Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Feb 2015
Maine:
0
Tere !
Minu mure seisneb selles,et W210 automaatkast ei toimeta päris nii nagu peaks. Kui mootor on külm,siis Drive peale pannes oleks justkui esimene käik sees-Pöörded lähevad kõrgeks ja ei toimu mingit käiguvahetust. Ainuke võimalus on panna 4-s käik,siis toimib kõik hästi ja kui kusagil 10-15km sõita,siis saab panna alles Drive peale ja kõik toimib õigesti. Milles võib olla viga ?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(11-02-2015, 01:55 PM)RWD_Racer Kirjutas: ...
Milles võib olla viga ?
Näiteks õlis või õigemini, selle puudumises. Millal ja kuidas tehti viimane õlivahetus? Mihandne õli sisse valati? Kui ei oska vastata, tasub vahetada.
Lase pädevas kohas vahetada (dünaamiline vahetus!). Kui ikka ei toimi, on kast katki.
Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Feb 2015
Maine:
0
Tänud selle vastuse eest. Uurin asja.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Võib olla ka käigukangi asendianduri viga, ehk siis puidu all olev korpus kus käigukang küljes on.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(11-02-2015, 05:15 PM)erx000 Kirjutas: Võib olla ka käigukangi asendianduri viga, ehk siis puidu all olev korpus kus käigukang küljes on.
Märkus õige. Mis aasta autoga on teemaalgatajal tegemist? Mihandnde mootor?
Ning enda harimiseks: kustmaalt kaotas MB E-klassil kangi ja kasti vahelt varda ära?
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
(11-02-2015, 05:22 PM)v6sa Kirjutas: (11-02-2015, 05:15 PM)erx000 Kirjutas: Võib olla ka käigukangi asendianduri viga, ehk siis puidu all olev korpus kus käigukang küljes on.
Märkus õige. Mis aasta autoga on teemaalgatajal tegemist? Mihandnde mootor?
Ning enda harimiseks: kustmaalt kaotas MB E-klassil kangi ja kasti vahelt varda ära?
Ma arvan et 722.6 kaste ilma vardata pole olemas, ehk uuemad 722.9 on ilma, alates 2006a.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(11-02-2015, 05:24 PM)erx000 Kirjutas: (11-02-2015, 05:22 PM)v6sa Kirjutas: (11-02-2015, 05:15 PM)erx000 Kirjutas: Võib olla ka käigukangi asendianduri viga, ehk siis puidu all olev korpus kus käigukang küljes on.
Märkus õige. Mis aasta autoga on teemaalgatajal tegemist? Mihandnde mootor?
Ning enda harimiseks: kustmaalt kaotas MB E-klassil kangi ja kasti vahelt varda ära?
Ma arvan et 722.6 kaste ilma vardata pole olemas, ehk uuemad 722.9 on ilma, alates 2006a.
Ehk 211 on elektroonilise valitsaga. Või sai mingi punnsilma lõpuaastate mudelit ka juba särtsukangiga?
Seega ei saaks olla 1. käigule lukustumise põhjuseks lülitiviga kulissis, vaid mingi jama kastis endas.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
11-02-2015, 06:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2015, 06:19 PM ja muutjaks oli erx000.)
(11-02-2015, 05:58 PM)v6sa Kirjutas: (11-02-2015, 05:24 PM)erx000 Kirjutas: (11-02-2015, 05:22 PM)v6sa Kirjutas: (11-02-2015, 05:15 PM)erx000 Kirjutas: Võib olla ka käigukangi asendianduri viga, ehk siis puidu all olev korpus kus käigukang küljes on.
Märkus õige. Mis aasta autoga on teemaalgatajal tegemist? Mihandnde mootor?
Ning enda harimiseks: kustmaalt kaotas MB E-klassil kangi ja kasti vahelt varda ära?
Ma arvan et 722.6 kaste ilma vardata pole olemas, ehk uuemad 722.9 on ilma, alates 2006a.
Ehk 211 on elektroonilise valitsaga. Või sai mingi punnsilma lõpuaastate mudelit ka juba särtsukangiga?
Seega ei saaks olla 1. käigule lukustumise põhjuseks lülitiviga kulissis, vaid mingi jama kastis endas. Elektrooniline 722.6 ehk 1996-2006a w210,w211 on kang vardaga, varras liigub P-R-N-D ja edasi kang varrast ei liiguta, kangi sees on asendiandur ja 4-3-2-1 kangi asendist saab kast aru ainult läbi asendianduri.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(11-02-2015, 06:18 PM)erx000 Kirjutas: Elektrooniline 722.6 ehk 1996-2006a w210,w211 on kang vardaga, varras liigub P-R-N-D ja edasi kang varrast ei liiguta, kangi sees on asendiandur ja 4-3-2-1 kangi asendist saab kast aru ainult läbi asendianduri.
Palun tõlget...
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
12-02-2015, 01:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2015, 01:36 AM ja muutjaks oli erx000.)
Mercedes kasutas 1996-2006a(erandite puhul ka varem ja hiljem) elektroonilisi 722.6 5g-tronic kaste, 2006 ja edasi tuli uus põlvkond 722.9 7g-tronic. Ma olen lähemalt kokku puutunud 722.6 kastidega ja nad on kõik vardaga millele lisaks on kangil ka asendiandur. Kui kastil pistik lahti tõmmata, siis ilma igasuguse elektroonikata auto sõidab tagurpidi ja ka edaspidi, aga ainult 2. käiguga. Käigukang liigutab varrast ainult vahemikus P-R-N-D, kui kang vasakule 4 peale tõmmata siis kang lahutub vardast ja asendites 4-3-2-1 enam käigukasti küljes olev varras ei liigu, kasti aju saab kangi asendist aru ainult tänu asendiandurile. Seega kui tegemist 722.6 kastiga ja kangi D pealt 4-ja peale liigutad, siis toimetab ainult asendiandur ja varras ei liigu, seega võiks oletada et probleem kangi asendianduris.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(12-02-2015, 01:22 AM)erx000 Kirjutas: Mercedes kasutas 1996-2006a(erandite puhul ka varem ja hiljem) elektroonilisi 722.6 5g-tronic kaste, 2006 ja edasi tuli uus põlvkond 722.9 7g-tronic. Ma olen lähemalt kokku puutunud 722.6 kastidega ja nad on kõik vardaga millele lisaks on kangil ka asendiandur. Kui kastil pistik lahti tõmmata, siis ilma igasuguse elektroonikata auto sõidab tagurpidi ja ka edaspidi, aga ainult 2. käiguga. Käigukang liigutab varrast ainult vahemikus P-R-N-D, kui kang vasakule 4 peale tõmmata siis kang lahutub vardast ja asendites 4-3-2-1 enam käigukasti küljes olev varras ei liigu, kasti aju saab kangi asendist aru ainult tänu asendiandurile. Seega kui tegemist 722.6 kastiga ja kangi D pealt 4-ja peale liigutad, siis toimetab ainult asendiandur ja varras ei liigu, seega võiks oletada et probleem kangi asendianduris.
Tänud asjaliku selgituse eest.
Ma lähen õhtul kohe huviga uurima, kas meite '96 HH kah sedaviisi käitub. Kah 722.6 kastiga ju.
Või käib Su jutt siiski näotõstejärgsetele mudelite kohta, millel väiksemate käikude otsevalimise asemel ainutl +/- võimalus kangist?
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
(12-02-2015, 09:21 AM)v6sa Kirjutas: (12-02-2015, 01:22 AM)erx000 Kirjutas: Mercedes kasutas 1996-2006a(erandite puhul ka varem ja hiljem) elektroonilisi 722.6 5g-tronic kaste, 2006 ja edasi tuli uus põlvkond 722.9 7g-tronic. Ma olen lähemalt kokku puutunud 722.6 kastidega ja nad on kõik vardaga millele lisaks on kangil ka asendiandur. Kui kastil pistik lahti tõmmata, siis ilma igasuguse elektroonikata auto sõidab tagurpidi ja ka edaspidi, aga ainult 2. käiguga. Käigukang liigutab varrast ainult vahemikus P-R-N-D, kui kang vasakule 4 peale tõmmata siis kang lahutub vardast ja asendites 4-3-2-1 enam käigukasti küljes olev varras ei liigu, kasti aju saab kangi asendist aru ainult tänu asendiandurile. Seega kui tegemist 722.6 kastiga ja kangi D pealt 4-ja peale liigutad, siis toimetab ainult asendiandur ja varras ei liigu, seega võiks oletada et probleem kangi asendianduris.
Tänud asjaliku selgituse eest.
Ma lähen õhtul kohe huviga uurima, kas meite '96 HH kah sedaviisi käitub. Kah 722.6 kastiga ju.
Või käib Su jutt siiski näotõstejärgsetele mudelite kohta, millel väiksemate käikude otsevalimise asemel ainutl +/- võimalus kangist?
Ei ole vahet kas facelift, selle +/- kangiga on vahe ainult kasti aju softis ja kangi disaini lahenduses, kast on ikka sama. Mul on 97-98a w210 kangi otsas 2005a w211 kast näiteks, hoovastik on täpselt sama.
Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Feb 2015
Maine:
0
|