02-01-2015, 11:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2015, 11:13 PM ja muutjaks oli ferdinand.)
Filtri ja kõrgsurvepumba vahelises voolikus on näha suured õhumullid, tühikäigul vähem, suurtel pööretel rohkem. Kui kiirendades lapats põhja vajutada, sureb lõpuks välja. Testerdades näitab, et kütuse rõhk liiga madal (P2021 pressure too low). Kui panin kütusefiltrist vooliku otse kanistrisse, siis mullid kadusid.
Olen näperdanud torustikku ja voolikuid nii palju kui ligi pääseb, midagi katkist ei paista. Ka on näha, et etteandepump töötab.
Kas keegi on kokku puutunud sellise masina kütusetorustiku "kaevamisega", on ehk kusagil mõni nõrk koht või tüüpviga?
Kuidas pääseb paagi väljavõtteava juurde, kas tõepoolest ainult paaki maha kiskudes või on veel mingeid võimalusi, istme all ei paistnud igatahes luuki olevat?
Ega sellisel masinal vist kütuse soojusvahetit ei ole?
Auto on 2002 aasta ML400
Olen näperdanud torustikku ja voolikuid nii palju kui ligi pääseb, midagi katkist ei paista. Ka on näha, et etteandepump töötab.
Kas keegi on kokku puutunud sellise masina kütusetorustiku "kaevamisega", on ehk kusagil mõni nõrk koht või tüüpviga?
Kuidas pääseb paagi väljavõtteava juurde, kas tõepoolest ainult paaki maha kiskudes või on veel mingeid võimalusi, istme all ei paistnud igatahes luuki olevat?
Ega sellisel masinal vist kütuse soojusvahetit ei ole?
Auto on 2002 aasta ML400