pildil oleva asemel pime ees (kuna paak katki). Turbo juhtimise hoob liigub kohaselt alla (mootori käivitamisel) ning ahelas olevad voolikud ning klapp on vahetatud töötava vastu (eelnevalt oli mootor jõuetu).
Mootor toimib. Enam ei ole 3k. piirajat ning jõupuudust. KUID- kas see niiviisi- ei lõhu see turbot või mootorit või vastupidi- kui oleks ahelas veel ressiiver - kas siis oleks turbo juhtimine uimasem/ stabiilsem?...
pildil 113 tükk.
Otsin vaikselt seda paaki. Kuna vanal murdus ots.
Kui paigaldan näiteks suurema-väiksema paagi- w210 pealt näiteks- kuidas see avaldub mootori töös? Kas turbo juhtimisel tekkib viiteaeg? Teoorias - kuna vaakumit on magistraalis piisavalt- siis ei ole seda ressiivrit vajagi. Vb oleks parem tuua uus magistraal- vaakum otse pidurivõimust? (et välistada vaakumikaod jne)...
Või ainus parim lahendus on originaal tükid, voolikud ning paak?
Mõni välismaa foorumi tegelane- lisas ühe paagi veel lisaks... Kas see on hea/halb?