Postitused: 15
Teemad: 4
Liitus: Mar 2012
Maine:
0
27-03-2014, 12:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2014, 08:57 PM ja muutjaks oli upitaja.)
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kus on kolmesid tärganud.
Aga pilte ei näe...
Postitused: 15
Teemad: 4
Liitus: Mar 2012
Maine:
0
27-03-2014, 01:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2014, 01:20 PM ja muutjaks oli upitaja.)
Postitused: 15
Teemad: 4
Liitus: Mar 2012
Maine:
0
27-03-2014, 04:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2014, 08:49 AM ja muutjaks oli upitaja.)
Postitused: 321
Teemad: 35
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
27-03-2014, 04:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2014, 04:34 PM ja muutjaks oli Uku.)
Päris huvitav tulemus! Olen muidu originaalseisukorra pooldaja, kuid selline "rotikas" W123 mõjub kuidagi värskendavalt. Kõike paremat!
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Postitused: 692
Teemad: 133
Liitus: Sep 2012
Maine:
6
Mis mõõdus veljed ja rehvid? Väga stiilne tulemus!
Postitused: 15
Teemad: 4
Liitus: Mar 2012
Maine:
0
27-03-2014, 08:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2014, 09:05 PM ja muutjaks oli upitaja.)
(27-03-2014, 07:57 PM)TõnisL Kirjutas: Mis mõõdus veljed ja rehvid? Väga stiilne tulemus!
Rehvi mõõdud 245/40 R18
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Selline tükkhaaval plekkide ja kere lappimine on väga tüütu ja aeganõudev töö, üldiselt mulle mattmust ei meeldi aga selle auto puhul sobib päris hästi. Tubli töö.
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Tubli töö ja lahe tulemus. See pada ei sobi välimusega kokku enam
having trouble having fun...
Postitused: 15
Teemad: 4
Liitus: Mar 2012
Maine:
0
28-03-2014, 12:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2014, 12:27 AM ja muutjaks oli upitaja.)
(27-03-2014, 10:53 PM)itbilen Kirjutas: Tubli töö ja lahe tulemus. See pada ei sobi välimusega kokku enam
Viimasest lausest ei saa hästi aru :/
Tore on teha midagi mis peale minu ka teistele meeldib Tegelikult ei ole see auto veel päris valmis. Juhiiste on ysna räbal, just see kanga osa istumise all. Ehk vedeleb kellegi samasugune iste kuskil? Kõrvaliste või kasvõi tagaiste.
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
having trouble having fun...
Postitused: 15
Teemad: 4
Liitus: Mar 2012
Maine:
0
V8 oleks päris kuri
Paraku lepin sellega mis olemas
Postitused: 160
Teemad: 15
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
Väga mõnus .
Audi velg sobib ka sinna alla nagu valatult!
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Postitused: 12
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
0
Ai kurja...tunnen vaimset erektsiooni, kui neid pilte vaatan- suurepärane tulemus! Kuigi ise olen ka originaali austaja, siis see needirida ja mattvärv on küll nagu kirss tordil! Super, tõsiselt super!
Postitused: 105
Teemad: 13
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Needi idee on päris andekas
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
väga lahe tulemus kuidas see 44kw neid suui rattaid edasi jõuab liigutada ? pada peaks jah vähemalt v6 olema !
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 133
Teemad: 23
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Kena masin. Kas tagumist otsa paar senti allapoole saaks lasta kuidagi?
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Postitused: 15
Teemad: 4
Liitus: Mar 2012
Maine:
0
30-03-2014, 01:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2014, 01:38 PM ja muutjaks oli upitaja.)
(30-03-2014, 08:36 AM)arcar Kirjutas: väga lahe tulemus kuidas see 44kw neid suui rattaid edasi jõuab liigutada ? pada peaks jah vähemalt v6 olema !
Seda ei oska arvatagi palju nendest 44st alles on jäänud. Aga täitsa piisav et need rattad veeremas hoida. Järsku tõusu võttes kukub kiirus kiirelt, samas originaal rattaga täheldasin sama. Nädalavahetusekruiisiks sellest mootorist kyll
(30-03-2014, 09:36 AM)Joel. Kirjutas: Kena masin. Kas tagumist otsa paar senti allapoole saaks lasta kuidagi?
Jah, paar senti peaks alla laskma ja tõenäoliselt eest veidi yles tagasi tõstma. Praegu on oht poritiibadest ilma jääda kui pöördel mõni koledam auk/ hüpe märkamata jääb.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Mulle isiklikult see Saxa tuuning (vanemad mehed tunnevad seda Sixi tuuninguna) meeldib, et nina veidi madalamal kui tagumik. Hetkel on küll nina liiga madal, et seda võix tõesti mõnevõrra kergitada, aga tagaosa kõrguse võix küll samax jätta.
Kõik muu on aga 5+
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 15
Teemad: 4
Liitus: Mar 2012
Maine:
0
Pole pikalt miskit lisanud. Minu kulgeja on vahepeal läbinud muretult 2000+ km. Valuvelgede asemele sai alla Vito 16tollised plekid, mis veidi moditud, kuna offset ei sobinud.Tegelikult oli plaan veel kroomkilbid ka sinna peale aga uueväärseid ysna raske leida. Praeguseks olen vist nii harjunud juba ilma kilbita et ei teagi enam kas yldse panna neid.
Auto sai tagant veidi madalamaks ja eest 1cm kõrgemale tagasi.
Vito veljed enne
Laenatud pilte ka:
|