Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Nov 2015
Maine:
0
Tere oskate ehk soovitada millist ML osta 2006-07 aasta väljalase.Milline mootor oleks nendest töökindlam 280,320 diisel või 350 bensiin.Ja mida jälgida sellise kasutatud auto ostmise juures.Ette tänades vastusest olenematta.Igasugune asjalik soovitus on teretulnud.
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
280 ja 320 diisel on sama mootoriga ehk 3.0 V6 diisel. Tarkvaraga on ära piiratud 280'l võimsus.
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Nov 2015
Maine:
0
Jah huvitav on see ,et kui teiste foorumite vastajad on vastuste poolest aktiivsemad küsimustele vastama siis siit vist väga loota pole.Kahju ,et inimesed ei taha või ei oska kaasa rääkida küsimustele.Inimesed olge ikka aktiivsemat sõna võtma kah natuke uuematele küsimustele ja uuematele autode kohta .
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Ilmselt ei osata väga W164 keremudeli kohta midagi öelda.
"naised külasaunas rääkisid" kvaliteediga hülgemöla võivad kõik toota, kas sellest eriti kasu on.
Kuuldavasti W164 mingi väga hull isend ei ole. Vahekastidega vist on probleeme olnud. Diiselmootorina kasutati OM642 V6, üldiselt vastupidav, vigadeks rikki minev swirl, kuhu tilgub turbost õli peale. Kui torude tihendeid vahetada, siis ei tohiks hullu olla. hõõgküünlad ja nende relee on kah teemaks. EGR kah siin mõnel jukerdanud. Bensumootoritega 0 kogemust Mercedeste peal, seega ei hakka kaasa rääkima. Airmatic kindlasti mugav sõita aga natukene kallim hooldada nagu ikka. Muidu aga liigitub W164 ikka nende "elektriautode" hulka, kus ilma arvutita ei remondi enam suurt midagi.
Mis seal muud ikka, vii endale sobiv auto kuskile pädevasse kohta kontrolli ja saadki teada, mis sind ees ootab.
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
V6-tel mis üle 200 sõitnud keti probleemid ja turbo geomeetria kipub kinni jääma,muidu täiesti ok auto ja veel on probleem SAM plokiga mis asub taga kuudis paremal tiiva sees,tagatulede tihendid väsivad ja kogu vesi jookseb plokki tänu sellele ,räägin enda kogemusest.kindlasti kannatab põhja kork üle vaadata et ei oleks sodi täis,muidu varsti plokk ujub ! 163ga nagu öö ja päev !
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Nov 2015
Maine:
0
Tänan inimesi kes ikka julgesid ja tahtsid asjas kaasa rääkida.
Postitused: 133
Teemad: 23
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
18-12-2015, 12:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2015, 12:35 AM ja muutjaks oli Joel..)
Mul on kaks MB linnavillist peres, nagu signatuuris märgitud. Kaaluvahe on neil ca 500kg, aga GLK peal on see diisel küll päris reibas. ML'ist ümber istudes küll tahaks vahepeal jalaga hoogu juurde lükata, aga see on ootuspärane. CDI hääl on diisli kohta üsna sümpaatne. Käru jaksab GLK väga kenasti vedada. Ma ei ole diisel-ML'iga sõitnud, aga ma ei näe põhjust, miks see ei võiks hea olla. Eeldusel, et diisel iseenesest vastukarva ei käi. Enne MBsid oli mh 165kW Touareg, see oli ikka üsna traktor W164ga võrreldes.
W164 kohmakusele vaidleks natuke vastu. Eks see ole subjektiivne, aga vähemalt AMG versioonis on ta üsna reibas (ses mõttes, et ikka omasuguste või S-klassi/7-seeriaga võrreldes). Kere poolest on ta väga parajalt kõrge, et näeb hästi välja ja lapsi-kotte-jms on hea sisse-välja laadida. Kitsas parklas saab tänu kõrgusele ennast üsna kitsast uksevahest sisse-välja libistada. Pöörderaadius on ka väike ja airmatic triigib teed siledaks. Minu arvates W164 ML suurim mure on välimus - osad plangumad versioonid näevad ikka üsna ludukõrvad välja. Eriti mingid beezhid-tumepunased vanaema isendid. Aga eks see ole maitse asi juba.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio