Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w639 mootori remont ( kaane ja tihendite vahetus) - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Bussid ja veokid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=113)
+--- Teema: w639 mootori remont ( kaane ja tihendite vahetus) (/showthread.php?tid=40877)



w639 mootori remont ( kaane ja tihendite vahetus) - vito111 - 02-12-2015

tegemist siis 2.2 L , 80kw mootoriga, 2006 aasta.
Alguses hakkas vingu sisse ajama mootor. Kui Sai lahti võetud, avanes selline jube vaatepilt.
[Pilt: IMG_20151201_215814.jpg]

[Pilt: IMG_20151201_215825.jpg]

[Pilt: IMG_20151201_215856.jpg]

[Pilt: IMG_20151201_215909.jpg]

Millega peaks seda jama puhastama? Mis selle põhjustas?
Kas kaant koos tihenditega saab vahetada ilma, et mootorit peaks maha kiskuma? Kas kellegil on mingit õpetust või nõuandeid sellise remondi jaoks? Millega peaks arvestama?


RE: w639 mootori remont ( kaane ja tihendite vahetus) - v6sa - 02-12-2015

(02-12-2015, 02:31 AM)vito111 Kirjutas: ...
Mis selle põhjustas?

Asjatundmatu hooldus. Crybaby
Iga vähegi mersusid tundev tööökoda peaks olema teadlik CDImootorite pihustiseibide probleemist. Ning seda ennetada suutma. Profülaktiline vahetus on odav, säärase laga sees nusserdamine saab rahakotile valus olema.

Ise tegemiseks on hilja. Odavam on viia mõnda vastavaid priboore omavasse töökotta ja panna vaim valmis mõne uue pihusti soetamiseks, kuna säärase laga seest kõiki elusana kätte ilmselt ei saa. Märksõnaks lööktõmmits.

Ise nusserdama hakates lõhud pihustid. Kui tahad siiski proovida, siis loe otsingu tulemusi - seda valusat rada on paar kodanikku kirjeldanud. Vaja on kannatust, märkimisväärset valikut erinevaid võtmeid ja oskusi õrnade, kuid kõvasti kinni olevate detailide käsitsemiseks ning natuke õnne ka.

Mina näituseks oma paja viin Lesvenisse, kuna mul ei ole pihustipesa freesi ja kord lekkinud pesa põhi on vaja kindlasti korralikult puhastada.


RE: w639 mootori remont ( kaane ja tihendite vahetus) - Laur - 02-12-2015

Keila pakiautola ka olemas tööriistad ja kogemus.
Kuid tähtajad pikad ja kuigi tihti neist kinni ei peeta.

60 000 on see välp millle tagant tuleks vahetada seibid ja poldid. Kui õigeaegselt teha on sisuliselt peenraha, alla tunni tööd ja paar eurot polt ja seib x4


RE: w639 mootori remont ( kaane ja tihendite vahetus) - vito111 - 02-12-2015

äkki keegi saadab lingi kuida seda remontida või kus saaks õpetusi alla laadida.
Mis selline remont võiks maksta umbes, palju detailide hinnad?
kas kellegil töökorras mootorit ei ole müüa? Kumb oleks otstarbekam, kas remontida olemas olevat või osta kasutatud töökorras mootor?


RE: w639 mootori remont ( kaane ja tihendite vahetus) - Laur - 02-12-2015

Pakuti kahte kohta, võta telefon ja küsi.
Kui muidu mootor korras siis muidugi remont.


RE: w639 mootori remont ( kaane ja tihendite vahetus) - Renka - 02-12-2015

Kuna mootoril pole midagi viga, siis pole mõtet ju vahetada. Üks pihusti oli ~ 400€ , aga seda tuleb vahetada alles siis, kui otsad on andnud. Pihustite eemaldisega tuleb vahetada põhjaseibid(4tk) ja poldid(4tk), kokku ala 10€. Vb vaja ka pihustitele pistikuid, kuna need kipuvad katki minema, kui selline pigi kuhi on.
Sellise töö juures võib vedada ja saab paari tunniga hakkama või läheb terve päev.
Kuna see töö vajab eritööriistu, siis on odavam lasta see teostada kellegil, kellel on vastavad riistad olemas nagu pihusti eemaldaja(mitte löökvasar), põhjafreesid jne

Palju maksma läheb, sõltub edasi juba töökoja tunnihinnast, sest materjal ei maksa suurt midagi



RE: w639 mootori remont ( kaane ja tihendite vahetus) - arts24h - 02-12-2015

Seibid olid jah vist euro tükk ainult. Pilti vaadates tundub et sellele vinguhaisule salongis ei ole pikemat aega tähelepanu pööratud.