16-09-2014, 04:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2014, 04:43 PM ja muutjaks oli tarmot.)
Selleks, et kõik ausalt algusest peale ära rääkida pean alustama sellest, et elan Poolas ja igapäevaselt liigun ring 4x4 diisel SUV-iga. Kuna aga siin sõidetakse tavaliselt maanteedel silmad kinni (muidu on liiga hirmus) ja liiklus on väga tihe siis tänapäeva eeskätt ökonoomsust taga ajavad keskklassi SUV-d jäävad siin oma kiiruslike omaduste poolest tõeliselt hätta.
Ajendatuna eelpooltoodust, hakasin kohalikul turul silmad lahti ringi vaatama ning endale midagi keskmisest pereautost kiiremat ja erilisemat otsima. Kuna mul ei ole mitte kunagi olnud ühtegi Mercedest siis esimese hooga vaatasin hoopis muid autosid. Endale eesmärgiks seatud hinnaklassis (mitte üle 6000 EUR) ja kriteeriumites (võimsus üle 300 hp) ei jäänud midagi peale E46 bemmide ja B5 Audi S4-jade / C5 S6-te silma. Kuna eesmärgiks oli Saksa auto siis hakasin vaikselt ka Mersude poole piiluma. Konsulteerides tuttavatega, kes on MB hingeeluga väga hästi kursis, otsustasin, et see auto, mis vastab igati minu poolt etteseatud kriteeriumitele ja on sobilik 30-ndate teises pooles olevale, peaasjalikult üksi ringiliikuvale meesterahvale on W208 kerega CLK430.
Seejärel sõitsin ma Poolas tulutult maha üle 5000 km jahtides korraliku tehnika ja roostevaba kerega CLK-d. Neid masinaid, mida kuulutuse põhjal oli üldse mõtet vaatama minna, tuli lõpuks kokku kümmekond. Autot ma aga endale siiski ei leidnud. Viimases hädas hakasin vaatama juba W209 CLK500-sid kuid ka sellest polnud midagi kasu.
Matnuna maha mõtte CLK-st läksin Sakas piiri äärde vaatama üht suht krõbeda hinnaga Audi S4-ja. Rääkisin auto omanikule, et otsisin tegelikult endale W208-t V8 konega ja loobusin selle tõttu, et korralike eksempare müügis polnud. Selle peale ütles automüüja mulle, et ta sõber tõi endale Saksast just uue pühapäevasõiduki (Porsche 911) ning on nüüd ruumipuuduse tõttu sunnitud senise pühapäevaauto (CLK) kiiresti müüki panema. Minu küsimuse peale, mis CLK-ga täpsemalt tegemist on, ei osanud ta vastata - ütles vaid, et V8 ja pidavat väga korralik olema. Kuna aga sõber viibis sellel päeval just parajasti jälle Saksa tripil siis tulin segaste mõtete saatel üles põhja tagasi. S4 oli väga korralik kuid hind oli kuratlikult krõbe ning hinge jäi kriipima see "sõbra CLK".
Paari päeva pärast saabusid minu postkasti aga sellised fotod:
Hinnasildiks oli autol küljes 6400 EUR koos 23% km-ga, mis auto lõpphinnaks tegi minu jaoks meeldivad 5200 EUR ehtsa AMG eest
Juba järgmisel päeval sai ette võetud taaskord 7-tunnine trip Saksa piiri äärde ning selle tulemusel seisab see auto nüüdsest minu garaazis
Aga nüüd natuke autost endast:
Tootmisaasta 2001, algselt müüdud Itaaliasse ning 2008 sealt toodud Poola, kus kogu aeg on auto omanikuks olnud üks ja see sama inimene.
Gaasiseadet (siin väga populaarne asi) ei ole see auto õnneks mitte kunagi näinud ega saa ka mitte kunagi nägema.
Täisvarustusest puuduvad parkimisandurid, tagaakna ruloo ja tahavaatepeegli küljest see väravapultide integreerimise jubin.
Itaalias on auto ajust maha programmeritud kiiruse piiraja (tehas - 250 km/h).
Tehilise checki käigus avastas kohalik MB esindus, et vahetamist vajavad üsna pea mootoripadjad ning käigukasti padi. Veeremiku kontrollides selgus, et pea kõik vibulad on värskelt vahetatud (auto omaniku jutt pidas paika) ainult esimesed pidurikettad soovitati varsti välja vahetada. Mootoris ja kastis midagi märkimisväärselt kummalist ei toimuvat ja üldse pidavat olema nende sõnul tegemist viimase 3-aasta jooksul nähtud korralikeima W208-ga.
Kuna auto eelmine omanik ei suutnud meenutada, millal ta viimati kastis õli vahetas siis lasin selle koos filtriga kohe ära vahetada.
Kuni talve tulekuni plaanin autot nautida sest talvel kui auto garaazis seisab, on autot ees ootamas mõned muudatused
18" rattad; coilover vedrustus; uued ilusamad pidurid ning rohkesti tööd salongis sees.
Ajendatuna eelpooltoodust, hakasin kohalikul turul silmad lahti ringi vaatama ning endale midagi keskmisest pereautost kiiremat ja erilisemat otsima. Kuna mul ei ole mitte kunagi olnud ühtegi Mercedest siis esimese hooga vaatasin hoopis muid autosid. Endale eesmärgiks seatud hinnaklassis (mitte üle 6000 EUR) ja kriteeriumites (võimsus üle 300 hp) ei jäänud midagi peale E46 bemmide ja B5 Audi S4-jade / C5 S6-te silma. Kuna eesmärgiks oli Saksa auto siis hakasin vaikselt ka Mersude poole piiluma. Konsulteerides tuttavatega, kes on MB hingeeluga väga hästi kursis, otsustasin, et see auto, mis vastab igati minu poolt etteseatud kriteeriumitele ja on sobilik 30-ndate teises pooles olevale, peaasjalikult üksi ringiliikuvale meesterahvale on W208 kerega CLK430.
Seejärel sõitsin ma Poolas tulutult maha üle 5000 km jahtides korraliku tehnika ja roostevaba kerega CLK-d. Neid masinaid, mida kuulutuse põhjal oli üldse mõtet vaatama minna, tuli lõpuks kokku kümmekond. Autot ma aga endale siiski ei leidnud. Viimases hädas hakasin vaatama juba W209 CLK500-sid kuid ka sellest polnud midagi kasu.
Matnuna maha mõtte CLK-st läksin Sakas piiri äärde vaatama üht suht krõbeda hinnaga Audi S4-ja. Rääkisin auto omanikule, et otsisin tegelikult endale W208-t V8 konega ja loobusin selle tõttu, et korralike eksempare müügis polnud. Selle peale ütles automüüja mulle, et ta sõber tõi endale Saksast just uue pühapäevasõiduki (Porsche 911) ning on nüüd ruumipuuduse tõttu sunnitud senise pühapäevaauto (CLK) kiiresti müüki panema. Minu küsimuse peale, mis CLK-ga täpsemalt tegemist on, ei osanud ta vastata - ütles vaid, et V8 ja pidavat väga korralik olema. Kuna aga sõber viibis sellel päeval just parajasti jälle Saksa tripil siis tulin segaste mõtete saatel üles põhja tagasi. S4 oli väga korralik kuid hind oli kuratlikult krõbe ning hinge jäi kriipima see "sõbra CLK".
Paari päeva pärast saabusid minu postkasti aga sellised fotod:
Hinnasildiks oli autol küljes 6400 EUR koos 23% km-ga, mis auto lõpphinnaks tegi minu jaoks meeldivad 5200 EUR ehtsa AMG eest
Juba järgmisel päeval sai ette võetud taaskord 7-tunnine trip Saksa piiri äärde ning selle tulemusel seisab see auto nüüdsest minu garaazis
Aga nüüd natuke autost endast:
Tootmisaasta 2001, algselt müüdud Itaaliasse ning 2008 sealt toodud Poola, kus kogu aeg on auto omanikuks olnud üks ja see sama inimene.
Gaasiseadet (siin väga populaarne asi) ei ole see auto õnneks mitte kunagi näinud ega saa ka mitte kunagi nägema.
Täisvarustusest puuduvad parkimisandurid, tagaakna ruloo ja tahavaatepeegli küljest see väravapultide integreerimise jubin.
Itaalias on auto ajust maha programmeritud kiiruse piiraja (tehas - 250 km/h).
Tehilise checki käigus avastas kohalik MB esindus, et vahetamist vajavad üsna pea mootoripadjad ning käigukasti padi. Veeremiku kontrollides selgus, et pea kõik vibulad on värskelt vahetatud (auto omaniku jutt pidas paika) ainult esimesed pidurikettad soovitati varsti välja vahetada. Mootoris ja kastis midagi märkimisväärselt kummalist ei toimuvat ja üldse pidavat olema nende sõnul tegemist viimase 3-aasta jooksul nähtud korralikeima W208-ga.
Kuna auto eelmine omanik ei suutnud meenutada, millal ta viimati kastis õli vahetas siis lasin selle koos filtriga kohe ära vahetada.
Kuni talve tulekuni plaanin autot nautida sest talvel kui auto garaazis seisab, on autot ees ootamas mõned muudatused
18" rattad; coilover vedrustus; uued ilusamad pidurid ning rohkesti tööd salongis sees.