21-04-2015, 07:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-04-2015, 07:48 AM ja muutjaks oli arts24h.)
Ilus näeb välja. Kunagi tahaks oma silmaga näha. Mis pöördelt turbo elu sisse võtab?
Naftapress.
W202 '94 3.0bitd OM606 - erx000
|
21-04-2015, 07:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-04-2015, 07:48 AM ja muutjaks oli arts24h.)
Ilus näeb välja. Kunagi tahaks oma silmaga näha. Mis pöördelt turbo elu sisse võtab?
Naftapress.
21-04-2015, 09:49 AM
(21-04-2015, 07:41 AM)arts24h Kirjutas: Ilus näeb välja. Kunagi tahaks oma silmaga näha. Mis pöördelt turbo elu sisse võtab? 2500 juures hakkab vaikselt toimetama, 3000 juures on 1 bar ja natuke alla 4000 on max boost. Eelmise turboga oli max boost 2900 juures aga üle 4000 hakkas juba lämbuma, nüüd käib kenasti 6000-ni.
23-04-2015, 10:47 AM
OMC on 13. juunil.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
23-04-2015, 10:50 AM
02-05-2015, 11:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-05-2015, 11:17 PM ja muutjaks oli erx000.)
Käisin uuesti dünos, tulid täpselt sellised numbrid nagu ootasin, rattast 298kw/733nm, mootorist seega ca. 350kw/870nm. Muidugi läbi paksu musta suitsu.
Düno operaator ütles et sellist graafikut pole ta elus näinud, alguses arvas et mingi programmi viga et selle saki sisse lõi ja nii kaks korda järjest. Turbo tuleb sellise litakaga taha nagu lööks kirvega selga, sellest ka järsk sakk, vähemalt nii meile tundus. Esimene rida on eelmisest sügisest, teine ja viimane on praegused, kokku tegime vist 5 tõmmet erineva boostiga. Boost jäi 2,7bari juurde kuna pööre läks nii kiirelt üles et spoolimiseks ei jäänud piisavalt aega, selline tunne et rullid peaks tugevamalt pidurdama aga seda ei pidanud saama reguleerida. Tõmbed tegime 3. käiguga kuna hetkel all H indeksiga rehvid ja 4. käiguga oleks kiirus lõhki läinud, võibolla 4. käiguga oleks tõmme pikem tulnud ja pikemalt spoolida jõudnud. Teine probleem oli pöörete lugemine, pöörded saime kätte roolivõimupumba rihmarattast aga kuna mootor patjade peal liigub siis alati lõpus kaob pöörde lugemine ära, reaalselt lasin ma kõik tõmbed 6000 pöördeni.
03-05-2015, 09:25 AM
Hakka või varsti oma sõnu sööma, et vaid traktorid sõidavad diisliga
03-05-2015, 02:01 PM
Traktor jääb traktoriks, lihtsalt jõudu on vähe rohkem kui keskmisel taksol.
07-06-2015, 12:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2015, 01:54 AM ja muutjaks oli erx000.)
S klassi differ läks alla, nüüd 5. käiguga 90kmh ca 1500 pööret, väga öko pill. Differ oli nii palju suurem et summuti toru tuli lahti lõigata ja kaar ümber difri vähe suuremaks teha. Veovõllid on 300td ja 400cdi kombo, treial tegi võllid lühemaks, sisse pressis sõrme ja keevitus on tehtud piki võlli mööda sisselõikeid et moodustaks kiilu. Ette said vähe suuremad pidurid, kettad C36AMG ja suportid 4pot Brembod W211 küljest. 2,2d originaalkettad on nagu ladal, pole isegi ventileeritavad, kolm nulli pidurdust ja enam pidureid polnud. Paar õõtsapuksi ja termostaat läks ka vahetusse, vanadel puksidel sisuliselt kukkus südamik kummi seest välja.
Tutikad rehvid said ka alla, olevat mingid Conti säästukad, ette 225 ja taha 235, ideaalis oleks taha 255-265 hea aga ei ole leidnud 9" laiasid velgi.
07-06-2015, 08:53 AM
Mis ennustatav lõppkiirus nüüd on?
07-06-2015, 08:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2015, 01:25 PM ja muutjaks oli Ott.)
Kas C36 pidurikettad/sadulad läksid külge ilma modifikatsioonideta? Palju ruumi ketta ning sarniiri vahele jäi? Mind huvitab muidugi rohkem see, et kas W201/124 puhul sama õnnestuks.
EDIT: Sain juba ise aru, et "leading" asetusega sadulaid "trailing" asendisse ei pane.
07-06-2015, 09:19 AM
Mitu mm ketas on? Sul edeneb ehitus väga hästi. Käigud peaks olema nüüd mõnusalt pikad küll.
Naftapress.
07-06-2015, 11:52 PM
Lõppkiiruse kohta ei oska öelda, kui kõik normaalselt sujub siis järgmine laupäev peaks selgust tooma.
C36AMG ketas oli 316mm aga W211 suportid 312mm kettale, seega lasin treialil servast 2mm maha võtta. Suportid sobisid külge enamvähem, kuna W211 on suportid tagapool siis on pooled vahetuses ja kõrvadele läksid 5mm seibid alla. Ketta ja sarniiri vahel on plekk ja veel kerge õhuvahe, sisuliselt praktiliselt vastas aga nii täpselt et pärast pleki painutamist midagi vastu ei käi. Suuremaid kettaid ei tahtnud panna kuna alguses oli plaan et ka 16" velg alla mahuks aga kuna 4pot suportid on väljapoole punnis siis peale all olevate velgede ükski teine velg alla ei sobi, teised 17" veljed on ka olemas aga ei lähe ligi ka. W211-l on ketta offset seespool ja ka suport on rohkem koopas sees. Täna käisin Auto24ringil sõita proovimas ja teisel ringil viskas kast errorisse, õli temp läks hetkega 130 kraadini ja rohkem sõita ei saanudki. Esimesed kaks ringi olid üsna okeid, taga sõitjaid oli natuke paha tossutada aga õnneks teisel ringil said juba kõik mööda. Hetkel kastiõli jahutus otsavannis, arvata oli et see lahendus ei toimi aga et juba teisel ringil kast erroris poleks uskunud. Kiiremas korras eraldi ventiga õliradika panema.
14-06-2015, 09:27 AM
OMC'l 272 km/h. Võimas. Ütleks, et päeva suurim üllataja. Palju õnne!
Kas nüüd on hammas verel ja sihikul esimese diislina 300?
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
14-06-2015, 11:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2015, 11:44 AM ja muutjaks oli erx000.)
Tänud.
Hammas on verel ikka, polnud ju aimu palju sealt tulla võib kuna ma ei olnud reaalselt selle autoga üle 190kmh sõitnud. Oleks 3kmh veel juurde pigistanud siis oleks turbo omega ja kaks Porschet veel ära võtnud aga hetkel võib küll jah väga rahul olla. Pärast esimest katset oli üliedev Alpina B5 veidi eest ära aga teisel katsel sai see ka üle sõidetud, seega ikka üsna palju S-e, RS-e ja kordades kallimaid ja edevamaid pille jäid seljataha. http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tulemused
19-06-2015, 12:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2018, 08:41 PM ja muutjaks oli erx000.)
12-07-2015, 01:00 AM
OMC seest ka üks video https://www.youtube.com/watch?v=JcmSlhys...WL&index=7
Käigukast sai uue mahla sisse, meeldiva üllatusena oli hüdroploki kontaktplaat koos anduritega 2012a ehk siis alles hiljuti vahetatud, seetõttu polnud ka õli väga must. Midagi otseselt viga polnud, kõik sai lihtsalt korralikult puhtaks tehtud ja uuesti kokku. Õli võtsin Hõbenoolest ja peaks olema Mercedes-Benz originaaltootjalt. Silberist ka mõned asjad, hinnad olid jällegi üsna meeldivad. Käigukasti pistik 6 euri, paisupaagi kork 7 euri ja veljekapslid 8.- tk.
25-07-2015, 11:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-07-2015, 11:39 PM ja muutjaks oli erx000.)
Nüüd olemas ka vesi-metanoolpritse süsteem, pidavat alandama sisselaske- ja ka põlemiskambri temperatuuri, samas andma ka väikse jõulisa kui vesi kütuse põlemise ajal aurustub. Komplektis sain kaasa väidetavalt 380cc düüsi aga mul tarvis 800cc, mõõtsin igaks juhuks palju düüs minutis läbi jookseb ja ülla-ülla, 0,8 liitrit ehk 800cc. Tundub et joppas, vaja veel installida koos uue sisselaskega. Ei hakanud asja väga tippspordiks ajama, sisendi toru 3" ja laugem hargnemine, enne oli 2,5" toru ja hargnes terava 90 kraadise nurga all. Keevituse osa tegi Hents99, pärast lasin veel liivapritsist ja pulbervärvist läbi, jupp nagu poest.
15. august järgmine OMC, enne seda tahaks veel korra dünos käia, uus eesmärk on 400kw/1000nm, tõenäoliselt selle turboga jääb nendest numbritest veidi puudu aga praegusele 350kw/870nm-le võiks kerge lisa siiski tulla. Nüüd hakkab juba ülekande pärast kerge hirm tekkima.
26-07-2015, 12:24 PM
Muljetavaldav töö-edu ja uusi rekordeid!
11-08-2015, 11:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2018, 08:42 PM ja muutjaks oli erx000.)
Sisselase ja vesimetanoolpritse küljes, käisin uuesti dünos ja seekord rattast 323kw/433hj ja 716Nm. Alguses oli kerge pettumus et Nm on vähem kui eelmine kord aga kui õhtul uue pilguga eelmise korra sakilist graafikut vaatasin siis jõudsin järeldusele et eelmise korra 298kw/733nm rattast ei olnud siiski õige. Ilma sakita oli graafiku järgi tegelik max umbes 290kw ja 600Nm ehk siis mootorist ca 345kw/710Nm. Hea teada et 272kmh tuli tegelikult lahjema seadega kui alguses arvasime, vastupidine avastus oleks natuke kehv olnud.
Eile tuli siis lisa ca 35kw ja 140nm ehk mootorist ca 381kw/510hj ja 850nm. Mootori jõu saamiseks olen siiamaani korrutanud koefitsendiga 1,18 aga kuna mul on lahtise turbiiniga automaat siis tegelikult peaks arvestama kadudeks vähemalt 20%, seega võib mootorist tulla hoopis 400kw/900nm. Erinevus võrreldes eelmise dünotamisega oli sisselaskes, vesimetpritses ja tõmbasime 3. asemel 4. käiguga. Dieselmeken ütles et HX40 lagi on selle mootori peal 500hj juures ja tundub et nii ongi, ehk saaks kuidagi veel mõne ühiku juurde aga üldiselt selle turbo lagi peaks olema käes. Seekord on graafik ka juba graafiku moodi, saime pöörete lugemise toimima ja numbrid peaks olema adekvaatsed. Video dünost www.youtube.com/watch?v=lQ6RRr8fBwA&feature=youtu.be |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|