Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
elektroonika kalad
#1
Tere lugupeetud MB klubi seltskond. Tervitusi BMW foorumist.

Teema selline. Mu firma juhataja sõiduvahendiks 2004a C200 kompressor. Suvaliselt jääb vait raadio/makk jättes samas ekraanil kirjad põlema. Vahel kustuvad ka need. Vahel autot käivitades hakkab ventilaator hullumeelselt puhuma ja jääb siis vait. Aitab auto pikemaajaline seismine. Õhesõnaga - sõidurõõmu praeguste temperatuuride juures on sama palju kui mosses - akent tuleb seest poolt kraabitsaga puhastada. Silberautos on korduvalt käinud. Mehed vangutavad pead, pakuvad, et võiks välja vahetada raadio (ca 20k EEKi) ning igaks juhuks veel ka süüteluku (ka ca 20k EEKi). Küsimusele - kas siis auto töötab, ei oska keegi vastata.

Pakkusin omalt poolt välja, et müügu see jama maha ja ostku mõni korralikum masin - näiteks BMW Rolleyes - aga seda ei tahetud kuulda võtta.

Ehk oskab mõni siinsetest kodanikest aidata...
Vasta
#2
Jää nagu liigse niiskuse teema, mis peaks ju kliima süsteemi kaudu autost lahkuma.
Vasta
#3
endal auto 2 korda seisma jäänud lihtsalt, väidab, et aku tühi ja laadimisprobleemid. Võti süütelukust välja ja uuesti sisse tagasi, ning  probleem lahendatud, aku uuesti täis ja laeb ka! Loodame, et tegu külmast ilmast tingitud kalaga ja midagi tõsisemat pole, kuigi ausaltöeldes on siuke asi häiriv, eriti tipptunnil liivalaia/tartu mnt ristmikul olles Confusedilly:
perpetum mobile
Vasta
#4
Heinar Kirjutas:Jää nagu liigse niiskuse teema, mis peaks ju kliima süsteemi kaudu autost lahkuma.

Kliima jääb kogu muu kütte- ja ventilatsioonisüsteemiga vait. See see häda ongi.
Vasta
#5
Kas süütelukus võtit natuke liigutades(keerates) vea ajal midagi ka juhtub?
Kui leiab kellegi targa elektriku, kes oleks nõus paigaldama väljavõtted süütelukust, et saaks vea korral kontrollida pingete olemasolu/kadumist.
Tekkis veel küsimus, kas raadio ja kliima on ühe kaitsme all?
Vasta
#6
mul on kogemus ühe ML'iga millel oli can "ülekoormatud". nähud olid suht sarnased, aitas ca 15minutiks akuotsa eemaldamine. pärast tagasi pannes tuleb keerata rool ühest äärest teise, et kustuks ka ESP tuli ära. aku ja laadimise võiks ka ära kontrollida, nt. akukeskuses.

vent ja makk pole kindlasti ühe kaitsme all ja vaevalt keegi tahab smartkey lukku lammutada.

lisaks soovitan auto sooja garaazi viia ja lasta ära kuivada ja hiljem sõita sooja(24-25kraadi vähemalt salongis) autoga, probleeme kohe vähem.


selle bmw jutu kohapealt on sellel C omanikul muidugi õigus. ei hakka rohkem maha tegema. Smile
Vasta
#7
marek Kirjutas:lisaks soovitan auto sooja garaazi viia ja lasta ära kuivada ja hiljem sõita sooja(24-25kraadi vähemalt salongis) autoga, probleeme kohe vähem.

Ei aita. Vead ilmnesid ka möödunud kuival suvel. Tösi - vead sagenevad vihmasaju vöi muidu niiske ilma korral.

Hetke olukord on pöhiliselt selline, et midagi ei tööta - va muidugi juhul kui kuhugi elektriku juurde söidad. :help:
Vasta
#8
Hakkaks siis teisest otsast peale, et kas kliima aju saab ikka korralikult toidet peale.Või on saanud niiskust ja plaat laguneb.Aga kliima ei tohiks ju raadiot käsutada.Kõigepealt ikka toited järgi kontrollida kui viga esineb.
Vasta
#9
Heinar Kirjutas:Hakkaks siis teisest otsast peale, et kas kliima aju saab ikka korralikult toidet peale.Või on saanud niiskust ja plaat laguneb.Aga kliima ei tohiks ju raadiot käsutada.Kõigepealt ikka toited järgi kontrollida kui viga esineb.

CAN -ga autodega vist pisut teine lugu...

Olen näinud sellist lugu, et vihmaga sõitis W211, kojamehed käisid sensori pealt, cruise töös, muud vidinad ka taga, siis oli möödasõidu aeg ja arvuti teatas kickdowni vajutamise peale rõõmsalt, et CAN ülekoormatud... jäi see möödasõit tegemata.

Liiga palju elektroonikat on lahe UZI
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#10
Äkki seletab keegi selle "can" natuke rohkem lahti.
Vasta
#11
http://www.mercedestechstore.com/pdfs/50...-28-02.pdf

http://www.aa1car.com/library/can_systems.htm

http://www.launch-techs.com/Support/Info/can-bus.htm

Every module (node) that is attached to the data bus network is capable of sending and receiving signals. Each module (node) has its own unique address on the network. This allows the module to receive the inputs and data it needs to function, while ignoring information intended for other modules that share the network. When a module transmits information over the network, the information is coded so all the other modules recognize where it came from.

Ja kui ei saa aru, kust inff tuli, siis kohe jama.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#12
Nii need jamad tulevad, hoitakse aga juhtmete pealt kokku.

Kalevi antud teise lingi järgi on raadio ja kliima erinevates võrkudes.
Tavaliselt kipub ikka see kehv ühendus probleem olema aga kus?Confusedad:
Vasta
#13
Heinar Kirjutas:Nii need jamad tulevad, hoitakse aga juhtmete pealt kokku.

Kalevi antud teise lingi järgi on raadio ja kliima erinevates võrkudes.
Tavaliselt kipub ikka see kehv ühendus probleem olema aga kus?Confusedad:
kui see esimene oli irooniaga öeldud siis ok, aga kui ei siis CAN'iga autodel on tunduvalt vähem probleeme ja TUNDUVALT lihtsam diagnoosida erinevalt vanadest millel käsivarre jämedused kimbud jooksevad. :S

lihtsalt "tester" külge ja viga teada.
Vasta
#14
Ei ütleks et lihtsam, seal võib mingi suvaline plokk (näit. el. klaasi tõstuk) anda mingi x-signaali - mis sobib täpselt kliimale ja ongi jokk.

Tuleb anda auto silberisse kasutada - tester külge ja sõitku, kunagi peab ju viga end näitama.
Vasta
#15
Heinar Kirjutas:Ei ütleks et lihtsam, seal võib mingi suvaline plokk (näit. el. klaasi tõstuk) anda mingi x-signaali - mis sobib täpselt kliimale ja ongi jokk.
ega seal windows jookse. Smile
Vasta
#16
Heinar Kirjutas:Ei ütleks et lihtsam, seal võib mingi suvaline plokk (näit. el. klaasi tõstuk) anda mingi x-signaali - mis sobib täpselt kliimale ja ongi jokk.
Nii ei saa juhtuda, igal liini otsas istuval blokil on oma MID number, mis määrab kellega "räägitakse"
Vasta
#17
njah, natuke offtopic aga minu elektroonikaviga osutus vigaseks drosselklapiks... mis sellisel puhul teha? osad räägivad, et aitab klapi puhastamine, osad, et ilma vahetuseta ei pääse nii ehk naa... klapi hind ca 16k, seega ootaks asjatundlikku nõu, äkki kellelgi kogemusi antud teemal?
perpetum mobile
Vasta
#18
Tester, mis suudab avastada kehva/puuduva ühenduse http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store.c...2#!611-630
Fluke 125
Vasta
#19
Lihtsalt teema arenduseks. Tundub, et sellised elektroonikavead kimbutavad nii uuemaid C kui ka E klassi masinaid. Olen kõnelenud mõne MB omanikust tuttavaga ja kõigi jutust kõlab läbi - kliima jääb vait, armatuuri tuled kustuvad, raadio ei mängi, auto jääb ootamatult seisma ja ei käivitu. Esinduse jõud neile jamadele peale ei hakka. Kurb.
Vasta
#20
Muhv Kirjutas:Lihtsalt teema arenduseks. Tundub, et sellised elektroonikavead kimbutavad nii uuemaid C kui ka E klassi masinaid. Olen kõnelenud mõne MB omanikust tuttavaga ja kõigi jutust kõlab läbi - kliima jääb vait, armatuuri tuled kustuvad, raadio ei mängi, auto jääb ootamatult seisma ja ei käivitu. Esinduse jõud neile jamadele peale ei hakka. Kurb.
äkki mainid ära mitme omaniku käest seda kuulnud oled?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w203 mitu elektroonika muret eXacTy 2 2,750 07-06-2012, 07:10 PM
Viimane postitus: mb092
  w203 elektroonika anomaaliad voodoo 52 38,247 18-05-2012, 06:05 PM
Viimane postitus: 270cdi
  c220 automaat, elektroonika jama reimo 1 2,565 12-01-2012, 01:41 PM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem c klass 200 (203) elektroonika faitz1 5 3,528 10-04-2008, 10:41 PM
Viimane postitus: faitz
  HELP! 220 CDI 2000 elektroonika peale akuvahetust indrex 9 4,712 27-04-2007, 08:21 PM
Viimane postitus: wdb240



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne