Šarniirid vahetatud. Mistahes auto juures pole olemas vist lihtsamat ja mugavamalt teostatavat tööd.
Ei ole midagi eraldi toestada tarvis, kui auto üles tõsta siis ongi vedru pinge maas. Esmalt õõtsa sisemised poldid välja, siis amordišarniiri mutter maha, seejärel saab õõtsa niipalju viltu, et mahub lahedasti šarniiri mutri maha keerama.
Imelik on see, et minu masinal tulid kõik liited kohe lahti, kõigil teistel masinatel on koonusliidete eraldamine olnud üsna valuline protseduur. Sellega seonduvalt hakkas ka šarniirimutri keeramisel munakapolt pöörlema. Natuke segadust tekitas see, et uutel šarniiridel oli poldi paigal hoidmiseks 6 mm kuuskant, vanadel (originaalidel) torx 45.
Üllatavalt lihtsalt tulid pesast välja ka liigendikorpused. Valmistusin kuumutamiseks ja suure kuvaldaga arutuks tümitamiseks, kuid kõike seda polnud sugugi tarvis. Täiesti tavamõõdulise vasaraga mõned löögid ja käes nad olidki. Selle tegevuse käigus sai arutletud, et kas need mutriga liigendid on ainult B-osana saadaval ja silberis paigaldataks masinale ikkagi pressitavad šarniirid või ongi kõik vahetusliigendid alt mutriga? Või on sellel masinal sõltuvalt aastaarvust kaht tüüpi šarniire?
Loomulikult selgus tegevuse käigus, et loksuvad ka amordišarniirid, kuid kuna mingeid klobinaid ega kolkse vedrustuses ei olnud, siis puhastasin need, toppisin määret täis ning panin kokku tagasi. Imelik on see, et katted olid perfektses korras, kuid mõlemad liigendid olid absoluutselt kuivad ja ohtralt roostepuru täis?! Kuna nendest sillageomeetria ei sõltu ja laiali ka midagi ei kuku, siis vist ei ole olulist põhjust ka muretseda. Kuuldavasti on need liigendid saadaval vaid koos amordiga ja ei ole just kõige odavamad sillakamakad selle auto juures.