07-03-2009, 12:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2012, 01:23 PM ja muutjaks oli voodoo.)
Muutsin selle algse teksti ära sest siin räägin ma üsna seosetut juttu. 2. lehel on kogu asi kokkuvõtlikumalt.
w203 elektroonika anomaaliad
|
07-03-2009, 12:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2012, 01:23 PM ja muutjaks oli voodoo.)
Muutsin selle algse teksti ära sest siin räägin ma üsna seosetut juttu. 2. lehel on kogu asi kokkuvõtlikumalt.
07-03-2009, 09:51 PM
Mina jään jätkuvalt versiooni juurde, et mingi plokk segab CAN liiklust ja ajab asjad lolliks. Olgu see siis istmete, ukse, süütelukku vms plokk mis "massi taob"
08-03-2009, 12:44 PM
Aga läppunud lõhn ja kummalised helid eestpoolt? (see heli oli mudugi ainult siis kui kliima ei töödand, aga näha oli et miskit ta üritas - mootori pöörded ja vibrasid edasi tagasi)
Muidu reeglina kui tavaline option töötab, s.t ei ole EC REST mode'i peal, siis hakkab mingit kerget läppunud lehka ülesse kruvima...see nagu paistab sellisena, et see freoon vms on otsas ?
08-03-2009, 11:55 PM
Mulle tundub , et sul on seal mitu viga. Kliima-systeem raksub kõigil vanematel W203 keredel. Vaja vahetada seademootorite hoovod ära. See et tuled vilguvad ise ja kirjad armatuuris on can vead. Seda viga ära lase uurida kusagil kangialustes kohtades. Seal puudub tihtipeale meesel kogemus sedatüüpi vigade otsimisel.Nimelt seda viga saab otsida ainult siis, kui see viga esineb ja see on väga tänamatu töö.Olen ühel W203 sellist tüüpi viga uurinud ja lõpuks tuvastasin vea esimeses paemas ukse plokis. Kas lühistas või jumal teab mis tegi, aga ajas samamoodi asad vilkuma ja tegi pahandust.Tadmiseks, et w203 on ligi 15 erinevat plokki mis võib seda viga põhjustada.Mine esindusse ja saad vähemalt professionaalset abi.Ei pruugi aga ühe päevaga seda viga ülesse leidagi.Tihtipeale on need vead seotud temperatuuriga ja ainult külmastpeast elektroonika teeb pulli. Sellest ka SRS võib hulluks minna!!!
09-03-2009, 10:20 AM
Ma ise arvan ka, et on jama CAN'is + veel midagi. Muidugi kui CAN suudab ka seda korraldada, et AUTO-reziimi maha ise keerab ja siis puhub vaid teatud puhuritest, kus see osuti parajasti on. Tuled läksid tuhmimaks ja eredamaks kliima displeil endal, samal ajal ragistas ja ei puhunud midagi. Jäi täpselt mulje nagu käiks sisemine heitlus elektroonika ja mehhaanika vahel. See läppunud lõhn mudugi ilmselt on ainult freooni teema vist? Mul oli plaan minna HORT AUTO'sse, ses suhtes usun, et seal saadakse ka asjale jälile.
09-03-2009, 11:48 AM
Klappide hoovad suudavad nad ilmselt ära vahetada, samuti ka kliima ainet sisse pista (soovitavalt koos värvainega). CANi asja sa seal korda ei saa.
09-03-2009, 01:35 PM
Noh, ma olen optimistlik - kui ei saa, siis ei saa. Silberisse siis ilmselt minek, kuigi sealne teenindus Järvel jättis mulle ikka väga sita mulje. Aga millest tulenevalt sa nii kindlalt seda väidad? Puuduvad teadmised, tehnika või mis?
09-03-2009, 01:51 PM
Natuke risustan teemat väikese OT'ga:
Millal jalasoojendus töötab,mis funktsiooniga..mingi hetk mul puhub siis jälle mitte..mudel muidu sama w203
09-03-2009, 02:47 PM
laisad Kirjutas:Natuke risustan teemat väikese OT'ga: siit foorumist ka mitmel korral läbi käinud W203 tüüpviga. Hoovad mis peaksid siibreid juhtima lähevad kas tõitsa katki või siis piltlikult öeldes hakkavad servomotori võlli otsas libisema. Seetõttu käitubki ta mõnikord kummaliselt ja üritab teab mida teha. Mul näiteks oli olukord kus külmalt ei puhunud jalgadele kuid soojalt hakkas asi uuesti tööle. Hoovad tuleb ära vahetada kui on vea sisse lugenud (mõnikord aga millegipärast ei lugenud - nagu näiteks minu autol) - selleks on vaja kas armatuur maha võtta või siis VÄGA osavate kätega mees suudab ka läbi keskkonsooli need asjad ära vahetada. Teeninduses on see mitme tunni töö. Seda miks Hort Auto sellega hakkama ei saa - ma ei taha kedagi maha teha, aga see on minu arvamus lihtsalt mis põhineb emiirilistele järeldustele Aga võid ju proovida. Kui sa mind ei usu, siis usu wdb240 juttu
09-03-2009, 06:39 PM
Sul on natuke teist sorti see kliima kui mul, vahe vist selles, et mul 2-tsooniline vms, ma olen üritanud aru saada mis vahe neil on - ilmselt see et ma saan eraldi reguleerida seda, et kaassõitjal ja juhil puhub puhur eraldi suundades.
10-03-2009, 03:53 PM
Kindlalt on läbi igatahes tsirkulatsioonipump - ilmselt mõeldakse selle all samat asja, mis on varuosade all märgitud veepumbana?
10-03-2009, 04:17 PM
voodoo Kirjutas:Kindlalt on läbi igatahes tsirkulatsioonipump - ilmselt mõeldakse selle all samat asja, mis on varuosade all märgitud veepumbana?veepumpa veetakse ikka rihmaga ringi, aga tsirkulatsioonipump käib elektriga, nt. REST funktsiooniga.
10-03-2009, 05:23 PM
Hmm, siis on see tsirkulatsioonipump ka teadmata väljaminek... see teadmatus häirib mind sajaga. Ega telefoni teel need silberi varuosade vennad ka abivalmidusega ei hiilga - tulge siia, vaatame üle... hinnavahemikku ega midagi nad ei tea, või lihtsalt ei ytle.
10-03-2009, 05:24 PM
voodoo Kirjutas:Hmm, siis on see tsirkulatsioonipump ka teadmata väljaminek... see teadmatus häirib mind sajaga. Ega telefoni teel need silberi varuosade vennad ka abivalmidusega ei hiilga - tulge siia, vaatame üle... hinnavahemikku ega midagi nad ei tea, või lihtsalt ei ytle. Helistasid ikka varuosade numbrile?
10-03-2009, 06:13 PM
voodoo Kirjutas:Hmm, siis on see tsirkulatsioonipump ka teadmata väljaminek... see teadmatus häirib mind sajaga. Ega telefoni teel need silberi varuosade vennad ka abivalmidusega ei hiilga - tulge siia, vaatame üle... hinnavahemikku ega midagi nad ei tea, või lihtsalt ei ytle.loogiline, telefoni teel autoremontimine on sama nagu foorumis... samahästi võib kohvipaksult ennustada. hinda nad peaks-võiks vähemalt küll öelda kere nr järgi, sest see ju nende töö. või no tegelikult võid sa seda ise samamoodi vaadata.
10-03-2009, 07:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-03-2009, 07:37 PM ja muutjaks oli voodoo.)
Ok võtan kogu teema kokku.
SRS - juhuslik viga CAN'is, kustus ära.. enam ei ole viga. See, et vilgutas kaugtulesid - võimalik, et esimese SAM-ploki teema - kui on peetis, ei saa olema odav lõbu. Sealt võis tulla ka SRS viga. Kliimal AUTO-rezhiim praegu töötab. Tsirkulatsioonipump ei tööta - pärsib soojenemist ja just EC REST funktsioon mootori seiskudes seetõttu kannatab. Kliimaseadme soojuse andur eest pidi peetis olema, annab 6500 kraadi soojuseks (ebareaalne näit) - sellepärast ka jupsis AUTO-rezhiim. Praegu nagu töötab, võibolla pärast testimist lõi selguse majja, eks ole näha kas see ka kestma jääb. Nüüd kui uuesti tulede vilgutamine esineb ja SRS, siis on ilmselt SAM-plokk - võib olla variant, et seda puhastades saab korda, aga võib ka mitte. Tsirkulatsioonipumbaga sama lugu - lahti võtta või korda teha mingit moodi. Temp. andur mind üldiselt ei häiri, kui see auto-rezhiim tööle jääb, ilma, et välja lülitaks. Sest siis nagu kõik toimib ja si**a see andur.
10-03-2009, 10:33 PM
Ennusatan::::, et ükspäev põleb jälle SRS ja tuled vilguvad.Kui SAM plokk seest roheline ei ole, siis ei usu,et selle viga ültse ESI-SAMis.Sam läheb siis roheliseks,kui keegi pole suutnud esimest kaitsmekarbikaant korralikult kinni panna.Kui can katkeb siis loevad selle vea kõik plokid sisse ja pole eriti võimalik salvestunud vigade põhjal tuvastada,kes selle jama taga on. SRS läheb põlema ja jääbki põlema, kuna tegemist on turva plokiga ja ei ole mõeldav,et ongi normaalne kus viga tuleb ja läheb. Kui korra viga tuli,ent samas ka jälle kadus ,siis antakse sellest sinnamaani teada põleva SRS tulega, kui see uuesti maha on lastud. Kaugtulesi lülitab põlema ESI SAM ja selle põletamise loa saab ta CAN-ist.KUi nüüd Can sul jupsib siis SAM ei tea mis teha ja paneb põlema kaugutuled ja SRS ka ei tea mis teha ning,paneb ka vea tule põlema.
Ühesõnaga tahtsin seda ütelda : usun 95% tõenäosusega et sul on SRS-i ja tulede anomaalja omavahel seotud. Ja et selles ei ole süüdi ESI SAM(kui ta muidugi roheline ei ole).Lihtsalt praktika on seda mulle näidanud. Ennem on olnud SÜÜTELUKK,KOMBI-INSTRUMENT,TAGUMINE SAM või mõni UKSE AJU.....Või mõni sädelev MASSI JUHE.
10-03-2009, 11:21 PM
Seda, kas on roheline kontrollib siis üle kui nüüd uuesti vea annab, siis kiirelt kohe diagnosti, et saaks uurida. kliima see auto-reziim on ka igatahes sellega seotud, vbla annab siis kas CAN / ESI-SAM temp andurile ka kelbast infot, ja sealt edasi hargneb kliimale. sest praegu errorit pole ja asi funkab 100%-liselt.
10-03-2009, 11:59 PM
mis andur sul segast pani????? ma sain aru, et mõni siseruumi andur. kui aga kliima aine temperatuuri andur siis seda vahendab küll ESI SAM can võrku
11-03-2009, 09:24 AM
Andur mis segast pani, on see mis kliimaradika juures asub, ees...
Ma aga kahjuks ei osand kohapeal kohe täpsustada kas andur mõõtis vigast temperatuuri, kui SRS tuli polnud veel ära kustutatud ja auto oli sellises seisus nagu ma temaga sõitsin. Sest siis on ju võibolla isegi variant, et andurile edastas kelbast infi kas siis sam või can või mis iganes... ma nii täpselt seda ei tea. Sest praegu pole vigasid ja kliima töötab igatepidi kuidas ma teda tahan, et töötaks. Külmana, soojana jne.. eile 17.00 ajal sain kätte ja täna sõitsin juba tööle ja pole nagu midagi old. Loodan, et nüüd püsib kah. Või kui isegi on SAM'ga midagi, siis annab ta seda aeg-ajalt, mis annab lootust, et viga pole nii tõsine ja selle saab rohelisest puhtaks teha ja töötab taas. Eks ole näha. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|