Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
260e jama soojalt käivitusega
#1
Auto 260e 86a.Külmast läheb hästi käima,aga pöördeid anda ei lase lööb lausa tagasi ja tahab välja surra.Kui on soojemaks läind,siis kinnitab sõita aga järsku tallates hing kinni.Päris töösoojalt pole nagu häda midagi.Ja siis-kui soojast peast käivitada,tahab käiamist saada ja pool gaasi.Siis järsku läheb suurtel pööretel.Pärast käib norm. ja ka tühikäik on ok
Vasta
#2
Mis on tehtud: Vahetasin ära terve sissepritse,välja arvatud külmkäivituspihusti.Tulemus-0.Seega on veel jäänd 1)külmkäivituspihusti. 2)termoandur. 3)ülepingerelee. 4)???? .Millest alustada? Ja mis on puudu?KUIDAS kontrollida külmkäivituspihustit?KUIDAS kontrollida termoandurit?JNE
Vasta
#3
Mis on tehtud:Vahetasin ära peaaegu terve sissepritse,tulemus-0.Vahetamata jäi ainult külmkäivituspihusti,seda mul teist ei ole.Järelikult:1)Kontrollida külmkäivituspihustit(aga ei tea KUIDAS).2)Kontrollida ülepingereleed aga ei tea ??.3)bens. pumba relee 4)bens.filter5)termoandur(id)Milleks on plokikaane küljes 4-5 sil.kohal veel üks termorelee?Tuleb külge 3 otsa ,on märgistatud punaste märgistega.Sealt edasi on juba külmkäivituspihusti pistik.Kuidas kontrollida termoandureid?Kas jäi midagi puudu?Kas peaks millelegi veel tähelepanu pöörama?JNE.Ette tänades-Haikala
Vasta
#4
Külmkäivituspihustis sul raudselt viga pole -see töötab vaid käivitamisel, kui mootor tööle läheb lülitub välja.

Mul sama jama ja hakkas pihta, kui proovisin vahetada juhtrõhu regullaatorit. Aga tundub, et samal ajal hakkasid suuremad külmad pihta ja arvan, et tegu hoopis jäätunud bensiinifiltriga.

Aga Mercedes-Benz mootor on nii keeruline, et selget sotti enne ei saa, kui hakata ükshaaval juppe vahetama
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#5
(27-12-2005, 09:48 PM)indrek Kirjutas: Külmkäivituspihustis sul raudselt viga pole -see töötab vaid käivitamisel, kui mootor tööle läheb lülitub välja.

Mul sama jama ja hakkas pihta, kui proovisin vahetada juhtrõhu regullaatorit. Aga tundub, et samal ajal hakkasid suuremad külmad pihta ja arvan, et tegu hoopis jäätunud bensiinifiltriga.

Aga Mercedes-Benz mootor on nii keeruline, et selget sotti enne ei saa, kui hakata ükshaaval juppe vahetama
kui sul dester käepärast ja veits taipu saad kõik üle mõõta ja veenduda mille peale tasub raha raisata,muidu lääb kalliks kätte teene!Eusa_doh
vigurvänt
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 siduri jama marek1983 6 3,915 26-09-2019, 03:34 PM
Viimane postitus: marek1983
  W124 pidurite jama Poisike 10 5,444 29-06-2018, 08:57 AM
Viimane postitus: nordrainbow
  w124 käigukasti jama Poisike 7 4,834 26-02-2018, 12:19 AM
Viimane postitus: Poisike
  Mb s210 voolu jama Alan87 7 4,809 17-02-2018, 10:22 PM
Viimane postitus: Heinar
  W211 E280 CDI soojalt LIMP MODE'is DaddyV 20 15,533 09-12-2016, 10:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  e200 w124 pöörete jama endriks 0 1,464 14-09-2015, 04:13 PM
Viimane postitus: endriks
  w210 katuseluugi jama energyfm 5 3,965 05-09-2015, 04:22 PM
Viimane postitus: energyfm
  w124 elektri jama t8nna1994 0 1,586 05-03-2015, 10:42 PM
Viimane postitus: t8nna1994
  w210 e270 el. jama siimsl1 2 2,181 18-02-2015, 02:19 PM
Viimane postitus: v6sa
  w210 2.9 td elektri jama warum 2 3,375 11-01-2015, 01:38 AM
Viimane postitus: warum



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne