25-12-2005, 12:10 AM
Kuna endal oli palju küsimusi ja eriti kuskilt vastust ei saanud,siis annan siin edasi omad kogemused.
Mootor siis tegemist 3,0 r6 diisliga,istub täpselt originaal käppade vahele,siis tuleb ümberehitada gaasihoovastik varjante on erinevaid,mina sain idee romulast vb panen hiljem pildid üles ja hilem kulub vähe aega selle trossi mis käiguvahetust reguleerib paikasaamisega.
Järgmiseks siis vaakum kuna suretus käib vaakumiga siis on välja pakkuda 3 varjanti
1.Diisel mb süütelukk ja siis on vaja vaakumtoru ka salongi viia
2.On kasutatud tuledekorrektori nuppu (seda nagu ei soovitaks)3.Ektriline klapp selle saab romulast(seda varjanti kasutasin ise)
Ja siis radiaator kuna 300 E radikal on otsad teistpidi siis see nagu ei sobi,
Peale sobib siis W124 300 D radikas või siis W123 300 D oma aga see pole ka just parim lahendus kuna ventilaator jääb vähe eemale.
Roolivõimendi voolikud tuleb ka pikemaks teha ja mul ei sobinud voolikute keere ka nii et panin 300 E roolivõimendi peale.
Natuke tuli pikemaks teha salongi minevaid veevoolikuid ja pidurivõimendi voolik.
Ja siis elekter Pikemaks tuleb teha temeratuuri andurisse minev kaabel.
Järgmiseks paigaltada eelsüüte relee, selle käivitusvoolu võtsin süütepooli toitelt ja küünaltesse mineva otse akult.
Siis oleks nagu kõik põhiline tehtud.
Järgmine mure on nüüd kuidas tahhomeeter toimima saada,niipalju olen kuulnud et vaja on mingit releed ja üks mikroskeem 300 d W124 tahhokalt.Eks annan siis teada kui olen selle toimima saanud.
Mootor siis tegemist 3,0 r6 diisliga,istub täpselt originaal käppade vahele,siis tuleb ümberehitada gaasihoovastik varjante on erinevaid,mina sain idee romulast vb panen hiljem pildid üles ja hilem kulub vähe aega selle trossi mis käiguvahetust reguleerib paikasaamisega.
Järgmiseks siis vaakum kuna suretus käib vaakumiga siis on välja pakkuda 3 varjanti
1.Diisel mb süütelukk ja siis on vaja vaakumtoru ka salongi viia
2.On kasutatud tuledekorrektori nuppu (seda nagu ei soovitaks)3.Ektriline klapp selle saab romulast(seda varjanti kasutasin ise)
Ja siis radiaator kuna 300 E radikal on otsad teistpidi siis see nagu ei sobi,
Peale sobib siis W124 300 D radikas või siis W123 300 D oma aga see pole ka just parim lahendus kuna ventilaator jääb vähe eemale.
Roolivõimendi voolikud tuleb ka pikemaks teha ja mul ei sobinud voolikute keere ka nii et panin 300 E roolivõimendi peale.
Natuke tuli pikemaks teha salongi minevaid veevoolikuid ja pidurivõimendi voolik.
Ja siis elekter Pikemaks tuleb teha temeratuuri andurisse minev kaabel.
Järgmiseks paigaltada eelsüüte relee, selle käivitusvoolu võtsin süütepooli toitelt ja küünaltesse mineva otse akult.
Siis oleks nagu kõik põhiline tehtud.
Järgmine mure on nüüd kuidas tahhomeeter toimima saada,niipalju olen kuulnud et vaja on mingit releed ja üks mikroskeem 300 d W124 tahhokalt.Eks annan siis teada kui olen selle toimima saanud.