Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Keila pakiautola ka olemas tööriistad ja kogemus.
Kuid tähtajad pikad ja kuigi tihti neist kinni ei peeta.
60 000 on see välp millle tagant tuleks vahetada seibid ja poldid. Kui õigeaegselt teha on sisuliselt peenraha, alla tunni tööd ja paar eurot polt ja seib x4
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 22
Teemad: 18
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
äkki keegi saadab lingi kuida seda remontida või kus saaks õpetusi alla laadida.
Mis selline remont võiks maksta umbes, palju detailide hinnad?
kas kellegil töökorras mootorit ei ole müüa? Kumb oleks otstarbekam, kas remontida olemas olevat või osta kasutatud töökorras mootor?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Pakuti kahte kohta, võta telefon ja küsi.
Kui muidu mootor korras siis muidugi remont.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 110
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Kuna mootoril pole midagi viga, siis pole mõtet ju vahetada. Üks pihusti oli ~ 400€ , aga seda tuleb vahetada alles siis, kui otsad on andnud. Pihustite eemaldisega tuleb vahetada põhjaseibid(4tk) ja poldid(4tk), kokku ala 10€. Vb vaja ka pihustitele pistikuid, kuna need kipuvad katki minema, kui selline pigi kuhi on.
Sellise töö juures võib vedada ja saab paari tunniga hakkama või läheb terve päev.
Kuna see töö vajab eritööriistu, siis on odavam lasta see teostada kellegil, kellel on vastavad riistad olemas nagu pihusti eemaldaja(mitte löökvasar), põhjafreesid jne
Palju maksma läheb, sõltub edasi juba töökoja tunnihinnast, sest materjal ei maksa suurt midagi
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Seibid olid jah vist euro tükk ainult. Pilti vaadates tundub et sellele vinguhaisule salongis ei ole pikemat aega tähelepanu pööratud.
Naftapress.