11-09-2015, 03:40 PM
Tere. Küsimus sis selline ,et kas w210 2.2d 70kw mootor sobiks w124 kerele peale?
Kas w210 2.2d 70kw mootor sobiks w124-le ?
|
11-09-2015, 03:40 PM
Tere. Küsimus sis selline ,et kas w210 2.2d 70kw mootor sobiks w124 kerele peale?
11-09-2015, 04:13 PM
Füüsiliselt mahub - plokk on ju edasiarendus varasematest. Aga kuidas mootorijuhtimise lahendad?
11-09-2015, 04:37 PM
Kas 2.2-le oleks võimalik panna 2.0d 55kw mootori kytusepumpa?
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
11-09-2015, 04:56 PM
11-09-2015, 06:11 PM
M6ttes oli, et arendan kuidagi 2.2d aju ja juhtmestiku w124-le peale.Või kuidas targemad vennad teeksid?kuna see mu esimene oma taoline projekt .
11-09-2015, 08:53 PM
Ilma ecu´ta, 124 ridapumbaga
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
11-09-2015, 09:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-09-2015, 09:02 PM ja muutjaks oli erx000.)
(11-09-2015, 04:56 PM)v6sa Kirjutas:(11-09-2015, 04:37 PM)124STD Kirjutas: Kas 2.2-le oleks võimalik panna 2.0d 55kw mootori kytusepumpa? Olen ise ühe sellise kombo teinud, pump koos ketihammasrattaga 2,0 oma ja pihustitorud om605 või 606 mootorilt, üks tuttav veel mitu autot nii ümber ehitanud. 124 kerele pole küll mõtet 2,2 juhtmestikku peale ehitada et seda ikaldust 2,2 rootorpumpa käima saada.
14-09-2015, 04:07 PM
(11-09-2015, 09:00 PM)erx000 Kirjutas:(11-09-2015, 04:56 PM)v6sa Kirjutas:(11-09-2015, 04:37 PM)124STD Kirjutas: Kas 2.2-le oleks võimalik panna 2.0d 55kw mootori kytusepumpa? Oli palju vaja ümber teha?(pump istus otse külge?) Kuidas tulemus jäi? Minek halvenes, paranes?
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
14-09-2015, 04:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-09-2015, 04:55 PM ja muutjaks oli erx000.)
Pump istus otse külge, torud ei sobi, ma kasutasin om605 torusid ja klapikambrikaant pidi natuke töötlema kuna torud jooksid teises asendis. Minek läks lahjemaks kuna kütet annab peale 55kw jagu, usun kui pumpa asjatundlik mees peale keeraks siis saaks kenasti 70kw kätte.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|