Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W123 2.5td 83.a
#1
Tere. Soetasin suve alguses endale esimese MB W123 2.4d aut. kastiga.

Lisad on elektriline katuseluuk
istme soojendus (võibolla kunagi töötas)
tulede kõrguse regulaator
tagumine iste käetoega + peatoed
kesklukk
mootori eelsoojendus
kärukonks

Peale ära ostmist hakkasin leidma järjest rohkem pisivigu ja nimekirja, mis vaja teha oli, sain A4 paberi täis kirjutada.

Eelmine omanik oli põhja ära keevitanud, seega ühtegi auku läbi ei ole, ja tundub, et ei tule ka lähiaastatel. Kere sai 2 aastat tagasi uue värvikihi, kerepaneelidel rooste täielikult puudub. Defektne on tagumine parem tiib, kuna keegi on kuidagi pagasnikust seest poolt raudkangiga äsanud (3 mõlki, värvikiht mõraline).
Lisaks on eelnevalt salongi põhi kahekordse müramati kihiga kaetud, starterile annab särtsu uus 100Ah aku, ja tundub, et ka sumbuti on terves tükis uus pandud. Salongi lagi ja uksepolstrid musta värvi, esimesed istmed olid mazda 626 pealt võetud. Madaldusus oli nii kõva, et esisillas ainuke vedrustus oli rehvi vetrumine. Originaalvedrudelt oli lõigatud 3 keeret maha.

Nüüseks tehtud:
Originaalvedrud - 1keere maha lõigatud
Tagumine vasak õõtshoob (eelmisel laagri saale ringi käinud)
Uus armatuur (vana pragudega)
Komplektsed w123 tumehallid istmed
Sillad
Pidurid
Käigukastiõli
Mootoritihendid ja mahlad
Vaakumsüsteem taastatud
Uus puldiga el. kesklukusüsteem
Salongi 12 ruutmeetrit sps katet täiendavaks heliisolatsiooniks
16" amg veljed 225/45 rehvidega + 2,5cm flantsid
Uus helisüsteem
Kõvasti puuduvaid detaile
Korralikud tagumised tuled
Uued numbrid
Õlisurve toru kelladeplokile
Pisiasju ei hakka siia kirjutama

Veel vaja:
Sisemised poolteljekummid
Diferensiaal vahetada
Tagumine parem tiib üle värvida
Katuseluuk töökorda ajada


Enne
[Pilt: 10150689_686746214715412_1363638275793313341_n.jpg]

Nüüd
[Pilt: 2014-07-04_21.16.32.jpg]

Album
W123 2.4d

Kui kirjavigu leiad, oled tubli, aga mul ajakava tihe ja kiiruga kirjutan.

Oodatud teiepoolsed ideed, huvitavad lahendused ja muidugi küsimused. Netis käin küll vähe, aga vajadusel tekitan piisavalt aega, et teemat uuendada. Lähitulevikus teen autost rohkem pilte, ja lisan albumisse.
Vasta
#2
Väga ilus auto, mulle meeldib. 225 suht lai rehv, ees vastu ei käi kusagile(rattad väljakeerates vastu amorti vöi aukudest söites vastu tiiva- ääri)?
Vasta
#3
Originaalis 7,5" velg alla ei lähe, aga 2,5cm flantsid aitasid hädast välja.
Rehve paigaldades proovisin erinevaid laiusi, 195-225mm, oleks ka 235 alla mahtund, kuid seda parasjagu võtta ei olnud.
Vastu käimist ega kusagile hõõrdumist ei ole kordagi olnud.
Vasta
#4
Probleem selline, et käigukasti vaakumtorul on vaakumklapp (metering valve) puudu, mis piirab vaakumit, mis käigukastini jõuab. Hetkel käigukasti vaakum lahti ühendatud ja käiguvahetus annab soovida.

Esinduses seda klappi ei leitud, kuid interneti ja foorumites vaadates peab ta seal ikka olema.

Metering valve

Ehk keegi teab, kust ma seda leida võin.
Vasta
#5
tõenäolisemalt ei toimi pumba küljes olev vaakum regulaator.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
(02-08-2014, 08:34 PM)jaano90 Kirjutas: ...
Ehk keegi teab, kust ma seda leida võin.

Romulad, minusuguste mersuhaigete tagaõued, e-bay. Pane ostusoov turuteemasse ka.

Sile auto. Meelekindlust selle elushoidmisel - juurde neid enam ei tehta.Eusa_angel
Vasta
#7
Nüüdseks käigukasti vaakumklapp leitud, kuid hetkel paikneb see pealinnas.

Velgede eelmisel omanikul seisid 8 aastat kuuri all ja nüüd on need minu omad. Läbimõõt 15", laiust on neil 7" ja vajaksid uut värvi enne kui alla hakkan panema.
Kui veljed kätte sain
Värvitud ja valmis
Vasta
#8
Nüüdsest kaunistavad Mercedest uued 195/65R15 rehvid ja Penta veljed.
Hetkel iga nurga peal 2,5cm flantsid vahel, kuid võrreldes tagumise sillaga on esimesed veljed korralikult koopast väljas. Seega lähiajal võtan eest flantsid ära.
[Pilt: 2014-08-08_14.01.01.jpg]
[Pilt: 2014-08-08_14.01.15.jpg]
Vasta
#9
Vajaks nõu eelsüüteküünalde kohta.
Täna mõõtsin iga küünla peale tuleva juhtme pealt pinge ära, seda tuli sealt 9,5-10v. Küünaldele pluss juhtmega ühendades oli säde olemas. Küünalde takistuseks sain 0,6/0,6/1,2/1,2.
See karp, kus eelsüüte kaitse on, tuleb ilusti 12v peale, kuid kui eelsüüdet anda, langeb 9,5-10v peale.

Mis teie sellest arvate?
Vasta
#10
(11-08-2014, 10:39 PM)jaano90 Kirjutas: Vajaks nõu eelsüüteküünalde kohta.
Täna mõõtsin iga küünla peale tuleva juhtme pealt pinge ära, seda tuli sealt 9,5-10v. Küünaldele pluss juhtmega ühendades oli säde olemas. Küünalde takistuseks sain 0,6/0,6/1,2/1,2.
See karp, kus eelsüüte kaitse on, tuleb ilusti 12v peale, kuid kui eelsüüdet anda, langeb 9,5-10v peale.

Mis teie sellest arvate?

Relee toimib, küünalde kohta pole selgust. Mõni neist toimib, kuna tekib pingelang.

Loe läbi see teema:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=16659
Vasta
#11
Ilus auto ja ilusad veljed-edu!
Vasta
#12
Ma tänan

(13-08-2014, 03:50 AM)nostromo Kirjutas: Ilus auto ja ilusad veljed-edu!

Viimastel päevadel:
1.Olen saanud paigaldada õlirõhu kellale õlitoru, rõhk püsib pidevalt 3 peal, kui maantee pealt tulles langeb 2,5 peale. Need näidud peaks head olema. Tänad Verner2-le
2.Esimestele istmetele installitud istmekatted, et hoida ära originaali kulumine.
3.Tundsin puudust esimesest käetoest, seega võtsin vana tagumise istme käetoe, lõikasin alumise raami lühemaks ja viisin nahatamisse. Servad jäid üles aga peale teist päeva kasutamist on nurgad allapoole vajunud.Link
4.Keskluku ühendasin suunatuledega, kuna vahepeal kui autost kaugemal olles keskluku peale panin, ei olnud hästi kuulda kas läks lukku või mitte. Ühendamisel kasutasin 5-klemmiga releed, kuna otse ühendust keskluku ajust ei saanud kasutada.
5. Eemaldasin esimesed flantsid ja ette said jälle uued veljepoldid.

Hetkel uurin erinevaid põhja korrosioonivastase teenuse pakkujaid. Tahaks vanakesele korrosioonitõrje ära teha ja sügisel südamerahuga talveunne seisma panna.

Vasta
#13
Uuri ka kindlasti www.krown.ee, lasin teha seal 3 autot 160.-/auto. Saab teha ka ainult põhja alt ilma ustesse aukude puurimiseta.
Vasta
#14
Täna käisin AS Sadloy-s ja öeldi 140 euri koos uste, koobaste, pagasniku ja kapotiga. Soovitati enne tagumine parem tiib ära värvida.
Krown asub minust kaugel, pean selleks tallinna või rakvere sõitma.


(14-08-2014, 03:15 AM)nostromo Kirjutas: Uuri ka kindlasti www.krown.ee, lasin teha seal 3 autot 160.-/auto. Saab teha ka ainult põhja alt ilma ustesse aukude puurimiseta.
Vasta
#15
[Pilt: PB180479.JPG]
Vasta
#16
parem tagumine tiib rikutud kuna üks bmw differ otsustas kurvis sõitma hakata pagasnikus. Huvikorral leiab garaazist isegi värvi koodi üles, et saaks korralikult õige värviga üle lasta.
Vasta
#17
(09-09-2014, 06:48 PM)kevinito Kirjutas: parem tagumine tiib rikutud kuna üks bmw differ otsustas kurvis sõitma hakata pagasnikus. Huvikorral leiab garaazist isegi värvi koodi üles, et saaks korralikult õige värviga üle lasta.

Käisin värvitooni "mõõtmas". Värvipoe müüja pani mingisuguse elektroonilise karbi värvi peale, ja sealt sai koodi. Kõige täpsemini sobib Peugeot värvikataloogist. Kavatsen lähi paari nädala jooksul tiiva värvimisse viia.
Kuid kui leiad koodi, siis oleks värvitoon kindla peale minek.
Vasta
#18
(09-09-2014, 10:18 PM)jaano90 Kirjutas: ...
Kuid kui leiad koodi, siis oleks värvitoon kindla peale minek.

Seda ainult juhul, kui värvimine on toimunud kuni paari aasta jooksul. Varasema töö puhul on pleekimine oma töö teinud ja spektromeetri tulemus on täpsem.
Vasta
#19
http://www.upload.ee/image/4255376/mersuvarv.jpg , auto värvitud muidu suht hiljuti, vist oli augusti lõpp 2012 niiet pole pleekind midagi vast.
Vasta
#20
Suve lõpus oli mootoris kerge klobin sees, teadsin et midagi hakkab järgi andma. Jõulude ajal keerasin kütusepumba otsakaane maha, keerasin kütusekruvi 2 pööret peale, tegin proovisõidu, jõudu sain juurde ja pöördesse läks paremini kui kunagi varem, kuid siis tuli kole hääl mootorisse.
https://www.youtube.com/watch?v=IRysESf-7uw (sound warning)

Võtsin mootori maha ja selgus, et hooratta ja hüdrotrahfo vahel on õhuke plekk katki(pildid lähiajal).
Plaanis oligi talvel uus mootor peale panna, see 2.4d 53kw automaatkäigukastiga jäi lahjaks. Nüüd on ootel 2.5td 93kw om602 ja sinna sobiv aut.käigukast.
Tänase päeva seisuga on mootoriruum värvimisel + el.akende paigaldamine.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 240D 1982, W123 Lexuz Lexuz 10 1,690 22-05-2024, 04:01 PM
Viimane postitus: Lexuz
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,500 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB 200, 1978, W123 - fittipaldi fittipaldi 27 13,954 27-12-2023, 10:36 PM
Viimane postitus: fittipaldi
  MB 230E, 1982, w123 Arkadi.T Arkadi.T 21 4,940 21-03-2022, 07:23 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 200, 1982, W123 -Arkadi.T Arkadi.T 65 16,347 03-11-2021, 04:42 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 33 24,656 19-08-2021, 05:32 PM
Viimane postitus: w123fagon
  W123, 200d, 1982 - 190hans 190hans 10 11,479 14-06-2019, 10:17 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Mb 240d 1978 w123 M1X 30 21,550 30-04-2019, 10:20 PM
Viimane postitus: M1X
Thumbs Up W123, 230e, 1984, sedaan - Ander anderander4 23 20,931 03-06-2018, 04:24 PM
Viimane postitus: anderander4
  MB W123 200,1982 Verner Verner2 59 69,257 17-07-2017, 10:44 PM
Viimane postitus: Verner2



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne