Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
14-08-2015, 09:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-08-2015, 09:40 PM ja muutjaks oli madis399.)
Mark: Mercedes-Benz S320
Väljalaskeaasta: 1995
Läbisõit: 261000 km (99 % tõenäosusega õige)
Võimsus: 170 kW
Lisavarustus: el. katuseluuk, kassett stereo (10 kõlarit), esimesed udutuled, , nahkpolster + kindlasti veel midagi
Eestis olnud aastast 2012 ja selle ajaga siin sõitnud alla 10k km.
Ise ostsin auto 14 päeva tagasi
Postitused: 1,361
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Väga värske näeb välja
Postitused: 210
Teemad: 32
Liitus: May 2013
Maine:
0
Kuidas antud masinat see 3.2 edasi liigutab? Kas annab millegi konkreetsega võrrelda ka? Pikemat aega tundnud huvi sellise küsimuse vastu, kuid pole kellegi käest küsida olnud.
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
15-08-2015, 09:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-08-2015, 09:44 PM ja muutjaks oli madis399.)
(15-08-2015, 05:57 PM)Mike22 Kirjutas: Väga värske näeb välja
20 aastat vana auto kohta paistab ta tõesti värske välja...aga eks natuke vigu ikka on millega tegeleda...aga ei midagi ületamatut
(15-08-2015, 09:39 PM)OnkelMats Kirjutas: Kuidas antud masinat see 3.2 edasi liigutab? Kas annab millegi konkreetsega võrrelda ka? Pikemat aega tundnud huvi sellise küsimuse vastu, kuid pole kellegi käest küsida olnud.
ega ta päris "õige" mootor sellisele suurele laevale pole...madalatel pööretel ikka suht mannetu...aga rahulikuks kulgemiseks piisav...minu reaalne kulu 9,74-10,5 l/100km (95% sellest maanteel rahulik kulgemine)
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
Paar päeva oli auto Lesvenis
Vahetati:
Mootoripadjad
Käigukasti padi
Pendelhoova puksid
Rooliots
Rooliamort
Tagant silikonpuksid
Esimesed alumised õõtsapuksid
Tagumimine parem klaasitõstuk
+ veel mingeid pudinaid
Silla regull.
Ütleme nii, et ennem polnud ka häda midagi aga ju nüüd on tiba parem
Uued jalamatid saabusid ka saksast.
NB: Tänud Lesvenile hea töö eest!
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Tundub sile ja kena, edu!
Mootor on vast kõige optimaalsem valik kui tahta küürakaga sõita ilma suurem kütusekuluta.
Samas mu 500 SEL ei vütnud oluliselt rohkem kütust, mingi 11 tuli keskmine.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ega tegelt R6 vs V8 erilist vahet kütusekulu osas pole kui rahulikult sõita. Dünaamika vahe on aga kalendriga mõõdetav.
Mul hetkel 2.8 mootoriga W140 ja et ei peaks S600`ga kõrvuti seistes häbi tundma, mõtlesin turbo peale. Just et alt ots teravam oleks. 3500 ja rohkemate pööretega polegi väga viga aga sinnani on küll nagu kännu taga kinni.
Aga eks näis kunas sinnani jõuab ehk talvel teen ära.
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
SN - 263500
Täna läksid alla uued rehvid GoodYear - EfficientGrip Performance...vanade rehvide müra hakkas häirima...kuigi mustrit oli veel küll.
Nädal tagasi sai MobileSpas nahahooldus ka tehtud.
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
30-10-2015, 06:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2015, 11:09 PM ja muutjaks oli madis399.)
SN - 266750
Vahetatud kardaani tugilaager, küünlad, termostaat, kojamehed.
Töid teostas Lesven
Postitused: 707
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Paistab ilus originaalkorras auto ja hea omanik.
Laigiks kui saaks.
Tauno
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
(31-10-2015, 02:18 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Paistab ilus originaalkorras auto ja hea omanik.
Laigiks kui saaks.
Tauno
Auto aus jh, isegi vist originaalvärvi all alles. Ainuke asi mis mind isiklikult häirib on käigukast. Ei toimeta nii nagu ma tahaks...aga võibolla tahan ma liiga palju
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
(31-10-2015, 08:24 PM)madis399 Kirjutas: (31-10-2015, 02:18 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Paistab ilus originaalkorras auto ja hea omanik.
Laigiks kui saaks.
Tauno
Auto aus jh, isegi vist originaalvärvi all alles. Ainuke asi mis mind isiklikult häirib on käigukast. Ei toimeta nii nagu ma tahaks...aga võibolla tahan ma liiga palju
Mis see kast teeb või mida ta ei tee?
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
(31-10-2015, 09:50 PM)92S500 Kirjutas: (31-10-2015, 08:24 PM)madis399 Kirjutas: (31-10-2015, 02:18 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Paistab ilus originaalkorras auto ja hea omanik.
Laigiks kui saaks.
Tauno
Auto aus jh, isegi vist originaalvärvi all alles. Ainuke asi mis mind isiklikult häirib on käigukast. Ei toimeta nii nagu ma tahaks...aga võibolla tahan ma liiga palju
Mis see kast teeb või mida ta ei tee?
kõige rohkem häirib mind see kui hommikul sõitma hakata siis teiselt kolmandale käigule vahetamine võtab terve igaviku aega...vahel sõidad 500 m ja siis vahetab alles käigu ära...aga see on alati siis kui õli on külm...külma õliga pole teised vahetused ka ideaalsed...väike jõnksatus käib ikka läbi....aga kui oled juba mingi 10 min sõitnud siis "tavalisele autojuhile" on vahetused head ja sõit sujuv...minu jaoks mitte. ikka mingil vahetusel on väike jõnks või uimasus....keeruline on kirjeldada....sõites saab aru. vb ma ise loodan, et asi võiks olla jube ideaalne...aga olgem ausad....auto on 20 aastat vana ja ega selle aja kastid vist ei saagi väga "ideaalsed" olla
Postitused: 707
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Tere,
Tahaks selle autoga lausa sõita. Intrigeeriv teema, sest mu meelest vanade MB kastide töö ning käiguvahetus ongi sageli selgelt tuntav, kuid alati etteaimatav, loogiline ja seega juhi jaoks usaldusväärne.
Külm käiguvahetus toimib MB vanadel kastidel (ja arvan, et ehk veel ka sel autol) korrektselt nii, et 90 sekundi (vist oli selline aeg) jooksul käivitamisest sõitu alustades, vahetatakse 2 käik 3 vastu esimesel käiguvahetusel umbestäpselt 3500 pöörde juures. Selline disain oli tahtlik ja vajalik tagamaks katalüsaatori(te) töötemperatuuri võimalikult kiire saavutamise. Kui vana MB nii ei käitu, on tal vastav süsteem juba ära jukerdatud ja seda muide esineb massiliselt, sest see esimene pikk käiguvahetus häiris isegi Saksamaal autoomanikke piisavalt, et paluda asi sõbralikul töökojal tagant ühendada.
Ma üldjoontes usun (või tahan uskuda), et Su auto ongi seega hoopis korras, mitte tuksis. Käiguvahetusi võib ka üritada pehmemaks modida, aga sellega pole mõtet üle pingutada, sest nagu isegi ütlesid, ta on 20 aastat vana masin ja ta ei peagi mingi Multitronic või muu sarnane sujuv, aga veider ja tunnetusetu olema. Mõnikord on lihtsam väikeste omapäradega leppida ja mitte "remontida", sest iga remont kipub autodele alati ka midagi halba tegema või "kahtlast kaasa tooma".
Ilusat nädalavahetust.
Tauno
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Külmalt tahab 3500 pööret, et käiku vahetada. Pärast ühte vahetust hakkab edaspidi varem käiku vahetama.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Täpselt samuti käitub ka minu SL 320-nd. Olen ka vahest ikka ära ehmatand! Aga kui lased kohapeal tiksuda mõne aja siis ei ole vaja nii hullult pöördesse ajada, vahetab juba madalamal pöördel ära. Aga peale seda esimest hoovõtu kui on ära vahetanud on edasine kasti töö sujuv. See ainult siis kui külm masin on. Nii on minul olnud MB dest olnud kõigil kunagisel w 124 230 e-l, W140 420 SE-l Nüüd SL il ja teget olen seda täheldanud ka meie C klassil w203, kuid tema puhul ei pea ajama nii kõrgetele pööretele. ta hoiab küll pikemalt käiku sees aga vahetab siis ikka ära. Aga see ainult külmalt
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 196
Teemad: 16
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Mul täpselt sama teema külma mootoriga,mootoriks siis 3.2 104 ja viiene automaat.Arvasin,et kastiõli külmalt ei täida oma ülessandeid korralikult,aga hea kuulda,et insenerid sellise lahenduse on välja mõelnud,kuigi vahel on üsna kentslik sõitu alustada kui üldjoontes üsna vaikne mootor madalate pööretega ja siis laseb selle teise käigu üsna pöördesse.
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
11-11-2015, 11:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-11-2015, 11:47 AM ja muutjaks oli madis399.)
09.11.2015
sn 267500
Hõbenooles sai teostatud kasti õlivahetus. Ja ega väga midagi ei muutunud vb grammi võrra on vahetused pehmemad just siis kui õli külm.
Aga eks ma lohutan end sellega, et vana auto ja ju ei saagi kõik ideaalne olla.
Ja hr. Tauno Mõts, et kui on soovi siis saab ikka sõita selle autoga...võtke ühendust ja korraldame ära.
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
21.11.2015
SN 267753 km
Auto läks talveks garaazi.
Postitused: 70
Teemad: 6
Liitus: Aug 2015
Maine:
0
SN 268112 km
Õli ja filtri vahetus. Motul 8100 X-cess 5w-40 7 liitrit.
|