Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
02-09-2015, 09:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2017, 04:40 PM ja muutjaks oli ktmduke.)
Tere!
Sai lõpuks oma unistus täide viidud ja soetatud selline küürakas Emotsioonid on laes selle autoga, Nüüd tunduvad muud autod kuidagi väiksed
Auto tuli mulle vahetusena, Vaadates turgu ja lihtsalt huvi pärast tekkis mõte et pakuks oma w210 kuuti ja enduro tsiklit. Ja päev hiljem ta mulle hoovipeale toodigi Tegu on siis 1993. aastal sündinud S350 Turboga ja diisel, Varustus rikkalik tal pole , Soojendus on pliidinuppudega,Nahksisu jne. Mootor toimib ilusti , Külmalt ajab sinist ja vahest ka soojalt , Minek on suhteliselt uimane ja turbo ka minuarust kõige paremini ei toimi , Kuna see auto on mul esimene diisel siis kokkupuude puudub nendega. Kere poolest on masin vägagi hea , Esisillas palju uusi juppe.
Räägin ka vigadest lähemalt: Tagumine kardaani leevendi, Antenn vahetada , Pidurikettad vahetada , Eelsüüte lambike jääb vahest põlema , Külmalt tõmbab ühte silindrit kuidagi kaua tööle , Muud nagu meelde ei tulegi.
Isa C240 automaat.
Kui aega leian siis teen paremaid pilte, Eile 1.sept sai vahetatud hunniku pirne mis ei toiminud.
Mingiaeg tuleb ka õli vahetus.
Kõige häirivam on see lagin ja suitsemine,Turbo juures on kohati õline,Samas õli kadu ka pole.
Veljed on 18 tolli 255/45/18 .
https://www.youtube.com/watch?v=-i9GORSC...e=youtu.be
Väike video kuidas ta töötab.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Sai siis õhupuhasti ära kakutud ja vaadatud turbot,Turbo oli seest hirmus õline ja ristilõtk oli,Pikkilõtku polnud,Turbo veeres ilusti muidu , Õhufilter oli väga must,sai ajutiseks koonus pandud peale,Mootor elab palju paremini,Meil siin poodides filtrit kohal polnud. Ja siis järgnes uus probleem , nimelt hakkas mootori õli jubedalt tilkuma , täitsa tühja kohapealt. Sai kanalile mindud ja avastatud et kasti ja mootori vahelt on mingid poldid minema lennanud, Said need ka uued sisse sinna ja nüüd rahu majas jälle.
Küsimus! Mis põhimõte sellel õhulugejal on? Mis tema töö eesmärk on?
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
(02-09-2015, 06:13 PM)ktmduke Kirjutas: Sai siis õhupuhasti ära kakutud ja vaadatud turbot,Turbo oli seest hirmus õline ja ristilõtk oli,Pikkilõtku polnud,Turbo veeres ilusti muidu , Õhufilter oli väga must,sai ajutiseks koonus pandud peale,Mootor elab palju paremini,Meil siin poodides filtrit kohal polnud. Ja siis järgnes uus probleem , nimelt hakkas mootori õli jubedalt tilkuma , täitsa tühja kohapealt. Sai kanalile mindud ja avastatud et kasti ja mootori vahelt on mingid poldid minema lennanud, Said need ka uued sisse sinna ja nüüd rahu majas jälle.
Küsimus! Mis põhimõte sellel õhulugejal on? Mis tema töö eesmärk on?
Tema põhi eesmärk sellel mootoril on EGR klapi juhtimiseks vajaliku info ehk mootorisse mineva õhuhulga mõõtmine.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
(02-09-2015, 09:29 AM)ktmduke Kirjutas: Eelsüüte lambike jääb vahest põlema , Külmalt tõmbab ühte silindrit kuidagi kaua tööle
Auto ütleb sulle selle lambiga, et üx hõõgküünaldest on läbi ja käivitub seetõttu külmalt viie pütiga. Leia hõõgküünalde pistik (mine mööda hõõgküünla juhtmeid, kuni jõuad pistikuni), võta see lahti ja anna klemmidele korda mööda korrax + peale. Neil klemmidel, millel tekib sädelus, on küünlad korras ja sellel klemmil, kus sädet ei teki on küünal läbi. Siis vaata, mis number antud klemmi juures pistikule märgitud on ja loe mootori eespoolt vastav arv ja leiadki vigase küünla. Küünla vahetamisex vajad 11 padrunit (juhtme jaox) ja pikka 12 padrunit ning sõltuvalt küünla asukohast erinevaid pikendusi ja kardaane. Võimalik, et pead ligipääsemisex ka osa sisselaskest eemaldama. Küünalt lahti katsu keerata ettevaatlikult, et seda mitte plokikaande poolex keerata. Kui see liigub raskelt, siis katsu seda vähehaaval lahti kinni keerates ja mõnd aerosoolõli vahele pritsides paremini keerama saada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Teine variant on kõik küünlad ära vahetada. Kui üks juba läbi, siis kauaks neid teisigi enam, talv ka tulekul.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
03-09-2015, 08:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2015, 08:29 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(02-09-2015, 09:50 PM)Werewolf Kirjutas: (02-09-2015, 09:29 AM)ktmduke Kirjutas: Eelsüüte lambike jääb vahest põlema , Külmalt tõmbab ühte silindrit kuidagi kaua tööle
Auto ütleb sulle selle lambiga, et üx hõõgküünaldest on läbi ja käivitub seetõttu külmalt viie pütiga. Leia hõõgküünalde pistik (mine mööda hõõgküünla juhtmeid, kuni jõuad pistikuni), võta see lahti ja anna klemmidele korda mööda korrax + peale. Neil klemmidel, millel tekib sädelus, on küünlad korras ja sellel klemmil, kus sädet ei teki on küünal läbi.
...
Kehtib ainult katkestuse korral. Laiska küünalt või lühist nii ei leia.
Teemaalgatajal tasuks mõttega läbi lugeda teema hõõgküünaldest. Sel mootoril on küünalde mahavõtmine küll keerukam, kuid vaid nii saab kindluse, et mõistlikku takistusenumbrit näitav küünal tõepoolest ka hõõguma läheb etteantud aja jooksul.
(02-09-2015, 06:13 PM)ktmduke Kirjutas: Sai siis õhupuhasti ära kakutud ja vaadatud turbot,Turbo oli seest hirmus õline
...
Kui jääkarude sulamise pärast ei muretse, siis vii karterituulutus turbost mööda. Enamus sisselaskes olevast õlist pärineb ikka sealt.Saad ühtlasi autopõhjale korrosioonikaitse
Ära siis unusta, et turbo imipoolel on alarõhk (ummistunud filtri korral märkimisväärne!) ja karterituulutusest jäänud ava tuleb õhutihedalt sulgeda!
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Arvatavasti lähevad kõik hõõgküünlad vahetusse,endal tulevikus lihtsam, Hommikul eelsüüdet lastes 3 korda siis auto ei värise kah,Kõige hullem on see suitsemine endiselt.
Ehk on kellegil ideid kuhu see karteri tuulutus viia?
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(03-09-2015, 11:18 AM)ktmduke Kirjutas: Arvatavasti lähevad kõik hõõgküünlad vahetusse,endal tulevikus lihtsam,
...
Ehk on kellegil ideid kuhu see karteri tuulutus viia?
Mõistlik mõte.
Juhi jalgade alla Kui sealt paratamatult väljuvad õlitilgad häirivad, siis purki, mida aeg-ajalt (sõltuvalt pruugitava õli häädusest ja mootori hõredusest) tuleb tühjendada.
Ma ei tea, kuidas vantsil on, kuid nelja kerel on roolikarbi kõrval kena orv, kuhu voolikuts torgata ja kustkaudu sõidutuul lekkiva õli pea märkamatuna autopõhjale laiali kannab. Tõsi, Säästuka mootor oli viisakalt tihe ka.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Ütleme et läbisõitu on ka piisavalt,488 tuhat millegiga. Ehk oskab öelda keegi kus tal püsikiiruse hoidja plokk on? Otsingu tulemused ütlesid et külmjooted.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Ei tea milles viga,Igapäevaga hakkab nagu rohkem puterdama. Esm saan kütusefiltri alles ja Hõõgküünlad. Karteri tuulutus sai ka mujale veetud.
Pihusti otsad on uued. Loodan et viga on filtris aind.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
9 sept sai vahetatud eelsüüte küünlad,6tk maksma läks 50. Firmaks championid.
Kõik ilus tore aga kui külmalt käivitada,Käib kenasti nagu bensukas ja üksmoment hakkab vahele jätma ja lagisema, Tagant hakkab sinakat suitsu viskama.Kui mootor töösoe siis kõik hea.Käivitusega probleeme pole.
Pihustiotsad on uued! Kus võiga võiks otsida?
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Silindri surved võiks üle mõõta. Enda w140 tegi taolist asja ja tuli välja et 6-ndas silindris oli surve 21 teistes 26-27. Soojenedes hakkas ka see pütt tööle.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(09-09-2015, 01:34 PM)ktmduke Kirjutas: 9 sept sai vahetatud eelsüüte küünlad,6tk maksma läks 50. Firmaks championid.
Kõik ilus tore aga kui külmalt käivitada,Käib kenasti nagu bensukas ja üksmoment hakkab vahele jätma ja lagisema, Tagant hakkab sinakat suitsu viskama.Kui mootor töösoe siis kõik hea.Käivitusega probleeme pole.
Pihustiotsad on uued! Kus võiga võiks otsida?
Näis, kaua need seened kestavad. Minu kurb kogemus ütleb, et tšämpion ja Mercedes-Benz kokku ei käi
Kas lonkamine kaob, kui keerata süüde hetkeks välja nii, et mootor seiskuda ei jõuaks?
Lõhnab halva pihustuse järele. Palju otste vahetusel pihustite avanemisrõhuks seati?
Survete mõõtmine annab vastuse silindri tiheduse kohta, see on kasulik ära teha.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
10-09-2015, 09:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2015, 09:08 AM ja muutjaks oli ktmduke.)
Algul seda lonkamis asja polnud,Polnud ka suitsemist algul. Eelmised küünlad olid ka championid ja need olid ikka väga läbi põlenud.
Täna käitus auto väga ilusti. Sai lisatud kallist diisli lisandit natukene.Käib nagu bensukas ja lonkamist ei täheldanud. See lonkamis pull hakkas peale seda pihta kui küünlad taha ei hakkanud enam. Hakkas lonkama ja viskas kohe eelsüüte lambi põlema.
Nüüd pole nagu seda olnud. Karteri tuulutus sai mujale veetud. Aga endiselt peab turbo vahetusele mõtlema ,sest ristilõtk suur.
Pihustite survete kohta jään vastuse võlgu.
Kui ajad paremaks lähevad siis plaaniks ikka lasta ülemise otsa remont.
Hetkel auto igapäeva sõidus.Ja ütleme nii et 140 ei sobi igapäeva autoks.
Tuleb vaadata üks 190E kõrvale
Vahetada tuleks veel mõranenud vaakumid, Kellegi ümberveetud juhtmestiku kohandada, Servouksed toimima saada. Kellegi lõhutud antenn välja vahetada, Ja korrosioon teha põhjale.
Muidu kalla ja talla. Peale sai 2200w subwoofer 10x2 , ning võimendi Magnat 500w.
50x4 Kenwood makk, Algul oli b6 originaal makk sisse ehitatud aga see ei lugenud ühtegi plaati välja ja sai see eemaldatud. Vaja oleks ka tuhatoosi ümbrust.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Ka mina unistasin w140-nst kuid pärast sain ka aru et see auto ei sobi ikka igapäeva autoks. Kui just tagataskust oleks alati paartuhat eurot remondiks võtta, siis võiks iga päev ka sõita.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Ütleme et ta on nagu 124 tglt. Aind suurem,raskem,pehmem. Mootor on nagu vana diisel ikka. Kõik oleneb kasutajast,kui hoolas ta on. Eks ma üritan teda võimalikuld korras ja puhas hoida.
Rämmaja õnneks pole.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(10-09-2015, 09:00 AM)ktmduke Kirjutas: ...
Hetkel auto igapäeva sõidus.Ja ütleme nii et 140 ei sobi igapäeva autoks.
...
Kas ainult kulude pärast?
Või on veel midagi, mis takistab vantsimast?
Postitused: 597
Teemad: 19
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Ei sobi igapäeva autoks? Mul neljas aasta läheb ja pole paremat igapäeva autot olnudki kunagi..
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
(10-09-2015, 11:32 AM)124STD Kirjutas: Ka mina unistasin w140-nst kuid pärast sain ka aru et see auto ei sobi ikka igapäeva autoks. Kui just tagataskust oleks alati paartuhat eurot remondiks võtta, siis võiks iga päev ka sõita.
Hmm.. mida seal siis nii väga remontida on? Teed alguses korda ja muudkui kallad ja tallad(kui kütte raha üleliia )Jupid enamuses 124 hinnaskaalas ja neid peaaegu läinudki. Minu puhul sai määravaks kütusekulu, põhiliselt tööl käimine ja linnasõit ja kulu oli ikka 12- 14 sajale, mis vähemalt minu jaoks on täielik overkill. Sai siis peetud pühapäevaautona ja aasta läbisõiduks tuli ca 2000km. müüsin maha . Pole ju mõtet lasta garaazis konutada. Kahju oli küll, uued originaallogarid said pandud, uued tiivad uued vedrud ja kogu auto üle käidud, auto oli ikka oma käe järgi ja enda jaoks korda tehtud, veel rohkem hakkab kahju kui näen nüüd mis minu tööst ja vaevast saanud:
111AZX
MERCEDES-BENZ S 350 TD
« Tagasi sõiduki taustakontrolli
Sõiduki põhiandmed
Esmane registreerimine: 06.05.1993
Kategooria: sõiduauto
Kere nimetus: sedaan
Kere värvus: helehall
Mootor: 3449 cm 3
Mootori võimsus: 110 kW
Kütus: Diisel
Käigukast: Automaat
Veoskeem: tagavedu
Sõidukil on käsutamise keelumärge »
Sõidukil puudub kehtiv tehnoülevaatus
Piirangud
KäsutamiskeeldPiirangu seadmise kuupäev Piirangu seadja
17.04.2014 IVI KALMET, JÕGEVA KOHTUTÄITUR
11.06.2015 REET ROSENTHAL, TARTU KOHTUTÄITUR
TEHNILISED DETAILANDMEDEsmane registreerimine: 06.05.1993
Eestis registreerimine: 04.05.2007
Registreeritud Eestis kasutatuna....
|