Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 250T, 1982, w123 - tns-one
#61
(28-03-2015, 04:34 PM)tns-one Kirjutas: ...
asfalt on autodele mitte paatidele Big Grin
...

Ära saa valesti aru - oled teinud head tööd ühe vanakese liikumaaitamisel.Eusa_angel

Aga kui asfalt on autodele, siis pead vaatama hoopis teise valmistaja autosid...Confused MB tegi toona (ja suuresti teeb ka täna) autosid, mis on suunatud enam mugavusele, kui juhitavuse täpsusele. Sportlik konkreetsus ja jäikus on vaid mõne tootja eesmärgiks. Ning nendelgi mitte keskklassi universaalide, vaid hoopis teiste segmentide juures.

Samas mängu ilu maksab ka midagi ning on huvitav näha, millise tulemuseni võib välja jõuda, kui asja tõsiselt võtta.
Vasta
#62
BBS RS replicad? Kahju veits, et balloonidest loobusid, balloon on ajastutruu ja küll see varsti moodi läheb Smile

Muidu aga väga cool masin, kadestan mis kiirusega on leitud punane nahk ning kollased udukad. Läheks omal ka sellise tempoga...
Vasta
#63
(28-03-2015, 10:49 PM)Yksix Kirjutas: BBS RS replicad? Kahju veits, et balloonidest loobusid, balloon on ajastutruu ja küll see varsti moodi läheb Smile

Muidu aga väga cool masin, kadestan mis kiirusega on leitud punane nahk ning kollased udukad. Läheks omal ka sellise tempoga...


Eelmised rattad ootavad ilusasti oma aega, müüa vist ei raatsigi, üritan hoopis ära poleerida nad. Ülejäänud on lihtsalt pühendumuse ja heade sõprade koosmõju kelle garaazis on lihtsalt vaimustav autot nokkida - tutikas põrand, soe tuba ja korralik tõstuk. Äsja soetatud korralik toolkit aitab asjale kaasa. Siiamaani pmtslt kõik ise teinud ja plaanin nii jätkata ka. Saab kõvasti kogemusi Wink


Mainitud garaaz muuseas on USA-Euro Autodiagnostik Nõmmel Jannsenis ( reklaamreklaam Wink )

Replicad jah, aga Dare toodang. Kiidetakse, ise teen sama
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#64
Ootaks paremaid pilte uute ratastegaSmilemuidu kõik väga hea,aga minuarust see rool ei istu sinna küll kohe üldse.
Vasta
#65
Kas said need dared eestist või tellisid otse uk'st? Ise ka juba tükkaega kogunud ennast.
Mulle meeldib. Thumbsup
Turbo
Vasta
#66
Krssn_photography
[Pilt: Low_mersu_5.jpg]
[Pilt: Low_mersu_6.jpg]
[Pilt: Low_mersu_8.jpg]
[Pilt: Low_mersu_9.jpg]

Veljed tulid eestist.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#67
Oi plääää!
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#68
Ilusad veljed! Lahe retrokasThumbsup
Vasta
#69
Muusikavideosse sobis ka väga hästi! Eusa_clap
Vasta
#70
(16-04-2015, 11:52 AM)Yksix Kirjutas: Muusikavideosse sobis ka väga hästi! Eusa_clap

Millisesse?

Vasta
#71
Laivis näeb ka ikka supermahe välja, velg ja madaldus nagu kirsid tordil sellele autole! @Ülemiste
Vasta
#72
Suure Papa uues videos see, lahe kruiser!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#73
Leidsin:
http://www.tv3.ee/vaata-rappar-suur-papa...sikavideot
Vasta
#74
Sai jah käidud videot tegemas, ise figureerin videos kõrvalistmel. Artist ise väga hea sõber ja video autor Joosep Kask tädipoeg. Kahjuks siis veel velgi all ei olnud, järelikult tuleb varsti uus video teha Big Grin
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#75
This video is no longer available due to a copyright claim by Joosep Kask.

Pead vist jah uue video tegema ja endale ka veidi õigusi sebima. Smile
Vasta
#76
TV3Play exclusive Wink

Aga teemasse tagasi minnes, mu mersul on kummaline (võibolla, äkki on ka täitsa harilik) mure. Niiskete ilmadega kojameeste intervall ei tööta. Kui õues kuiv ja ilus, siis toimib perfektselt. Kuna mingi NV viskan armatuuri enivei ringi, siis äkki keegi oskab natuke näpuga näidata, mida kontrollima peaks, et tüütust "kotermannist" lahti saada.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#77
Eusa_clap väärt ja igati Thumbsup W123

...tulin just Marokost, kus W123 endiselt tipp-kasutuses. No on midagi maagilist minu jaoks nendes E-klassides.

Kojameeste puhul kahtlustan mingit elektri asja. Mul vahel W124-l muutuvad erinevad seaded pärast pesulat Eusa_angel
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#78
Ma olen Mercedes-Benz hüdrovedrustusest vaimustuses täitsa. Täielik lust on vastavalt tujule ja planeeritud sõitudele tagaotsa kõrgust reguleerida. Algul kartsin, et olin juba enda viimase "punkti" saavutanud, tegelt tuli aga hoopis regulaatorit "õpetada" natuke madalamal veel töötama. Lisaks tegin pikema reguleerkondi, niiet nüüd saab vajadusel tõsta peaaegu originaalkõrguseni (sealt ehk jääb ca 10mm puudu vms) või vajadusel tagaratta koopa sisse ära peita Big Grin Väga madalas asendis hakkab ainult tagaots häälitsema kõvasti. Mercedes-Benz jättis esimest korda "tee peale" ka, starter sai otsa. Õnneks eelnevalt tehtud korralik hooldus mootorile tähendas, et suutsin üksinda pilli käima lükata ja garaazi kulgeda. Starter läheb täna remonti.

Kuna tagumine ots on juba reguleeritav ja jube mugav seejuures, siis otsustasin, et varsti tuleb esimene ots ka reguleeritavaks teha. Õnneks Mercedes-Benz sild on õhkvedrustuse jaoks justkui loodud. Hakkasin juppe koguma Big Grin

Keretööd peab ka vist juba varem ette võtma. Niiguinii huvi enda teisi moodsamaid autosid ehitada on suhteliselt kadunud juba Big Grin

[Pilt: 2015-05-03_09.59.52.jpg]
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#79
123 vist nivood tehasest ette ei saanud. 116/126 küll. Tasub sealt snitti võtta. Või teed mingi tänapäevase tsüdeemi peale ümber.

Arvesta, et vedrudelt oluliselt hüdroga ülessurutud autoga sõitmine väsitab paunasid kenasti ning need ei taha pikalt kesta. Näituseautol poel see muidugi olulineWink
Vasta
#80
Mul tagumised vedrud lõigatud pole, pildi peal olevas asendis seisabki ainult vedru peal. Praegu reguleeritud nii, et kui tagaistmele inimese panen, siis hakkab alles hüdro toimetama ja ei luba veljel ja koopal omavahel tülli minna. Nii madalal on küll veidi tülikas sõita, kuna näiteks Tammsaare pikendusel kipub summuti vahepeal sädemeid pilduma.

Esiotsa teen tavalise õhkpadja, surveklappide, rõhupaagi ja kontrolleri peale. Survepaagi plaanin panna taha praeguse vaakumpaagi asemele, kuna see enivei ei tööta ja pole ausaltöeldes huvi seda remontima ka hakata.

Tagumise nivoo jätaks originaali ja üritaks tagumist regulaatorit hakata üldse kuidagi nupust juhtima, tundub huvitav Big Grin
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,854 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,414 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,214 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,855 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  MB 240D 1982, W123 Lexuz Lexuz 10 1,697 22-05-2024, 04:01 PM
Viimane postitus: Lexuz
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,534 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB 200, 1978, W123 - fittipaldi fittipaldi 27 13,965 27-12-2023, 10:36 PM
Viimane postitus: fittipaldi
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,843 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 493 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne