24-05-2022, 11:20 AM
Tere,
Tean, et see on veider küsimus, aga kuna Tartus ei oska ma peale esinduse enam kellegi poole sedasorti anomaaliaga pöörduda, siis küsin siit, et kas võiks leiduda kedagi, kes on varem kokku puutunud ja võimeline 2008 aasta ehk 209 kerega CLK kabriol pädevalt diagnoosima ja remontima puldist keskluku juhtimise?
Mis on teada:
1. Infrapuna abil võtit otse lukule suunates asi enamasti toimib (sõltuvalt segavatest faktoritest).
2. Võtmed väljastavad samuti mingit raadiosignaali (kontrollitud ja igaks juhuks lisaks ka patarei vahetatud). Pole aimugi, kas õiget.
3. Auto enda FM raadio levi on suurepärane, mis viitab, et antenniühendus(ed) ja antennivõimendi(d) võiks töökorras olla.
4. Salonginupust toimib kesklukk ka kenasti, aga see vist ei puutu üldse asjasse.
5. Kaitse nr 8 (väidetavalt sageli probleemidega seotud) on korras ning ei põle läbi ega miskit.
6. Signalisatsioon, mis väidetavalt on sageli kaitsme nr 8 läbipõlemises ka sarnastes veidrustes süüdi, kuidagi veidralt ei käitu ja karjub kui on põhjust.
7. Samas nö võtme nuppe klahverdades ehk "raadio teel" auto uksi ei ava ega sulge.
8. Ja arvuti väidetavalt ei näita vigu ega sedagi, et et võtmetest oleks mingi signaal sisse tulemas.
Kabrio pagasnikuluuk on tehtud klaaskiust ja väidetavalt võiks üks antennidest ja/või võimenditest selles asuda.
Luugi küljes on talle otsa vaadates reaalselt vähemalt 3 antenni, aga muidugi ei tea ma, kas mõni neist võiks kesklukuga seotud olla.
Samas on ka auto esiklaasis täiesti nähtaval kohal antennid ja võimalik, et kesklukuga seonduvad antennivõimendid asuvad hoopis A-piilarite all.
Ühesõnaga palju antenne ja võimendeid ja sagedusfiltreid ja mul ei ole tegelikult aimugi, kus ja millised komponendid selle kaadervärgiga seotud on.
Samas raadiolevi on tõesti väga hea ja seega antennimajandus võiks justkui toimida, kuid elektroonika on muidugi imeline ja iial ei või teada, millega üllatab.
Et mitte pimesi otsides poolt autot laiali lammutada, võtaksin hea meelega raha näpu vahele ja viiks ta kellegi targema kätte.
Seega kui keegi sellist tarka tunneb või omab vastava anomaaliaga kogemust, palun jagage kontakti.
Aitäh!
Parimate soovidega,
Västrik
Tean, et see on veider küsimus, aga kuna Tartus ei oska ma peale esinduse enam kellegi poole sedasorti anomaaliaga pöörduda, siis küsin siit, et kas võiks leiduda kedagi, kes on varem kokku puutunud ja võimeline 2008 aasta ehk 209 kerega CLK kabriol pädevalt diagnoosima ja remontima puldist keskluku juhtimise?
Mis on teada:
1. Infrapuna abil võtit otse lukule suunates asi enamasti toimib (sõltuvalt segavatest faktoritest).
2. Võtmed väljastavad samuti mingit raadiosignaali (kontrollitud ja igaks juhuks lisaks ka patarei vahetatud). Pole aimugi, kas õiget.
3. Auto enda FM raadio levi on suurepärane, mis viitab, et antenniühendus(ed) ja antennivõimendi(d) võiks töökorras olla.
4. Salonginupust toimib kesklukk ka kenasti, aga see vist ei puutu üldse asjasse.
5. Kaitse nr 8 (väidetavalt sageli probleemidega seotud) on korras ning ei põle läbi ega miskit.
6. Signalisatsioon, mis väidetavalt on sageli kaitsme nr 8 läbipõlemises ka sarnastes veidrustes süüdi, kuidagi veidralt ei käitu ja karjub kui on põhjust.
7. Samas nö võtme nuppe klahverdades ehk "raadio teel" auto uksi ei ava ega sulge.
8. Ja arvuti väidetavalt ei näita vigu ega sedagi, et et võtmetest oleks mingi signaal sisse tulemas.
Kabrio pagasnikuluuk on tehtud klaaskiust ja väidetavalt võiks üks antennidest ja/või võimenditest selles asuda.
Luugi küljes on talle otsa vaadates reaalselt vähemalt 3 antenni, aga muidugi ei tea ma, kas mõni neist võiks kesklukuga seotud olla.
Samas on ka auto esiklaasis täiesti nähtaval kohal antennid ja võimalik, et kesklukuga seonduvad antennivõimendid asuvad hoopis A-piilarite all.
Ühesõnaga palju antenne ja võimendeid ja sagedusfiltreid ja mul ei ole tegelikult aimugi, kus ja millised komponendid selle kaadervärgiga seotud on.
Samas raadiolevi on tõesti väga hea ja seega antennimajandus võiks justkui toimida, kuid elektroonika on muidugi imeline ja iial ei või teada, millega üllatab.
Et mitte pimesi otsides poolt autot laiali lammutada, võtaksin hea meelega raha näpu vahele ja viiks ta kellegi targema kätte.
Seega kui keegi sellist tarka tunneb või omab vastava anomaaliaga kogemust, palun jagage kontakti.
Aitäh!
Parimate soovidega,
Västrik