Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(28-03-2015, 04:34 PM)tns-one Kirjutas: ...
asfalt on autodele mitte paatidele
...
Ära saa valesti aru - oled teinud head tööd ühe vanakese liikumaaitamisel.
Aga kui asfalt on autodele, siis pead vaatama hoopis teise valmistaja autosid... MB tegi toona (ja suuresti teeb ka täna) autosid, mis on suunatud enam mugavusele, kui juhitavuse täpsusele. Sportlik konkreetsus ja jäikus on vaid mõne tootja eesmärgiks. Ning nendelgi mitte keskklassi universaalide, vaid hoopis teiste segmentide juures.
Samas mängu ilu maksab ka midagi ning on huvitav näha, millise tulemuseni võib välja jõuda, kui asja tõsiselt võtta.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
BBS RS replicad? Kahju veits, et balloonidest loobusid, balloon on ajastutruu ja küll see varsti moodi läheb
Muidu aga väga cool masin, kadestan mis kiirusega on leitud punane nahk ning kollased udukad. Läheks omal ka sellise tempoga...
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
28-03-2015, 11:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2015, 11:19 PM ja muutjaks oli tns-one.)
(28-03-2015, 10:49 PM)Yksix Kirjutas: BBS RS replicad? Kahju veits, et balloonidest loobusid, balloon on ajastutruu ja küll see varsti moodi läheb
Muidu aga väga cool masin, kadestan mis kiirusega on leitud punane nahk ning kollased udukad. Läheks omal ka sellise tempoga...
Eelmised rattad ootavad ilusasti oma aega, müüa vist ei raatsigi, üritan hoopis ära poleerida nad. Ülejäänud on lihtsalt pühendumuse ja heade sõprade koosmõju kelle garaazis on lihtsalt vaimustav autot nokkida - tutikas põrand, soe tuba ja korralik tõstuk. Äsja soetatud korralik toolkit aitab asjale kaasa. Siiamaani pmtslt kõik ise teinud ja plaanin nii jätkata ka. Saab kõvasti kogemusi
Mainitud garaaz muuseas on USA-Euro Autodiagnostik Nõmmel Jannsenis ( reklaamreklaam )
Replicad jah, aga Dare toodang. Kiidetakse, ise teen sama
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Ootaks paremaid pilte uute ratastega muidu kõik väga hea,aga minuarust see rool ei istu sinna küll kohe üldse.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Kas said need dared eestist või tellisid otse uk'st? Ise ka juba tükkaega kogunud ennast.
Mulle meeldib.
Turbo
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Oi plääää!
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Ilusad veljed! Lahe retrokas
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Muusikavideosse sobis ka väga hästi!
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
(16-04-2015, 11:52 AM)Yksix Kirjutas: Muusikavideosse sobis ka väga hästi!
Millisesse?
Postitused: 88
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
1
Laivis näeb ka ikka supermahe välja, velg ja madaldus nagu kirsid tordil sellele autole! @Ülemiste
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Suure Papa uues videos see, lahe kruiser!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
17-04-2015, 09:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2015, 10:25 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Sai jah käidud videot tegemas, ise figureerin videos kõrvalistmel. Artist ise väga hea sõber ja video autor Joosep Kask tädipoeg. Kahjuks siis veel velgi all ei olnud, järelikult tuleb varsti uus video teha
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Postitused: 29
Teemad: 12
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
This video is no longer available due to a copyright claim by Joosep Kask.
Pead vist jah uue video tegema ja endale ka veidi õigusi sebima.
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
TV3Play exclusive
Aga teemasse tagasi minnes, mu mersul on kummaline (võibolla, äkki on ka täitsa harilik) mure. Niiskete ilmadega kojameeste intervall ei tööta. Kui õues kuiv ja ilus, siis toimib perfektselt. Kuna mingi NV viskan armatuuri enivei ringi, siis äkki keegi oskab natuke näpuga näidata, mida kontrollima peaks, et tüütust "kotermannist" lahti saada.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
väärt ja igati W123
...tulin just Marokost, kus W123 endiselt tipp-kasutuses. No on midagi maagilist minu jaoks nendes E-klassides.
Kojameeste puhul kahtlustan mingit elektri asja. Mul vahel W124-l muutuvad erinevad seaded pärast pesulat
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Ma olen Mercedes-Benz hüdrovedrustusest vaimustuses täitsa. Täielik lust on vastavalt tujule ja planeeritud sõitudele tagaotsa kõrgust reguleerida. Algul kartsin, et olin juba enda viimase "punkti" saavutanud, tegelt tuli aga hoopis regulaatorit "õpetada" natuke madalamal veel töötama. Lisaks tegin pikema reguleerkondi, niiet nüüd saab vajadusel tõsta peaaegu originaalkõrguseni (sealt ehk jääb ca 10mm puudu vms) või vajadusel tagaratta koopa sisse ära peita Väga madalas asendis hakkab ainult tagaots häälitsema kõvasti. Mercedes-Benz jättis esimest korda "tee peale" ka, starter sai otsa. Õnneks eelnevalt tehtud korralik hooldus mootorile tähendas, et suutsin üksinda pilli käima lükata ja garaazi kulgeda. Starter läheb täna remonti.
Kuna tagumine ots on juba reguleeritav ja jube mugav seejuures, siis otsustasin, et varsti tuleb esimene ots ka reguleeritavaks teha. Õnneks Mercedes-Benz sild on õhkvedrustuse jaoks justkui loodud. Hakkasin juppe koguma
Keretööd peab ka vist juba varem ette võtma. Niiguinii huvi enda teisi moodsamaid autosid ehitada on suhteliselt kadunud juba
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
123 vist nivood tehasest ette ei saanud. 116/126 küll. Tasub sealt snitti võtta. Või teed mingi tänapäevase tsüdeemi peale ümber.
Arvesta, et vedrudelt oluliselt hüdroga ülessurutud autoga sõitmine väsitab paunasid kenasti ning need ei taha pikalt kesta. Näituseautol poel see muidugi oluline
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
06-05-2015, 10:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2015, 10:22 AM ja muutjaks oli tns-one.)
Mul tagumised vedrud lõigatud pole, pildi peal olevas asendis seisabki ainult vedru peal. Praegu reguleeritud nii, et kui tagaistmele inimese panen, siis hakkab alles hüdro toimetama ja ei luba veljel ja koopal omavahel tülli minna. Nii madalal on küll veidi tülikas sõita, kuna näiteks Tammsaare pikendusel kipub summuti vahepeal sädemeid pilduma.
Esiotsa teen tavalise õhkpadja, surveklappide, rõhupaagi ja kontrolleri peale. Survepaagi plaanin panna taha praeguse vaakumpaagi asemele, kuna see enivei ei tööta ja pole ausaltöeldes huvi seda remontima ka hakata.
Tagumise nivoo jätaks originaali ja üritaks tagumist regulaatorit hakata üldse kuidagi nupust juhtima, tundub huvitav
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
|