Postitused: 210
Teemad: 32
Liitus: May 2013
Maine:
0
Tervist,
Kes tegeleb Tallinnas kõrgsurvepumba seadistamisega? Nii eelmise omaniku sõnul kui ka praegusel inspektsioonil tundub, et mu 2.5-se pump on varajane. Uurisin foorumist/netist erinevaid võimalusi kuid tunnen, et ei ole veel piisavalt pädev sellise asja lahendamiseks. Lahendused tundusid keerulised ja vajasid spets tööriistu.
Kui keegi oskab antud küsimuse suhtes aidata, oleksin tänulik.
Parimat,
Mario
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Ma arvan, et Karla auto saab hakkama
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(06-04-2015, 11:32 AM)OnkelMats Kirjutas: Kes tegeleb Tallinnas kõrgsurvepumba seadistamisega? Nii eelmise omaniku sõnul kui ka praegusel inspektsioonil tundub, et mu 2.5-se pump on varajane.
...
Varane pritsehetk pole õnneks pumba seadistamine Selle lihtsa tööga peaks iga endast lugu pidav diislipood suutma hakkama saada. Küsi Test-Remist Männikul, pikad neil järjekorrad on.
Kunagi kiideti ka Joe garaaži, kuid viimasel ajal pole neist midagi kuulda.
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=103126
Karla puhul peab silma peal hoidma, et nad uut pumpa koos vastava arvega ei installeeriks.
Postitused: 210
Teemad: 32
Liitus: May 2013
Maine:
0
06-04-2015, 01:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2015, 01:28 PM ja muutjaks oli OnkelMats.)
Käisin huvi pärast diislimeistris jutul, sain aja järgmiseks esmaspäevaks. Eks ole siis näha kas paraneb midagi või ei. Karla kohta olen kuulnud tuttavatelt pigem negatiivset tagasisidet. Teeksin muidu ise, kuid kardan asja veel rohkem ära rikkuda õigete tööriistade puudumise tõttu Tänud vastuste eest sellegipoolest.
E: Küsimuse püstitasin vast jällegi tegelikult ilmaasjata nagu tavaks arvates, et iga töökoda sellise asjaga hakkama ei saa. (Põhjuseks see, et pole antud probleemiga varem pidanud tegelema)
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Eks see rivipump on nagu KE Jet, mille tegijaid jääb üha vähemaks. Kindlasti saab abi Karla Autost, aga proovida võib tõesti ka Diislimeistrit, Test-Rem Diislit, Jassi Autotuba. Kesk-Eestis veel Oisu Diislit. Mis puutub hr.Võsa mainitud Joe Garaazi, siis see firma lagunes juba aastaid tagasi peale omaniku ja juhataja surma (nimi pole enam meeles). Seal oli päris asjalik meister nimega Anton, kes tänaseks askeldab Koplis ja firma nimi on OÜ Ant. Kas ta mõne mehe veel Joest kaasa haaras, ei tea. Ta armastab kangesti 2.5 liitriseid diiselmootoriga Voyagere remontida.
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Võib olla neid tegijad jääb Eestis vähemaks, aga hetkel tundub küll, et ülemaailmselt on neid mehi juurde tekkimas.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 210
Teemad: 32
Liitus: May 2013
Maine:
0
Diislimeistris igatahes tundus härra väga asjalik olema. Mainis, et kunagi sai neid mersusid tehtud küll ja veel kuid viimased 4 aastat pole eriti ühtegi tema juures käinud. Teadis peast õiget asendit (14 kraadi peale) kui ka muud sinna juurde kuuluvat, ootan igatahes suurima huviga.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Ilmselt oli see Vambola. Diislimeister sa alguse nii, et Oisu Diisli töömees nimega Vambola otsustas Tallinna kolida ja oma firma teha. Oisu Diisel kaotas väärt töömehe ja Tallinn sai juurde uue diiseltöökoja.
Postitused: 210
Teemad: 32
Liitus: May 2013
Maine:
0
Nii auto käes. 10 kraadi oli pump vale. Enam ei suitse, jõnksuta kohalt minnes/tagurdades ja kiirendades/sõidu ajal hulga vaiksem, kuid tühikäigu lagin läks kõvemaks ja külmkäivitus mõnevõrra kehvemaks(esimene käivitus potsus ja ajas suitsu välja). Ilmselt vaatama proovima veel klappe reguleerida ja äkki proovida vanad boschi pihustiotsad ära puhastada ja tagasi panna. Igatahes diislimeistri suhtes positiivne järelkaja minupoolt. Ise nad soovitasid tulla veel tagasi ja lasta pump stendi panna, vb mõni plunser vigane.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(13-04-2015, 05:27 PM)OnkelMats Kirjutas: ...
Ilmselt vaatama proovima veel klappe reguleerida ja äkki proovida vanad boschi pihustiotsad ära puhastada ja tagasi panna. Igatahes diislimeistri suhtes positiivne järelkaja minupoolt. Ise nad soovitasid tulla veel tagasi ja lasta pump stendi panna, vb mõni plunser vigane.
Klappide reguleeringu eest hoolitseb hüdrosurve. Klapid võivad aga lihtviisiliselt lekkida
Pihustiotste puhastamisel puudub mõte ja nende vahetamine ja reguleerimine võiks ka jääda asjatundjale. Pihustite eemaldamisel tasub kohe mõõta ka silindrite surved. Saab kohe pildi ette.
Pumba stendimine on iseenesest hea mõte. Palju nad selle eest küsivad?
Postitused: 210
Teemad: 32
Liitus: May 2013
Maine:
0
Ei oska sellele küsimusele momendil vastata kuna hinnakirja ei uurinud.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Pumba võib tõesti stendi panna. Pihustiotste puhastamist diiselmootori puhul ei ole olemas. Kui ots on kulunud, siis on ta kulunud ja ta tuleb uue vastu välja vahetada. Bosch otsa number peaks olema 0 434 250 128 ja selle jaehind on umbes 15.- €/tk.
Postitused: 210
Teemad: 32
Liitus: May 2013
Maine:
0
13-04-2015, 10:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2015, 10:55 PM ja muutjaks oli OnkelMats.)
Okei, pean tõepoolest tõdema, et ei ole ise piisavalt pädev veel sellel alal. Mingil saidil oli boschi ots 25 € tükk. Hetkel panin sisse Toprani omad, iseasi kas nad toimivad ka aga proovida võis stiilis 6 € tükk. Muidugi mercedessource soovitab Monarki otsasid ja kuskil teisel saidil kirjutati, et selline Itaalia firma nagu Bosio teeb asendamatuid otsasid mersudele. Iseasi, kust neid saada võib. Nüüd õhtul tulin sõidust siis käis mootor juba päris hästi. Ühte-teist tasuks ikkagi uurida.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Mul hetkel sõidab DTP otstega, neid kasutab nii Oisu kui ka Lepna läheda Peeter Moisto. Boschi millegipärast ei kiidetud.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(13-04-2015, 10:46 PM)OnkelMats Kirjutas: ...
Hetkel panin sisse Toprani omad, iseasi kas nad toimivad ka aga proovida võis stiilis 6 € tükk.
...
Panid ise või lasid panna?
Palju avanemisrõhk sai?
Postitused: 210
Teemad: 32
Liitus: May 2013
Maine:
0
14-04-2015, 10:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-04-2015, 10:35 AM ja muutjaks oli OnkelMats.)
http://dieselgiant.com/mercedesinjectorn...eplace.htm
Tegin selle lehekülje järgi. Õige momendiga kinni, rõhku ei testinud - võimalik, et selles probleem ongi. Ideepoolest oli otstevahetus stiilis nagu süüteküünalde vahetamine, selleks otsustasin ise teha.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(14-04-2015, 10:31 AM)OnkelMats Kirjutas: http://dieselgiant.com/mercedesinjectorn...eplace.htm
Tegin selle lehekülje järgi. Õige momendiga kinni, rõhku ei testinud - võimalik, et selles probleem ongi. Ideepoolest oli otstevahetus stiilis nagu süüteküünalde vahetamine, selleks otsustasin ise teha.
Idee poolest jah lihtne mehhaanikutöö. Aga PUHAS säärane!
Pihustirõhud määravad selle, palju pritse hilistub, kui hästi kütus udustub (atomiseerub) ja selle lõppemise konkreetsuse. Pealegi on iga vedru siiski erinev. Seega pihustiotste vahetamisele peab järgnema pihustusrõhule seadmine manomeetri järgi. Konkreetsest rõhust olulisem on see, et kõik pihustid töötaks võimalikult samal rõhul.
Samuti annab rõhu konrollimine võimaluse avastada praakots enne asjatut monteerimist. Pihustuskoonuse kuju on üsna kõnekas.
Postitused: 210
Teemad: 32
Liitus: May 2013
Maine:
0
14-04-2015, 11:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-04-2015, 11:31 AM ja muutjaks oli OnkelMats.)
Nõustun. Ilmselt lasen ennem pigem siis pihustid stendi panna kuna pump tundub hästi toimivat, kiirendus pole katkendlik, jõudu on 66kw puhul küll ja pöördel on vaikne, hetkel on häälekas vaid tühikäik. Hea võrdlus on mul mu vana universaal, mis käis enneolematult vaikselt võrreldes paljude 124dega.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Häälekas tühikäik võib veidi hiljem vaiksemaks minna kui uued otsad on veidi tööd teinud. Kui ei lähe on kas otsa kehvad, süütenurk liiga varane või lihtsalt mootor kohv.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
|