Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S320, w140, 1995 - Madis
#1
Mark: Mercedes-Benz S320
Väljalaskeaasta: 1995
Läbisõit: 261000 km (99 % tõenäosusega õige)
Võimsus: 170 kW
Lisavarustus: el. katuseluuk, kassett stereo (10 kõlarit), esimesed udutuled, , nahkpolster + kindlasti veel midagi

Eestis olnud aastast 2012 ja selle ajaga siin sõitnud alla 10k km.

Ise ostsin auto 14 päeva tagasiSmile

[Pilt: IMG_0062.jpg]

[Pilt: IMG_0064.jpg]
Vasta
#2
Väga värske näeb välja Thumbsup
Vasta
#3
Kuidas antud masinat see 3.2 edasi liigutab? Kas annab millegi konkreetsega võrrelda ka? Pikemat aega tundnud huvi sellise küsimuse vastu, kuid pole kellegi käest küsida olnud.
Vasta
#4
(15-08-2015, 05:57 PM)Mike22 Kirjutas: Väga värske näeb välja Thumbsup


20 aastat vana auto kohta paistab ta tõesti värske välja...aga eks natuke vigu ikka on millega tegeleda...aga ei midagi ületamatutSmile
(15-08-2015, 09:39 PM)OnkelMats Kirjutas: Kuidas antud masinat see 3.2 edasi liigutab? Kas annab millegi konkreetsega võrrelda ka? Pikemat aega tundnud huvi sellise küsimuse vastu, kuid pole kellegi käest küsida olnud.

ega ta päris "õige" mootor sellisele suurele laevale pole...madalatel pööretel ikka suht mannetu...aga rahulikuks kulgemiseks piisav...minu reaalne kulu 9,74-10,5 l/100km (95% sellest maanteel rahulik kulgemine)
Vasta
#5
Paar päeva oli auto Lesvenis

Vahetati:

Mootoripadjad
Käigukasti padi
Pendelhoova puksid
Rooliots
Rooliamort
Tagant silikonpuksid
Esimesed alumised õõtsapuksid
Tagumimine parem klaasitõstuk
+ veel mingeid pudinaid

Silla regull.

Ütleme nii, et ennem polnud ka häda midagi aga ju nüüd on tiba paremSmile

Uued jalamatid saabusid ka saksast.

NB: Tänud Lesvenile hea töö eest!

Vasta
#6
Tundub sile ja kena, edu!

Mootor on vast kõige optimaalsem valik kui tahta küürakaga sõita ilma suurem kütusekuluta.
Samas mu 500 SEL ei vütnud oluliselt rohkem kütust, mingi 11 tuli keskmine.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#7
Ega tegelt R6 vs V8 erilist vahet kütusekulu osas pole kui rahulikult sõita. Dünaamika vahe on aga kalendriga mõõdetav.

Mul hetkel 2.8 mootoriga W140 ja et ei peaks S600`ga kõrvuti seistes häbi tundma, mõtlesin turbo peale. Just et alt ots teravam oleks. 3500 ja rohkemate pööretega polegi väga viga aga sinnani on küll nagu kännu taga kinni.
Aga eks näis kunas sinnani jõuab ehk talvel teen ära.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#8
SN - 263500
Täna läksid alla uued rehvid GoodYear - EfficientGrip Performance...vanade rehvide müra hakkas häirima...kuigi mustrit oli veel küll.

Nädal tagasi sai MobileSpas nahahooldus ka tehtud.
Vasta
#9
SN - 266750

Vahetatud kardaani tugilaager, küünlad, termostaat, kojamehed.

Töid teostas Lesven
Vasta
#10
Paistab ilus originaalkorras auto ja hea omanik.
Laigiks kui saaks.

Tauno
Vasta
#11
(31-10-2015, 02:18 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Paistab ilus originaalkorras auto ja hea omanik.
Laigiks kui saaks.

Tauno

Auto aus jh, isegi vist originaalvärvi all alles. Ainuke asi mis mind isiklikult häirib on käigukast. Ei toimeta nii nagu ma tahaks...aga võibolla tahan ma liiga paljuSmile
Vasta
#12
(31-10-2015, 08:24 PM)madis399 Kirjutas:
(31-10-2015, 02:18 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Paistab ilus originaalkorras auto ja hea omanik.
Laigiks kui saaks.

Tauno

Auto aus jh, isegi vist originaalvärvi all alles. Ainuke asi mis mind isiklikult häirib on käigukast. Ei toimeta nii nagu ma tahaks...aga võibolla tahan ma liiga paljuSmile

Mis see kast teeb või mida ta ei tee?

Vasta
#13
(31-10-2015, 09:50 PM)92S500 Kirjutas:
(31-10-2015, 08:24 PM)madis399 Kirjutas:
(31-10-2015, 02:18 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Paistab ilus originaalkorras auto ja hea omanik.
Laigiks kui saaks.

Tauno

Auto aus jh, isegi vist originaalvärvi all alles. Ainuke asi mis mind isiklikult häirib on käigukast. Ei toimeta nii nagu ma tahaks...aga võibolla tahan ma liiga paljuSmile

Mis see kast teeb või mida ta ei tee?


kõige rohkem häirib mind see kui hommikul sõitma hakata siis teiselt kolmandale käigule vahetamine võtab terve igaviku aega...vahel sõidad 500 m ja siis vahetab alles käigu ära...aga see on alati siis kui õli on külm...külma õliga pole teised vahetused ka ideaalsed...väike jõnksatus käib ikka läbi....aga kui oled juba mingi 10 min sõitnud siis "tavalisele autojuhile" on vahetused head ja sõit sujuv...minu jaoks mitte. ikka mingil vahetusel on väike jõnks või uimasus....keeruline on kirjeldada....sõites saab aru. vb ma ise loodan, et asi võiks olla jube ideaalne...aga olgem ausad....auto on 20 aastat vana ja ega selle aja kastid vist ei saagi väga "ideaalsed" olla
Vasta
#14
Tere,

Tahaks selle autoga lausa sõita. Intrigeeriv teema, sest mu meelest vanade MB kastide töö ning käiguvahetus ongi sageli selgelt tuntav, kuid alati etteaimatav, loogiline ja seega juhi jaoks usaldusväärne.

Külm käiguvahetus toimib MB vanadel kastidel (ja arvan, et ehk veel ka sel autol) korrektselt nii, et 90 sekundi (vist oli selline aeg) jooksul käivitamisest sõitu alustades, vahetatakse 2 käik 3 vastu esimesel käiguvahetusel umbestäpselt 3500 pöörde juures. Selline disain oli tahtlik ja vajalik tagamaks katalüsaatori(te) töötemperatuuri võimalikult kiire saavutamise. Kui vana MB nii ei käitu, on tal vastav süsteem juba ära jukerdatud ja seda muide esineb massiliselt, sest see esimene pikk käiguvahetus häiris isegi Saksamaal autoomanikke piisavalt, et paluda asi sõbralikul töökojal tagant ühendada.

Ma üldjoontes usun (või tahan uskuda), et Su auto ongi seega hoopis korras, mitte tuksis. Käiguvahetusi võib ka üritada pehmemaks modida, aga sellega pole mõtet üle pingutada, sest nagu isegi ütlesid, ta on 20 aastat vana masin ja ta ei peagi mingi Multitronic või muu sarnane sujuv, aga veider ja tunnetusetu olema. Mõnikord on lihtsam väikeste omapäradega leppida ja mitte "remontida", sest iga remont kipub autodele alati ka midagi halba tegema või "kahtlast kaasa tooma".

Ilusat nädalavahetust.

Tauno
Vasta
#15
Külmalt tahab 3500 pööret, et käiku vahetada. Pärast ühte vahetust hakkab edaspidi varem käiku vahetama.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#16
Täpselt samuti käitub ka minu SL 320-nd. Olen ka vahest ikka ära ehmatand! Aga kui lased kohapeal tiksuda mõne aja siis ei ole vaja nii hullult pöördesse ajada, vahetab juba madalamal pöördel ära. Aga peale seda esimest hoovõtu kui on ära vahetanud on edasine kasti töö sujuv. See ainult siis kui külm masin on. Nii on minul olnud MB dest olnud kõigil kunagisel w 124 230 e-l, W140 420 SE-l Nüüd SL il ja teget olen seda täheldanud ka meie C klassil w203, kuid tema puhul ei pea ajama nii kõrgetele pööretele. ta hoiab küll pikemalt käiku sees aga vahetab siis ikka ära. Aga see ainult külmalt
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#17
Mul täpselt sama teema külma mootoriga,mootoriks siis 3.2 104 ja viiene automaat.Arvasin,et kastiõli külmalt ei täida oma ülessandeid korralikult,aga hea kuulda,et insenerid sellise lahenduse on välja mõelnud,kuigi vahel on üsna kentslik sõitu alustada kui üldjoontes üsna vaikne mootor madalate pööretega ja siis laseb selle teise käigu üsna pöördesse.
Vasta
#18
09.11.2015

sn 267500

Hõbenooles sai teostatud kasti õlivahetus. Ja ega väga midagi ei muutunud vb grammi võrra on vahetused pehmemad just siis kui õli külm.

Aga eks ma lohutan end sellega, et vana auto ja ju ei saagi kõik ideaalne olla.

Ja hr. Tauno Mõts, et kui on soovi siis saab ikka sõita selle autoga...võtke ühendust ja korraldame ära.
Vasta
#19
21.11.2015

SN 267753 km

Auto läks talveks garaazi.

[Pilt: IMG_0106_1.jpg]
Vasta
#20
SN 268112 km

Õli ja filtri vahetus. Motul 8100 X-cess 5w-40 7 liitrit.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W140 500SEL, S600 ja teised ükssarvikud - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 291 430,408 13-08-2023, 12:57 PM
Viimane postitus: renkss
  MB S600L, w140, 1995 - ALFFAA ALFFAA 125 138,736 27-07-2022, 08:59 PM
Viimane postitus: Pant
  MB S350td W140, Karl140 Karl140 4 1,563 17-01-2022, 03:38 PM
Viimane postitus: Rolz
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 2,996 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 15,998 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
  S124, E320 , 1995 - Even Even88 14 9,413 09-02-2019, 04:00 PM
Viimane postitus: KalevE
  MB S350 Td w140 96. - ktmduke ktmduke 84 87,338 22-01-2019, 05:32 PM
Viimane postitus: Laur
  MB, 320CE, 1992 - Madis Madisv 51 51,196 20-02-2018, 07:41 PM
Viimane postitus: Madisv
Thumbs Up MB W140, S350TD, 1995 - Aston777 Aston777 12 14,162 13-10-2017, 10:40 AM
Viimane postitus: ktmduke
  MB E320 coupe 1995 - TaaviD TaaviD 79 74,643 11-07-2017, 10:47 PM
Viimane postitus: TaaviD



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne