Teema hinnang:
  • 2Hääli - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w210 E-Klass 05/1995...03/2002
#21
(10-11-2015, 01:19 PM)onu_siim Kirjutas: Kui külamehed pole omi polte sinna keeranud, siis peaks T30 olema.

Märkus õige! Tänan.
Vasta
#22
Jätkan teemat punnsilma näotõstega kaasnenud muutustest.

Mihuke Command siin on:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2093985

On lootust säärasele BTmoodul külge istutada? Tavaline DIN1 raadio sinna ju ilma puitu vahetamata külge ei istuCrybaby

Kas selle auto audiojuhtmestik üldse passib tavalise lustikummuti järgi või peab mõne "tõlgi" vahele panema? Roolinuppude pruukimiseks Alpine küljes on niikuinii vahekaablit vaja.

Teine küsimus tulede kohta: kas sobivalt doonorilt võetud ksenoonid on lihtsalt külge keeramise ja kaablite ühendamise vaev või tuleb autole midagi arvuti kaudu ka seletada?
Vasta
#23
Isegi vist midagi sai. Natuke tänast päeva autosse oleks vast selline lahendus

[Pilt: Android-4-4-1024-600-Quad-Core-Autoradio...s-Benz.jpg]
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#24
E320CDI vähim veljemõõt on 16" ja ET paistab olema 7" laial 38:
http://www.wheel-size.com/size/mercedes/e-class/2000/

Kas keegi on passitanud punnsilmale alla küüraka kaevukaasi:
http://www.auto24.ee/products/veljed-reh...e/1319455/

Nihutuse arvelt läheb rööbe 2x13=26 mm kitsamaks. Mis pole mure. Küsimus on, kui lahedasti 205 rehv ees koopasse mahub ja ega keerates kusagilt vastu käima hakka. Näiteks tagant vastu stabikat...

Iseküsimus on poldipesad... Vants kasutab ju M14 polte. Kas sellega kaasneb ka suurem pesa veljes või on pesa sfäär siiski sama ja M12x1,5 poltidega pigistab velje alla?
Vasta
#25
Ära pahanda, aga 16" punni veljed ei maksa tänapäeva mõistes eriti midagi, et selline "rats" ennast ära tasuks. Päris võigas näeks välja kah minuarust, ei ole enam selle ajastu velg.
Vasta
#26
(24-11-2015, 10:50 AM)Black66 Kirjutas: Ära pahanda, aga 16" punni veljed ei maksa tänapäeva mõistes eriti midagi, et selline "rats" ennast ära tasuks. Päris võigas näeks välja kah minuarust, ei ole enam selle ajastu velg.

Ei pahanda, ilu nõuab ohvreid.Eusa_angel Punniajastu "kaevukaas" on ju täiesti ilmetu...Puke

Konkreetne asi on saadaval ja vastuvõetava vassongiga. Küsimus vaid, kas säärast velge punni alla keerata saama...

Vasta
#27
Enda punnil kasutasin uuema e velgi millel ka suurem poldiava, ei olnud muret sellega.
Naftapress.
Vasta
#28
(24-11-2015, 11:26 AM)v6sa Kirjutas:
(24-11-2015, 10:50 AM)Black66 Kirjutas: Ära pahanda, aga 16" punni veljed ei maksa tänapäeva mõistes eriti midagi, et selline "rats" ennast ära tasuks. Päris võigas näeks välja kah minuarust, ei ole enam selle ajastu velg.

Ei pahanda, ilu nõuab ohvreid.Eusa_angel Punniajastu "kaevukaas" on ju täiesti ilmetu...Puke

Konkreetne asi on saadaval ja vastuvõetava vassongiga. Küsimus vaid, kas säärast velge punni alla keerata saama...
Ikka saab, alati saab. Minul olid kah punnil M14 poldi jaoks mõeldud veljed all, kasutusse läks ikka M12.

Lisaks sellele kaevukaanele on ju täiesti normaalseid velgi saada. FL kasutas juba igati adekvaatseid velgi. Või siis nagu mainitud, pane tõesti W211 alt midagi. Autol kohe teine nägu.

Vasta
#29
(24-11-2015, 09:14 AM)v6sa Kirjutas: Iseküsimus on poldipesad... Vants kasutab ju M14 polte. Kas sellega kaasneb ka suurem pesa veljes või on pesa sfäär siiski sama ja M12x1,5 poltidega pigistab velje alla?

Kui poltide pikkus õige, siis saab alla keerata küll. Kuid M14 poltidel on kumerus teine. Kaubandusest ja internetiavarustest saab osta M12 polte, mis on suurema ehk M14 kumerusega, millega ei tee poldipesadele liiga. Raadiuseid peast ei tea pakkuda.

Kui sa seda konkreetset komplekti sellepärast tahad, et need koos sõidetavate talverehvidega, siis W/S210 jaoks need tiba madalad - 205 laiuse puhul oleks 60 õige kõrgus. Aga muidu nõus eelkõnelejatega, et mõistliku hinnaga velgi selle ajastu masinatele leiab (endalgi paar jooksu garaaži seisma jäänud).
Vasta
#30
Jätame selle normaalse velje jutu mujale, eksole. Igaühe unistuseks ei ole MonoBlockEusa_snooty või kodarvelg.

Ma tean ühte jooksu 16x7 vanakooli "pudelikorke", kuid nende praegune omanik on teadlik kauba väärtusestCrybaby

211 viieteistauguline on ju sama jube, nagu lääpsilmse kaubalifti küljeprofiilgi. Et selles mõttes täiesti stiilipuhas kaupEusa_whistle

Hetkepakkumine on, et M14 poldi sfäär on siiski sama profiili ja mõõduga, kui M12 poldil. Kui keegi, kel mõlemad poldid käepärast nüüd võtaks vaevaks seda väidet kinnitada või ümber lükata...Eusa_pray

EDIT: Väär teadmine ümber lükatud allpool.
Vasta
#31
(25-11-2015, 08:37 PM)v6sa Kirjutas: Hetketeadmine on, et M14 poldi sfäär on siiski sama profiili ja mõõduga, kui M12 poldil. Kui keegi, kel mõlemad poldid käepärast nüüd võtaks vaevaks seda väidet kinnitada või ümber lükata...Eusa_pray

Siiski mitte. Internet pakub M14 poldipea krae raadiuseks nii R13 kui R14. M12 poldi puhul on see R12. Eluskatsed kinnitavad M12 ja M14 poltidele ette nähtud velgede puhul poldi sfääri raadiuste erinevust. Ma ise panin W211 veljed 210le alla M12 ja R14 poltidega.

Paar esimest leidu internetiavarustest:
http://www.mcgard.de/fileadmin/webdata/A...e_2011.pdf
http://mbworld.org/forums/c63-amg-w204/4...ength.html


Vasta
#32
Ja ongi loto:
[Pilt: 73295-Kuulpeapoldid.jpg]

Kasutatud auto puhul suurepärane võimalus kellegi teadmatuse tõttu jamasse sattudaSad
Vasta
#33
Vahepeal on loomkatsega tõestatud, et 7,5x16ET51 veljel olev 215/65R16 rehv I põlve punnsilma all ees pöörlema ei mahu. 19 mm flantsi võimaldab küll ratta vabalt pöörlema saada, kuid eeldab pea 60 mm pikki polte...

Kinni võtab ülmise õõtsa mutrisse.
Vasta
#34
Miks peaks ET51 punnsilmale sobima? Pole ju nii suurt ette nähtud.
Vasta
#35
(28-11-2015, 05:57 PM)hellrix Kirjutas: Miks peaks ET51 punnsilmale sobima? Pole ju nii suurt ette nähtud.

Oeh... ET number üksi ei määra sobivust.

Minul oli küsimus: kas 7,5x16ET51 veljel olev 215/65R16 ratas mahub punni all pöörlema. Tehas annab muude hulgas lubatud veljeks 8x16ET37, Vahe 14 mm. Üsna piiripealne juhtum seega.

Keegi ei osanud öelda. Nüüd teame, et I põlve punnil ei mahu.

Üks asjalik teemakohane lõim maailmafoorumist ka:
http://www.benzworld.org/forums/w210-e-c...ation.html

Kaks tabelit sellest lõimest:
[Pilt: 85883-W210_wheels_1.jpg]
[Pilt: 43337-W210_wheels_2.jpg]
Vasta
#36
Pole siin ahhetada midagiRolleyes. 14 mm on ET puhul ikka päris suur number, Ja kui number ei määra, mis siis? Katse-eksituse meetod? Seda enam, et silmade ees on targad jutud ja tabelid kus suuremat numbrit kui 41 ei kohta.
Vasta
#37
(29-11-2015, 12:44 PM)hellrix Kirjutas: ...
14 mm on ET puhul ikka päris suur number, Ja kui number ei määra, mis siis? Katse-eksituse meetod?
...

Paraku vaid allasobitamine annabki lõpliku vastuse piiripealsel juhul. Et kas on veel vaba või juba puudutab.

14 mm on pool tolli ja gramm peale. Seega paslik 7x16" velg võib isegi ET <50 puhul alla mahtuda "tavalise" 205/55 rehviga ka ilma seibita.

Taha mahub viisakalt ära.

Huvitav, et minu loomkatse sedamoodi kellelegi hinge läksEusa_eh Kuda need teadmised siis veel tekkima peaks?

Ning veel üks tähelepanek: II põlve 320 CDI kannatab veidi suuremat ET-d. Tundub, et lausa 10 mm võrra. Igatahes loomkatsetamiseks laenatud 7,5x16ET51 veljel olev 215/65 rehv mahtus pöörlema juba ühe seibi (nii 9 mm) vahelepanekul.
Vasta
#38
Poltidega flantse ei kannata teha lasta? Nagu teistsuguse poldivalemiga velgede alla keeramisex kasutataxe. Odav see tõenäoliselt pole, kuid soovitava välimuse saavutamine on ju ka midagi väärt. Need 16 tollised S-klassi kaevukaaned näevad tõesti päris head välja, aga jah, C- ja E-klassi jaox on offset väga vale. Teine variant olex EVO 1-el ja SL-idel kasutusel olnud 16x8 ET34 kaevukaaned, aga neid Eestis vist väga ei liigu.

http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=323135

http://www.mbclub.co.uk/forums/wheels-ty...-ebay.html
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#39
Eks flantsid kannatab ka teha, aga valutum on leida õiged veljed. Minu küsimuste objekti tehaseveljed on näituseks täitsa müügis:
http://www.auto24.ee/products/veljed/mer...z/1350133/

Aga nüüd põletavam probleem. Kas SmartKeyga autole lisavõtme saamiseks on endiselt kaks võimalust:
A. tellida Silberist originaal;
B. lasta Madara tänava poistel posida.

Või on tekkinud ka muid kanaleid?
Vasta
#40
millist 210 eelistada? kui valida 220cdi vs 290 turbodiesel? ökonoomusel vahet on neil või muud vahet?
...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) nostromo 20 3,225 20-04-2023, 11:50 AM
Viimane postitus: Rolz
  w211 E-Klass 02/2002...11/2009 marek 58 156,338 09-03-2022, 11:54 PM
Viimane postitus: Rait
  GLK 2.1 105kW vs 125kW (ja W212 E-klass) / ökodiisel / automaat nostromo 5 2,006 12-04-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  W222 2013-2017 S-klass mootorid (mida vältida? 7G-TRONIC vs 9G-TRONIC, 4MATIC jne) nostromo 2 6,744 03-02-2020, 06:17 PM
Viimane postitus: nostromo
  w163 M-Klass 03/1998...07/2005 marek 3 20,761 09-12-2019, 12:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  C klass universaal Jüri380 0 2,153 13-08-2019, 08:45 AM
Viimane postitus: Jüri380
  ML klass kuni 2005 Antipaatne 1 2,821 16-06-2019, 07:02 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 S-Klass 07/1998...08/2005 marek 22 63,713 28-09-2018, 09:53 AM
Viimane postitus: HotPapa
  w210 e 270 cdi urkky 9 7,979 16-03-2018, 01:42 PM
Viimane postitus: urkky
  W210 E55 AMG ostuabi imre88 4 5,153 18-01-2018, 07:59 PM
Viimane postitus: "kutsikas"



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne