Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Õhk kütusetorus (ML400) - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: R, M, GL, G-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Teema: Õhk kütusetorus (ML400) (/showthread.php?tid=37664)



Õhk kütusetorus (ML400) - ferdinand - 02-01-2015

Filtri ja kõrgsurvepumba vahelises voolikus on näha suured õhumullid, tühikäigul vähem, suurtel pööretel rohkem. Kui kiirendades lapats põhja vajutada, sureb lõpuks välja. Testerdades näitab, et kütuse rõhk liiga madal (P2021 pressure too low). Kui panin kütusefiltrist vooliku otse kanistrisse, siis mullid kadusid.

Olen näperdanud torustikku ja voolikuid nii palju kui ligi pääseb, midagi katkist ei paista. Ka on näha, et etteandepump töötab.
Kas keegi on kokku puutunud sellise masina kütusetorustiku "kaevamisega", on ehk kusagil mõni nõrk koht või tüüpviga?
Kuidas pääseb paagi väljavõtteava juurde, kas tõepoolest ainult paaki maha kiskudes või on veel mingeid võimalusi, istme all ei paistnud igatahes luuki olevat?
Ega sellisel masinal vist kütuse soojusvahetit ei ole?
Auto on 2002 aasta ML400


RE: Õhk kütusetorus (ML400) - ferdinand - 03-01-2015

Vastan taaskord ise. Oleks pidanud alustama õigest otsast, ilmaasjata otsisin torustiku leket, petlikuks osutusid õhumullid kütuses ja see, et etteandepump justkui töötas. Tuli välja, et ikkagi etteandepump ei suutnud piisavat rõhku lüüa. Korjasin paagist välja ka kütusevõtturi, sõel oli üsna kinni, kuid selles siiski viga ei olnud.
Korjasin etteandepumba maha ja proovisin kanistrist kütust pumbata, algul natuke pumpas, siis hakkas jorisema, lõpuks jäi üldse seisma. Panin uue pumba asemele ja auto taas korras.

Huvitav, mismoodi autodiagnostikud sellistes olukordades asjale lähenevad? Ilmselt mõõdetakse kütusesurvet? Kui palju selline etteandepump üldse survet peab tekitama?