Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w211 220 Cdi külmkäivitus?
#1
Autoks siis 2.2 CDI 110kw hommikul käivitades suure külmaga tahab küünalt kaks korda saada siis läheb poolest pöördest käima.Aga kui anda ainult üks kord küünalt siis ketrab suht pikkalt.
Kas mõni eel süüte küünal läbi ?
Kuigi küünla märki põlema ei jää peale käivitust.
Vasta
#2
(08-01-2016, 06:01 PM)Tafka007 Kirjutas: Autoks siis 2.2 CDI 110kw hommikul käivitades suure külmaga tahab küünalt kaks korda saada siis läheb poolest pöördest käima.Aga kui anda ainult üks kord küünalt siis ketrab suht pikkalt.
Kas mõni eel süüte küünal läbi ?
Kuigi küünla märki põlema ei jää peale käivitust.

Keera süüde sisse ja hoia võtit selles asendis veel u 4-5 sekundit peale hõõgküünalde märgutule kustumist. Küünlad hõõguvad peale märgutule kustumist edasi ja saavutavad maksimumtemperatuuri 3-5 sekundit peale märgutule kustumist!
Vasta
#3
(15-01-2016, 01:42 AM)TankIII Kirjutas:
(08-01-2016, 06:01 PM)Tafka007 Kirjutas: Autoks siis 2.2 CDI 110kw hommikul käivitades suure külmaga tahab küünalt kaks korda saada siis läheb poolest pöördest käima.Aga kui anda ainult üks kord küünalt siis ketrab suht pikkalt.
Kas mõni eel süüte küünal läbi ?
Kuigi küünla märki põlema ei jää peale käivitust.

Keera süüde sisse ja hoia võtit selles asendis veel u 4-5 sekundit peale hõõgküünalde märgutule kustumist. Küünlad hõõguvad peale märgutule kustumist edasi ja saavutavad maksimumtemperatuuri 3-5 sekundit peale märgutule kustumist!

See on õige.

Lisaks veidi kulunud mootor ja veidi paigast pihustus ning ongi vahe sees, kas tuba on korralikult kuumaks köetud või kergelt leigeEusa_angel
Vasta
#4
(15-01-2016, 01:42 AM)TankIII Kirjutas:
(08-01-2016, 06:01 PM)Tafka007 Kirjutas: Autoks siis 2.2 CDI 110kw hommikul käivitades suure külmaga tahab küünalt kaks korda saada siis läheb poolest pöördest käima.Aga kui anda ainult üks kord küünalt siis ketrab suht pikkalt.
Kas mõni eel süüte küünal läbi ?
Kuigi küünla märki põlema ei jää peale käivitust.

Keera süüde sisse ja hoia võtit selles asendis veel u 4-5 sekundit peale hõõgküünalde märgutule kustumist. Küünlad hõõguvad peale märgutule kustumist edasi ja saavutavad maksimumtemperatuuri 3-5 sekundit peale märgutule kustumist!

Päris nii ei ole. Kes on lambiga vaadanud või testriga proovinud teab et kui kustub armatuuris tuli siis jäävad küünlad väga kergelt järelkütet tegema.
Efekti oleks ilmselt jah paarist keeramisest.
Vasta
#5
(15-01-2016, 10:27 AM)kentq Kirjutas: Päris nii ei ole. Kes on lambiga vaadanud või testriga proovinud teab et kui kustub armatuuris tuli siis jäävad küünlad väga kergelt järelkütet tegema.
Efekti oleks ilmselt jah paarist keeramisest.

Tasub üle kontrollida küll. Kui lahkasin HH ebatervelt head isu Febi "hõõgküünalde" vastu, siis igatahes minu isendil võeti täispinge maha ~4 sekundit peale märgutule kustumist, mitte koos sellega.
Vasta
#6
Tänud proovin järgi.
Vasta
#7
Kui kyynlad korras ja õigelajal ei käivitu, siis ju ta hõre on mingil põhjusel.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
(15-01-2016, 10:27 AM)kentq Kirjutas:
(15-01-2016, 01:42 AM)TankIII Kirjutas:
(08-01-2016, 06:01 PM)Tafka007 Kirjutas: Autoks siis 2.2 CDI 110kw hommikul käivitades suure külmaga tahab küünalt kaks korda saada siis läheb poolest pöördest käima.Aga kui anda ainult üks kord küünalt siis ketrab suht pikkalt.
Kas mõni eel süüte küünal läbi ?
Kuigi küünla märki põlema ei jää peale käivitust.

Keera süüde sisse ja hoia võtit selles asendis veel u 4-5 sekundit peale hõõgküünalde märgutule kustumist. Küünlad hõõguvad peale märgutule kustumist edasi ja saavutavad maksimumtemperatuuri 3-5 sekundit peale märgutule kustumist!

Päris nii ei ole. Kes on lambiga vaadanud või testriga proovinud teab et kui kustub armatuuris tuli siis jäävad küünlad väga kergelt järelkütet tegema.
Efekti oleks ilmselt jah paarist keeramisest.

Vaidlen vastu. Lambiga vaadates või testriga mõõtes näeb,et pinge langeb, kuid see ei lähe nulli. Kuna suurema vooluga on elemendid üles köetud,siis temperatuuri hoidmiseks ei ole nii palju voolu vaja ja pinget alandatakse. Reaalne pilt, mida alles eile oma silmaga nägin W211 3.0 CDI-il mil kõik küünlad olid pesadest testimiseks välja keeratud labi juhtploki ühendatud oli selline,et päris mitu sekundit hõõguvad need küünlad erkkollaselt edasi,kui armatuuris tuluke juba kustunud on.
Vasta
#9
(15-01-2016, 03:33 PM)TankIII Kirjutas:
(15-01-2016, 10:27 AM)kentq Kirjutas:
(15-01-2016, 01:42 AM)TankIII Kirjutas:
(08-01-2016, 06:01 PM)Tafka007 Kirjutas: Autoks siis 2.2 CDI 110kw hommikul käivitades suure külmaga tahab küünalt kaks korda saada siis läheb poolest pöördest käima.Aga kui anda ainult üks kord küünalt siis ketrab suht pikkalt.
Kas mõni eel süüte küünal läbi ?
Kuigi küünla märki põlema ei jää peale käivitust.

Keera süüde sisse ja hoia võtit selles asendis veel u 4-5 sekundit peale hõõgküünalde märgutule kustumist. Küünlad hõõguvad peale märgutule kustumist edasi ja saavutavad maksimumtemperatuuri 3-5 sekundit peale märgutule kustumist!

Päris nii ei ole. Kes on lambiga vaadanud või testriga proovinud teab et kui kustub armatuuris tuli siis jäävad küünlad väga kergelt järelkütet tegema.
Efekti oleks ilmselt jah paarist keeramisest.

Vaidlen vastu. Lambiga vaadates või testriga mõõtes näeb,et pinge langeb, kuid see ei lähe nulli. Kuna suurema vooluga on elemendid üles köetud,siis temperatuuri hoidmiseks ei ole nii palju voolu vaja ja pinget alandatakse. Reaalne pilt, mida alles eile oma silmaga nägin W211 3.0 CDI-il mil kõik küünlad olid pesadest testimiseks välja keeratud labi juhtploki ühendatud oli selline,et päris mitu sekundit hõõguvad need küünlad erkkollaselt edasi,kui armatuuris tuluke juba kustunud on.
Teema püstituse poolepealt vaadatuna tuleb nõustuda. Hoidmine peale kustumist on kasuks. Vaatasin seda küssi pigem voolu peale andmise ja tarbimise poolelt.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w211 2.1tdi 125kw St3fffu 2 828 19-11-2024, 08:18 AM
Viimane postitus: allan.kannela
  mb w211 2004 srs tuli ? PurpleFire 23 12,059 11-11-2024, 06:53 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 88 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  w211 / W219 Custom suur intercooler tuuningu jaoks OneSlowCDI 0 118 27-09-2024, 02:01 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  W212 E350 CDI 195KW veakoodid Tornaado 0 199 25-06-2024, 10:09 PM
Viimane postitus: Tornaado
  W211 srs marekktt83 0 257 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  W211 hen1 1 446 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 521 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 hen1 1 513 30-10-2023, 06:27 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 2004 hen1 1 477 27-10-2023, 09:44 PM
Viimane postitus: hen1



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne