Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C270 CDI diisel, ei käivitu
#1
Probleem siis selline. Sai hommikul ilusti minna autoga sõitma. Kogu aeg on käivitunud iga ilmaga laitmatult. Eile esinesid eismesed sümptomid, korralikult pedaali põhja vajutades, auto suri välja ja viskas ette EPC. Uuesti süüdet keerates töötas ilusti edasi. Mingit tõrkeid polnud, mingit Failure ekraanile alles ei jäänud.
Sai siis auto maja juurde ära pargitud ja käima jäetud(oli vaja autost toimetada natukene) pärast mingi 30minutilist kohapeal tiksumist auto suri lihtsalt välja. Ühtegi veateadet esile ei löönud. Ja uuesti käima ei lähe.
Kuna vahetult enne välja suremist jäi silma, et kütte tuli läks põlema, siis esimese asjana valasin kohe küttet peale. Ikka mitte midagi. Lihtsalt ei lähe käima ja kõik, mingit errorit kompuutrile ka ei viska.

Kuna lähimas remonditöökojas mida usaldan on esimene vaba aeg alles kolmapäeval siis mõtlesin küsida, et mida ma ise seni teha või proovida saan?
Vasta
#2
(22-11-2015, 12:54 PM)reimoristla Kirjutas: ...mõtlesin küsida, et mida ma ise seni teha või proovida saan?

Ega peale kütuse olemasolu trassis kontrollimise teha saa. Aga ole ettevaatlik: kütuselati surve võib tõusta tuhande baarini ja selline pihkuv kütus tungib ka läbi naha...

Vabanda mu labast uudishimu, kuid mis asjaoludel peaks auto koha peal pool tundi tiksuma? Kuigi teoorias ei tohiks pikaajaline tühikäigul töötamine halba teha, ei ole see mitte tervislik ka korras mootorile.

Kas usaldusväärses töökojas on ka teadmine ja vahendid kütusesurve mõõtmiseks ning ennegi MBsid edukalt üle kuulanud Diagnostik? Suvalist veakoodikustutajat ei lase MB oma seeliku alla käperdama...Eusa_shifty
Vasta
#3
Kõigepealt tänud, et keegi vaevus vastama.

See miks auto kohapeal tiksus läheb juba teemaväliseks.

Kummaline ongi see, et neljapäeval käis auto väga mainekas ettevõttes talve eelses hoolduses. Vahetati õli ja filtrid. Loomulikult pandi ka autole juhtmed külge ja öeldi, et kõik on väga OK, veermiku kiideti veel eriti, et ainsamatki lõtku kuskil sees pole jne.
See ongi nagu kurb, et süstiti sisse enesekindlust, et autoga on kõik väga hea ja põhimõtteliselt 1,5 päeva hiljem auto jääb lihtsalt seisma ja käima ei lähe. Hea seegi, et see juhtus koduhoovis mitte kuskil pärapõrgus.

Igaljuhul, sai nüüd poole laupäeva ja terve pühapäevaga kogu internet läbi loetud, tänasest on auto töökojas ootejärjekorras, ehk homme võetakse ette ja saab teada mis siis "heas" korras autoga nüüd juhtus.
Teooriaid on palju, eks ole näha millline siis paika peab.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes benz Ml 320 cdi 2006a mootorituli ArdoV 15 501 14-11-2024, 06:43 PM
Viimane postitus: kaupo51
  CDI kõrgsurvepumba muhv rekkamees 5 591 19-05-2023, 11:03 AM
Viimane postitus: rekkamees
  CDI mootor ei käivitu - APIAPI v6sa 79 77,528 22-08-2022, 07:50 PM
Viimane postitus: Ott
  W204 CDI katkendlik starter? PaulE 3 1,022 11-04-2022, 01:07 PM
Viimane postitus: hellrix
  W209 2,7 cdi mootor läheb avariireziimi Bullterrier 12 2,102 03-06-2021, 09:47 PM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes-Benz Vito 115 CDI sureb välja helitehnik 4 1,776 05-12-2020, 09:51 PM
Viimane postitus: v6sa
  w639 2.2 CDI lagiseb hentsy 4 4,157 02-12-2019, 01:36 PM
Viimane postitus: znxe
  CDI mootori jahutustorustik ja 220Velektriline eelsoojendus? alambe 5 4,499 31-01-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: väikemees
  E klass 320 CDI Airmatic universaalile sedaani õõtsad ja tavavedrud DaddyV 11 5,490 30-08-2018, 06:14 PM
Viimane postitus: DaddyV
  Mb w203 ei käivitu mikk312 2 2,503 25-05-2018, 07:54 AM
Viimane postitus: mikk312



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne