Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S350 Td w140 96. - ktmduke
#1
Tere!

Sai lõpuks oma unistus täide viidud ja soetatud selline küürakas Smile Emotsioonid on laes selle autoga, Nüüd tunduvad muud autod kuidagi väiksed Eusa_drool
Auto tuli mulle vahetusena, Vaadates turgu ja lihtsalt huvi pärast tekkis mõte et pakuks oma w210 kuuti ja enduro tsiklit. Ja päev hiljem ta mulle hoovipeale toodigi Smile Tegu on siis 1993. aastal sündinud S350 Turboga ja diisel, Varustus rikkalik tal pole , Soojendus on pliidinuppudega,Nahksisu jne. Mootor toimib ilusti , Külmalt ajab sinist ja vahest ka soojalt , Minek on suhteliselt uimane ja turbo ka minuarust kõige paremini ei toimi , Kuna see auto on mul esimene diisel siis kokkupuude puudub nendega. Kere poolest on masin vägagi hea , Esisillas palju uusi juppe.

Räägin ka vigadest lähemalt: Tagumine kardaani leevendi, Antenn vahetada , Pidurikettad vahetada , Eelsüüte lambike jääb vahest põlema , Külmalt tõmbab ühte silindrit kuidagi kaua tööle , Muud nagu meelde ei tulegi.


[Pilt: 88298-60908950.jpg]

[Pilt: 48739-60908965.jpg]

[Pilt: 66866-20150831_154329.jpg]

[Pilt: 36699-20150831_154521.jpg]

[Pilt: 67422-CAM01420.jpg]

Isa C240 automaat.
[Pilt: 24688-20150831_181654.jpg]


Kui aega leian siis teen paremaid pilte, Eile 1.sept sai vahetatud hunniku pirne mis ei toiminud.
Mingiaeg tuleb ka õli vahetus.

Kõige häirivam on see lagin ja suitsemine,Turbo juures on kohati õline,Samas õli kadu ka pole.

Veljed on 18 tolli 255/45/18 .



https://www.youtube.com/watch?v=-i9GORSC...e=youtu.be
Väike video kuidas ta töötab.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#2
Sai siis õhupuhasti ära kakutud ja vaadatud turbot,Turbo oli seest hirmus õline ja ristilõtk oli,Pikkilõtku polnud,Turbo veeres ilusti muidu , Õhufilter oli väga must,sai ajutiseks koonus pandud peale,Mootor elab palju paremini,Meil siin poodides filtrit kohal polnud. Ja siis järgnes uus probleem , nimelt hakkas mootori õli jubedalt tilkuma , täitsa tühja kohapealt. Sai kanalile mindud ja avastatud et kasti ja mootori vahelt on mingid poldid minema lennanud, Said need ka uued sisse sinna ja nüüd rahu majas jälle.

Küsimus! Mis põhimõte sellel õhulugejal on? Mis tema töö eesmärk on?
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#3
(02-09-2015, 06:13 PM)ktmduke Kirjutas: Sai siis õhupuhasti ära kakutud ja vaadatud turbot,Turbo oli seest hirmus õline ja ristilõtk oli,Pikkilõtku polnud,Turbo veeres ilusti muidu , Õhufilter oli väga must,sai ajutiseks koonus pandud peale,Mootor elab palju paremini,Meil siin poodides filtrit kohal polnud. Ja siis järgnes uus probleem , nimelt hakkas mootori õli jubedalt tilkuma , täitsa tühja kohapealt. Sai kanalile mindud ja avastatud et kasti ja mootori vahelt on mingid poldid minema lennanud, Said need ka uued sisse sinna ja nüüd rahu majas jälle.

Küsimus! Mis põhimõte sellel õhulugejal on? Mis tema töö eesmärk on?

Tema põhi eesmärk sellel mootoril on EGR klapi juhtimiseks vajaliku info ehk mootorisse mineva õhuhulga mõõtmine.

Vasta
#4
(02-09-2015, 09:29 AM)ktmduke Kirjutas: Eelsüüte lambike jääb vahest põlema , Külmalt tõmbab ühte silindrit kuidagi kaua tööle

Auto ütleb sulle selle lambiga, et üx hõõgküünaldest on läbi ja käivitub seetõttu külmalt viie pütiga. Leia hõõgküünalde pistik (mine mööda hõõgküünla juhtmeid, kuni jõuad pistikuni), võta see lahti ja anna klemmidele korda mööda korrax + peale. Neil klemmidel, millel tekib sädelus, on küünlad korras ja sellel klemmil, kus sädet ei teki on küünal läbi. Siis vaata, mis number antud klemmi juures pistikule märgitud on ja loe mootori eespoolt vastav arv ja leiadki vigase küünla. Küünla vahetamisex vajad 11 padrunit (juhtme jaox) ja pikka 12 padrunit ning sõltuvalt küünla asukohast erinevaid pikendusi ja kardaane. Võimalik, et pead ligipääsemisex ka osa sisselaskest eemaldama. Küünalt lahti katsu keerata ettevaatlikult, et seda mitte plokikaande poolex keerata. Kui see liigub raskelt, siis katsu seda vähehaaval lahti kinni keerates ja mõnd aerosoolõli vahele pritsides paremini keerama saada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#5
Teine variant on kõik küünlad ära vahetada. Kui üks juba läbi, siis kauaks neid teisigi enam, talv ka tulekul.
Vasta
#6
(02-09-2015, 09:50 PM)Werewolf Kirjutas:
(02-09-2015, 09:29 AM)ktmduke Kirjutas: Eelsüüte lambike jääb vahest põlema , Külmalt tõmbab ühte silindrit kuidagi kaua tööle

Auto ütleb sulle selle lambiga, et üx hõõgküünaldest on läbi ja käivitub seetõttu külmalt viie pütiga. Leia hõõgküünalde pistik (mine mööda hõõgküünla juhtmeid, kuni jõuad pistikuni), võta see lahti ja anna klemmidele korda mööda korrax + peale. Neil klemmidel, millel tekib sädelus, on küünlad korras ja sellel klemmil, kus sädet ei teki on küünal läbi.
...

Kehtib ainult katkestuse korral. Laiska küünalt või lühist nii ei leia.

Teemaalgatajal tasuks mõttega läbi lugeda teema hõõgküünaldest. Sel mootoril on küünalde mahavõtmine küll keerukam, kuid vaid nii saab kindluse, et mõistlikku takistusenumbrit näitav küünal tõepoolest ka hõõguma läheb etteantud aja jooksul.
(02-09-2015, 06:13 PM)ktmduke Kirjutas: Sai siis õhupuhasti ära kakutud ja vaadatud turbot,Turbo oli seest hirmus õline
...

Kui jääkarude sulamise pärast ei muretse, siis vii karterituulutus turbost mööda. Enamus sisselaskes olevast õlist pärineb ikka sealt.Saad ühtlasi autopõhjale korrosioonikaitseWink

Ära siis unusta, et turbo imipoolel on alarõhk (ummistunud filtri korral märkimisväärne!) ja karterituulutusest jäänud ava tuleb õhutihedalt sulgeda!
Vasta
#7
Arvatavasti lähevad kõik hõõgküünlad vahetusse,endal tulevikus lihtsam, Hommikul eelsüüdet lastes 3 korda siis auto ei värise kah,Kõige hullem on see suitsemine endiselt.

Ehk on kellegil ideid kuhu see karteri tuulutus viia?
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#8
(03-09-2015, 11:18 AM)ktmduke Kirjutas: Arvatavasti lähevad kõik hõõgküünlad vahetusse,endal tulevikus lihtsam,
...
Ehk on kellegil ideid kuhu see karteri tuulutus viia?

Mõistlik mõte.

Juhi jalgade allaWink Kui sealt paratamatult väljuvad õlitilgad häirivad, siis purki, mida aeg-ajalt (sõltuvalt pruugitava õli häädusest ja mootori hõredusest) tuleb tühjendada.

Ma ei tea, kuidas vantsil on, kuid nelja kerel on roolikarbi kõrval kena orv, kuhu voolikuts torgata ja kustkaudu sõidutuul lekkiva õli pea märkamatuna autopõhjale laiali kannab. Tõsi, Säästuka mootor oli viisakalt tihe ka.
Vasta
#9
Ütleme et läbisõitu on ka piisavalt,488 tuhat millegiga. Ehk oskab öelda keegi kus tal püsikiiruse hoidja plokk on? Otsingu tulemused ütlesid et külmjooted.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#10
Ei tea milles viga,Igapäevaga hakkab nagu rohkem puterdama. Esm saan kütusefiltri alles ja Hõõgküünlad. Karteri tuulutus sai ka mujale veetud.

Pihusti otsad on uued. Loodan et viga on filtris aind.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#11
[Pilt: 25332-IMG_1287.JPG]

[Pilt: 34797-IMG_1297.JPG]
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#12
9 sept sai vahetatud eelsüüte küünlad,6tk maksma läks 50. Firmaks championid.

Kõik ilus tore aga kui külmalt käivitada,Käib kenasti nagu bensukas ja üksmoment hakkab vahele jätma ja lagisema, Tagant hakkab sinakat suitsu viskama.Kui mootor töösoe siis kõik hea.Käivitusega probleeme pole.

Pihustiotsad on uued! Kus võiga võiks otsida?
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#13
Silindri surved võiks üle mõõta. Enda w140 tegi taolist asja ja tuli välja et 6-ndas silindris oli surve 21 teistes 26-27. Soojenedes hakkas ka see pütt tööle.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#14
(09-09-2015, 01:34 PM)ktmduke Kirjutas: 9 sept sai vahetatud eelsüüte küünlad,6tk maksma läks 50. Firmaks championid.

Kõik ilus tore aga kui külmalt käivitada,Käib kenasti nagu bensukas ja üksmoment hakkab vahele jätma ja lagisema, Tagant hakkab sinakat suitsu viskama.Kui mootor töösoe siis kõik hea.Käivitusega probleeme pole.

Pihustiotsad on uued! Kus võiga võiks otsida?

Näis, kaua need seened kestavad. Minu kurb kogemus ütleb, et tšämpion ja Mercedes-Benz kokku ei käiCrybaby

Kas lonkamine kaob, kui keerata süüde hetkeks välja nii, et mootor seiskuda ei jõuaks?

Lõhnab halva pihustuse järele. Palju otste vahetusel pihustite avanemisrõhuks seati?

Survete mõõtmine annab vastuse silindri tiheduse kohta, see on kasulik ära teha.
Vasta
#15
Algul seda lonkamis asja polnud,Polnud ka suitsemist algul. Eelmised küünlad olid ka championid ja need olid ikka väga läbi põlenud.

Täna käitus auto väga ilusti. Sai lisatud kallist diisli lisandit natukene.Käib nagu bensukas ja lonkamist ei täheldanud. See lonkamis pull hakkas peale seda pihta kui küünlad taha ei hakkanud enam. Hakkas lonkama ja viskas kohe eelsüüte lambi põlema.

Nüüd pole nagu seda olnud. Karteri tuulutus sai mujale veetud. Aga endiselt peab turbo vahetusele mõtlema ,sest ristilõtk suur.

Pihustite survete kohta jään vastuse võlgu.
Kui ajad paremaks lähevad siis plaaniks ikka lasta ülemise otsa remont.

Hetkel auto igapäeva sõidus.Ja ütleme nii et 140 ei sobi igapäeva autoks.

Tuleb vaadata üks 190E kõrvale Eusa_dance

Vahetada tuleks veel mõranenud vaakumid, Kellegi ümberveetud juhtmestiku kohandada, Servouksed toimima saada. Kellegi lõhutud antenn välja vahetada, Ja korrosioon teha põhjale.

Muidu kalla ja talla. Peale sai 2200w subwoofer 10x2 , ning võimendi Magnat 500w.

50x4 Kenwood makk, Algul oli b6 originaal makk sisse ehitatud aga see ei lugenud ühtegi plaati välja ja sai see eemaldatud. Vaja oleks ka tuhatoosi ümbrust.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#16
Ka mina unistasin w140-nst kuid pärast sain ka aru et see auto ei sobi ikka igapäeva autoks. Kui just tagataskust oleks alati paartuhat eurot remondiks võtta, siis võiks iga päev ka sõita.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#17
Ütleme et ta on nagu 124 tglt. Aind suurem,raskem,pehmem. Mootor on nagu vana diisel ikka. Kõik oleneb kasutajast,kui hoolas ta on. Eks ma üritan teda võimalikuld korras ja puhas hoida.

Rämmaja õnneks pole.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#18
(10-09-2015, 09:00 AM)ktmduke Kirjutas: ...
Hetkel auto igapäeva sõidus.Ja ütleme nii et 140 ei sobi igapäeva autoks.
...

Kas ainult kulude pärast?
Või on veel midagi, mis takistab vantsimast?
Vasta
#19
Ei sobi igapäeva autoks? Mul neljas aasta läheb ja pole paremat igapäeva autot olnudki kunagi..
Vasta
#20
(10-09-2015, 11:32 AM)124STD Kirjutas: Ka mina unistasin w140-nst kuid pärast sain ka aru et see auto ei sobi ikka igapäeva autoks. Kui just tagataskust oleks alati paartuhat eurot remondiks võtta, siis võiks iga päev ka sõita.

Hmm.. mida seal siis nii väga remontida on? Teed alguses korda ja muudkui kallad ja tallad(kui kütte raha üleliia Unibrow )Jupid enamuses 124 hinnaskaalas ja neid peaaegu läinudki. Minu puhul sai määravaks kütusekulu, põhiliselt tööl käimine ja linnasõit ja kulu oli ikka 12- 14 sajale, mis vähemalt minu jaoks on täielik overkill. Sai siis peetud pühapäevaautona ja aasta läbisõiduks tuli ca 2000km. müüsin maha . Pole ju mõtet lasta garaazis konutada. Kahju oli küll, uued originaallogarid said pandud, uued tiivad uued vedrud ja kogu auto üle käidud, auto oli ikka oma käe järgi ja enda jaoks korda tehtud, veel rohkem hakkab kahju kui näen nüüd mis minu tööst ja vaevast saanud:

111AZX

MERCEDES-BENZ S 350 TD
« Tagasi sõiduki taustakontrolli
Sõiduki põhiandmed
Esmane registreerimine: 06.05.1993
Kategooria: sõiduauto
Kere nimetus: sedaan
Kere värvus: helehall
Mootor: 3449 cm 3
Mootori võimsus: 110 kW
Kütus: Diisel
Käigukast: Automaat
Veoskeem: tagavedu

Sõidukil on käsutamise keelumärge »
Sõidukil puudub kehtiv tehnoülevaatus
Piirangud
KäsutamiskeeldPiirangu seadmise kuupäev Piirangu seadja
17.04.2014 IVI KALMET, JÕGEVA KOHTUTÄITUR
11.06.2015 REET ROSENTHAL, TARTU KOHTUTÄITUR


TEHNILISED DETAILANDMEDEsmane registreerimine: 06.05.1993
Eestis registreerimine: 04.05.2007
Registreeritud Eestis kasutatuna....


Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W140 500SEL, S600 ja teised ükssarvikud - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 291 430,900 13-08-2023, 12:57 PM
Viimane postitus: renkss
  MB S600L, w140, 1995 - ALFFAA ALFFAA 125 138,955 27-07-2022, 08:59 PM
Viimane postitus: Pant
  MB S350td W140, Karl140 Karl140 4 1,574 17-01-2022, 03:38 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-benz 230CE 1990 - ktmduke ktmduke 25 7,394 15-09-2021, 08:25 AM
Viimane postitus: Mike22
  MB S320, w140, 1995 - Madis madis399 43 40,409 09-05-2021, 08:37 PM
Viimane postitus: madis399
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 3,006 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 16,020 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
Thumbs Up MB W140, S350TD, 1995 - Aston777 Aston777 12 14,179 13-10-2017, 10:40 AM
Viimane postitus: ktmduke
  MB S350td w140 ja Mb Ce230 - Raimz14 raimz14 14 17,100 13-03-2017, 09:00 PM
Viimane postitus: peedu.
  MB S300 turbodiesel W140 Alar ALQ 2 5,676 13-08-2016, 01:05 AM
Viimane postitus: mparn



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne