Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ML(G,S) 400 EGR
#1
Nüüd siis jõudis see asi minuni, EGR lagunes kätte ära.
Uuringi, et mismoodi tavaliselt sedalaadi probleem lahendatakse. Mina aju genereeris sihukesed variandid:
1. Kasutatud EGR. Paraku pole just kõige lihtsam leida.
2. Mootori ajust välja kirjutamine. Paraku ka sellega tegelejaid vist ei ole eestis eriti leida? Praegune ainus pakkumine on 200.-
3. EGR emulaator. Ilmselt kõige odavam lahendus, kuid tellida tuleb hiinast ja ei tea kuidas selline asi töötab? Tarneaeg on ka pikk.

Äkki on kellelgi mingi hea idee pakkuda?
Ahsoo, auto on ML400 CDI'2002
Vasta
#2
kasuta seda 200 varianti,ma enda sprinteril lasin progeda ja selle 200 eest peaks 20kw ka juurde saama Unibrow
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#3
Panin aja kirja softi muutmiseks, homme õhtuks on selge mis saab. Kõik end avalikult reklaamivad selles valdkonnas tegutsevad kodanikud ja ettevõtted on seni tunnistanud oma suutmatust.Eusa_angel
Vasta
#4
Sõltub aju tüübist, millel saab ja millel ei saa EGR`i välja progeda.
Esinduses kasutatava aparatuuriga peab kindlasti saama.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#5
(13-10-2014, 02:11 PM)hents99 Kirjutas: Sõltub aju tüübist, millel saab ja millel ei saa EGR`i välja progeda.
Esinduses kasutatava aparatuuriga peab kindlasti saama.

Kõik kes ajudega sudivad on seni väitnud, et nemad kas ei oska või ei viitsi sellise asjaga tegeleda.

Täna hommikul üks tegelane aga väitis, et ML 400'l ei saagi EGR'i välja progeda, kusjuures seesama kodanik reklaamib professionaalset lähenemist auto ajudele. Võta siis kinni neid proffe.Eusa_angel


Vasta
#6
Silber ei paku kohapeale nõustamisele minnes seda teenust?
Vasta
#7
(13-10-2014, 03:29 PM)ferdinand Kirjutas:
(13-10-2014, 02:11 PM)hents99 Kirjutas: Sõltub aju tüübist, millel saab ja millel ei saa EGR`i välja progeda.
Esinduses kasutatava aparatuuriga peab kindlasti saama.

Kõik kes ajudega sudivad on seni väitnud, et nemad kas ei oska või ei viitsi sellise asjaga tegeleda.

Täna hommikul üks tegelane aga väitis, et ML 400'l ei saagi EGR'i välja progeda, kusjuures seesama kodanik reklaamib professionaalset lähenemist auto ajudele. Võta siis kinni neid proffe.Eusa_angel

Ma kirjutasin sulle ka, et ei saagi sellel ajul EGR`i välja progeda. Samamoodi ei saa kõigil DPF`i välja progeda, ehkki suuremal enamusel saab.
Kui sel mootoril on Temic aju, siis ei saa. See pole aga 100% kindel, et su autol mõni muu aju pole kasutusel.

Paar posti tagasi kirjutasid, et keegi pidavat sul EGR`i välja progema - kas käisid ja lasid ära teha?
200-300 Eurot on väga hea hind sellise teenuse eest.

Mina küsiks ka esindusest, kui muud variandid vilja ei kanna.
MB veokatel on ka Temic aju kasutusel ja tehase programmiga saab seal igasugu huvitavaid asju lihtsasti juurde panna ja ära võtta.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#8
Ootan jh põnevusega praegu, et mis asjast saab. Ahsoo, et sellistel autodel on mitut sorti ajusid peal? Mu autol vist ikka see veoauto oma...

Selle peale ma ausalt öeldes ei tulnudki, et Silberist ka uurida. Eks kui tänane tegevus vilja ei kanna siis tegelen edasi teemaga. Täna laekus veel üks 200.- pakkumine, sedakorda emulaatormoodulite paigaldusele.
Vasta
#9
Kiire nett näitab, et veoautodel Temic ja DPF ja EGR välja pakkumised täiesti olemas!? Eestis vist kunagi reklaamis VKM sellekohast teenust.
Google näitab, et siin foorumis sellest kirjutatakse aga eeldab kasutaja tegemist: http://www.ecuconnections.com/forum/index.php
http://www.ecuconnections.com/forum/view...=6&t=20001
Vasta
#10
Tõepoolest tundub sedaviisi, et EGR'i välja progemise võimatuse jutt viitab pigem selle jutu rääkija ebapiisavale pädevusele.
Seepärast kuulubki minu sügav austus nendele, kes on ütelnud, et nemad sihukesel masinal seda teha ei oska. Ja eriti nendele kahele(2'le!) teenusepakkujale kes mõttega kaasa läksid ning lahendused välja pakkusid (Lesven ja CTS), eriline tänu Imre'le!
Teistpidi äärmuslik suhtumine oli "jõujaama" nimelise ettevõtte poolt.Eusa_angel

Kokkuvõtvalt jääb mulje, et eestis praktiliselt puudub igasugune pädevus (antud valdkonnas) (andke mulle nüüd andeks paar tõsist tegijat), pakutakse enamasti standardlahendusi, igasugune loomingulise lähenemise ja kaasamõtlemise oskus puudub.

Vasta
#11
Nii et said selle enda autol tehtud? Kes siis lõpux asja ära tegi?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#12
http://www.ecuconnections.com/ (ML 400CDI Temic )lehel oli kirjas nii:

Flat EGR map and disconect EGR . Works for me every time.
Vasta
#13
Sai tehtud jh, kusjuures ma tõepoolest ei tea kes tegi, see jäigi lõpuni saladuseks ja ega ma ausaltöeldes väga ei uurinud ka.Eusa_angel

Minu jaoks jäi ainult see arusaamatuks, neid neljasajaseid ml räimesid ju pool eestit täis, et kuidas küll ma esimene sihukese probleemiga olen?

Ahsoo, ühe kasutatud egr-klapi leidsin ka kogu selle kammimise peale eesti maamuna pealt, hinnaga 230 jevrot.Eusa_angel

Ma tõesti tunnen südamest kaasa nendele autoomanikele kes ise mõmmigi ei jaga, no tõepoolest on auto omamine üks suur luksus, vaev ja viletsus.

A noh, tibusid ikka loetakse südatalvel, mis ma siin ikka varakult õiskan ja rõõmustan, et auto korras.
Vasta
#14
Suhtumine on sul veider.....mina ja maailm, kõik teised on lollid ja ei oska mõelda...

Ma ütlesin sulle kohe, et ei saa sellest ajust EGR`i eemaldada ja su poste lugedes tundub, et ka näiteks mina ma ei tea neist asjadest üldse midagi, mida pidi ka illustreerima pädevuse puudumine Eestis.....Tegelikult päris nii see pole. Oskused ja võimalused on arvestataval tasemel.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#15
(15-10-2014, 12:32 PM)ferdinand Kirjutas: Teistpidi äärmuslik suhtumine oli "jõujaama" nimelise ettevõtte poolt.Eusa_angel

Mis sa äärmuslikkuse all mõtled?
Vasta
#16
Veider suhtumine on mul jhEusa_angel ma tahan mõistlikult oma auto korda saada. Kuidas keegi asju näeb.
Minu väide oli, et suur osa teenusepakkujatest ei tunne oma valdkonda (piisavalt). Pädevust on tõepoolest, aga kogu pädevus on spetsiifiliste projektidega hõivatud ja seega nii kallis, et seda tavaellu lihtsalt ei jagu.

See egr'i eemaldamine ei ole ju iseenesest mitte midagi keerulist, ma lihtsalt imestan, et sellist kohe toimivat lahendust kellelgi olemas ei ole. Aga eks see ongi eesti omapära.


Jõujaama härra suhtumine oli äärmuslik ses mõttes, et kui ma umbes kolmandat kanalit pidi uuesti küsima sattusin (ilmselt mitmetelt küsisin vähemalt topelt) siis oli kodanik äärmiselt pahur. Iseenesest ei midagi erilist, kuid väga halva mulje jättis mulle igatahes.Eusa_angel

Aga nagu ütlesin, on minu auto korras ja ma jään nüüd hinge kinni pidades järgmisi viperusi ootama. Sellest sain juba aru, et sellise auto vigade ravimine ei ole alati odav.Eusa_angel

Tänud kaasamõtlejatele ja abistajatele!

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  ML 400 vaakum ferdinand 0 1,987 02-01-2015, 11:12 PM
Viimane postitus: ferdinand
  G270CDI EGR elektroonilise eemaldamise teemal Gandiline 10 9,789 15-03-2014, 12:58 AM
Viimane postitus: Gandiline
  ml 400 ketipinguti andres53 1 3,036 06-10-2013, 08:43 PM
Viimane postitus: nostromo
  ml 400 laadimis probleem mlneljasajane 0 2,251 21-11-2011, 09:24 PM
Viimane postitus: mlneljasajane
  ML 400 cdi L.Paul 3 5,682 24-04-2009, 09:49 PM
Viimane postitus: Eric



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne