Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB, E300 coupe, 1994, W124 - Mark
#21
Küsimus rahvale, kas keegi on kunagi lõiganud amordi vedrusi? Plaju on mõitslik lõigata ja kudias mugavusega on?

Mark
Vasta
#22
(12-11-2014, 05:56 PM)mark3y Kirjutas: ...
lõiganud amordi vedrusi? Plaju on mõitslik lõigata ja kudias mugavusega on?
...

C124 püstakus on vedru ja amort eraldi. Amortisaatoril mingeid vedrusid lõigata ei ole.

Tavavedru lühendamisel kaob 124-le omane pehmus ja mugavus, asendudes läbilöömisega sügavamates lohkudes. Juhitavus sellest kindlasti ei võida.

Progresseeruva tunnusjoonega madaldusvedru puhul pole läbilöömine kuigi tugev ja negatiivne mõju juhitavusele on väike.
Vasta
#23
(12-11-2014, 05:56 PM)mark3y Kirjutas: Küsimus rahvale, kas keegi on kunagi lõiganud amordi vedrusi? Plaju on mõitslik lõigata ja kudias mugavusega on?

Mark

kas need ei sobi ?
http://www.kuldnebors.ee/43260202
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#24
Tere rahvas,

Kaua pole siia midagi kirjutanud, autoga olen siiamaani väga rahul, edasi läheb väga hästi, kõik tip top, vahepeal sai väikest esistange remonti tehtud aga hullu pole midagi.

Ja siuke küsimus teile w124 rahavas, kes teab kus saab tellida sellele mudelile USA style keredetaile? Huvi oleks suunatulede ja esistange vastu.

Mark
Vasta
#25
Mina avastasin eelmisel kevadel oma rotikal (w124) murdunud vedru, võtsin ette ja lõikasin kõik lühemaks, kuna autol olid all vist kõige kõrgemad vedrud mis tehasest saada siis läks maha 2 keerdu igast nurgast. Kokku vajus auto üle 10cm kindlasti, sõrmed rehvi ja koopaserva vahele ei mahtunud, kasutusel 16 tollised AMG veljed 124-le mõeldud ET-ga. Istuma jäi päris hästi, peale seda kui tagumised ülemised kondid said W210 omad (lühemad), need andsid tagarattale 2 kraadi kallet ning koopasse enam ei käinud. Välimus sai päris äge, sõidumugavusest ei jäänud aga midagi alles. Seega soovitada seda tegevust ma ilma lühemate ja jäigemate amortideta ei julgeks. Minu saan on aga oma elu lõpujärgus ning seega mul liiga kahju temast pole.
Vasta
#26
Tere rahvas,


Praegu siis autost nii palju, et sisu on nüüd kõik paigas ja välja näeb kõik ilus ja korralik, kuigi veel vaja paar pisiasja.

Praegusel ajal autole vaja:
Esiklaas
Salongi tagavaatepeeglite kolmnurgad
Lastelukku nuppu punni
Suverehvid 195/40/17
Esistange

Kui kellelgi on neid asju pakkuda siis PS. Praegu käin tihti Tallinnas, nii et seal võib ka pakkuda.


Vasta
#27
Kui madalaks plaanid ta ajada, et 195/40/17 rehvi vaja on? Ma millegipärast arvan, et see hakkab päris rõve välja nägema.

Ma enda sedaani lasen sportline kõrgusele ja lähen eest 225/45/17 pealt 205/50 peale ning tagant 225/45 pealt 235/45 peale. Seda sellel põhjusel, et nii on neil kõrgused samad. Ette ilmselt jääb natuke stretchi vedama.
Vasta
#28
195/40/17 eeldab korralikult slammimist, et ei jääks ulme wheelgap ja nö püksirihma efekt. Üldiselt madaldusvedrudega saad ta kõhu peale küll, kuid amordid jäävad pikaks ja seetõttu hakkad palju põrkamist tundma hakkama.
Vasta
#29
Tahaks ikka korralikult madalamaks lasta, aga veel mõtlen seda asja, kuidas ikka korralikult teha. Praegu sellega ei tegele veel, mõned teised probleemid vaja ära lahendada ennem.

Aga on muidu mingisuguseid väiksemaid amorte sellele mudelile mis sobiksid ilusti?(teisest autost vms.). Et jh arvatavasti lähevad madaldusvedrud peale ja siis vaja väiksemaid amorte v need originaalid ümber tegema kuidagi. On äkki kellegil mingeid ideid või äkki kellegil mingi kindel skeem?

Jään vastuseid ootama.
Mark
Vasta
#30
(18-01-2015, 03:28 PM)mark3y Kirjutas: ... äkki kellegil mingi kindel skeem?

Jään vastuseid ootama.
Mark

Ainus kultuurne viis on madaldusvedru ja jäigem amort. Ning mõlemad poest uuena...
Vasta
#31
(18-01-2015, 10:47 PM)v6sa Kirjutas:
(18-01-2015, 03:28 PM)mark3y Kirjutas: ... äkki kellegil mingi kindel skeem?

Jään vastuseid ootama.
Mark

Ainus kultuurne viis on madaldusvedru ja jäigem amort. Ning mõlemad poest uuena...

Seda küll jh, kellelgi on soovitusi äkki firma nimedelt?
Kust tellida võimalik, peale ebay?

MArk
Vasta
#32
(18-01-2015, 10:47 PM)v6sa Kirjutas:
(18-01-2015, 03:28 PM)mark3y Kirjutas: ... äkki kellegil mingi kindel skeem?

Jään vastuseid ootama.
Mark

Ainus kultuurne viis on madaldusvedru ja jäigem amort. Ning mõlemad poest uuena...

Seda küll jh, kellelgi on soovitusi äkki firma nimedelt?
Kust tellida võimalik, peale ebay?

MArk
Vasta
#33
Kõvemad madaldus kunnid teevad originaal amordil keerne peal pikemaks, et amordikäiku muuta. Ülejäänud keere lõigatakse maha. W124 amordid suht kallid, madalamad just, coili variant on sul vist eelmisel lehel olemas. Odavama otsa esimesed e36coilid saab 150ga kätte.
Vasta
#34
Parim variant on tõenäoliselt Bilstein Sport madaldusamordid + mingi madaldusvedru (Eibach, H&R, Lesjoförs, Sportline jne.). Kummist vedrupatjadega mängides saab ka kõrgust veel vähendada (4 erinevat paxust saadaval).

Tõenäoliselt on võimalik ka mingi õhkvedrustus paigaldada, millega saad auto parklas eputamisex vastu maad lasta ja sõitmise ajax taas normaalkõrgusele tõsta.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#35
Üle pikka aega olen nüüd mõelnud selle peale kuidas seda madaldamis asja oleks mõistlik teha. praeguseks siis läheb ainult madaldusvedrud peale, amordid jäävad originaalid. Homme siis proovib kõike seda peale panna siis mingid pildid tulevad kah selle kohta.
Velgedest ja rehvidest siis nii palju:
Borbet veljed:
Esitelg:8,5x17 offset 35 kui õigesti mäletan
Tagatelg:10x17 offset 20
Rehvidest läheb ette 215/40/17 ja taga 235/45/17 , tuleb väike strech ka.

Plaanis teha ka tagumised veljed natuke nurga alla, selleks peaksin kasutama w210 ülemised kondid, nagu mulle siin soovitati, nad peaksid lühemad olema, kellel oleks pakkuda siis PS.

Praeguseks vast kõik, kui kellelgi mingeid soovitusi siis julgelt soovitage, olen selles alas mitte eriti tark.

Mark
Vasta
#36
10' laiad taha võib paljuks minna! Koopaid rullitakse ja pullitakse minuarust juba kitsamate velgede puhul, proovima pead.

Minul käis ilma punnsilma kontideta juba 7,5 (ET40) lai velg koopasse Smile Pead silmas pidama ka seda, et seespool on amort.
Vasta
#37
Suured jh, aga eks proovib kuidagi paika saada. Koopaid kindlasti vaja rullida.
Seespoolt on kõik okei, sed olen juba proovinud .
http://www.upload.ee/image/4480091/image.jpg
http://www.upload.ee/image/4480094/image.jpg
Kunagi sai proovitud.
Vasta
#38
Palju seal amordini ruumi jäi umbes?
Vasta
#39
Minu kutsikal on all 9 lai ja et15 velg, sellega on natuke probleeme et ei mahu ära. Pean koopakaari natuke tegema. Uaun et sul ei tohiks väga suurt muret olla.

Edu Thumbsup
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
#40
Umbes 2-4 sm ast ikka oli, homme saan täpsemalt vaadata.

Aitäh edu eest.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 11 5,741 06-10-2024, 08:02 PM
Viimane postitus: kodutu
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,228 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,306 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,903 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  W203 C 220 CDI (203.706)sports coupe aka põdra junn - JaaJaa JaaJaa 20 4,160 08-07-2023, 05:32 PM
Viimane postitus: JaaJaa
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 899 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,066 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,579 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 28,161 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne