Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
18-05-2014, 12:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2014, 12:04 PM ja muutjaks oli JorgenP.)
Uue auto otsimisega jõudnud ringiga W124 valikuni, kuid kuna mootorivalikuid W124 puhul väga palju, siis küsiks ehk asjatundjamatelt mida ja kuidas.
Ostuabi teemasid loetud nii mitmeidki siin foorumis, kuid otseselt oma küsimusele vastust pole saanud. Nii palju kui ise olen aru saanud, siis nt E220 ja E300TD on ühed kõike mõistlikumad mootorid, küttekulu ja dünaamilisuse koefitsent on mõistlik. Soov olekski W124 puhul, et küttekulu ei oleks väga kõrge (nagu nt E300, E320 puhul ) ja et samas natuke ikka oleks edasiminekut ka. Kindlasti plaanis automaat osta.
On ehk muid nõuandeid mida jälgida peale kere? Lugenud, et W124 ülalpidamine on üpriski taskukohane (kuid odav millega võrreldes?).
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas 124ga ise sõitnud oled? Meeldis?
Ka parimal juhul on Su ostetav auto just täisealiseks saanud. Ehk loeb vaid ja ainult konkreetse isendi seisukord.
Osta auto, millel ühtegi häirivat viga pole. Roostetavad need kõik ja kuluosi peab ikka vahetama. Tehnika iseenesest on töökindel, kuid vanuse tõttu juba elukaare lõpuposas.
Minu hinnangul liiguvad vaid 80+ kW diislid sõidetavate hulka ja bensumootorid on kõik janused. Kuigi R6 isendid premeerivad seda janu päris hea dünaamika ja häälega.
R4 isendid on jaksitud ja õnnetud. R5 diislid käivad halva häälega ja turbota kitsa kaanega isend on lihtsalt laisk.
Täna on 124 oma hinnapõhjast läbi ja otsides keskmises hinnaklassis endale igapäevaautot, saab sama summa eest paremas seisus 210 või 203 (mis on tegelikult 124ga üsna võrreldav).
Kui 124 oma kiiksudega aga südame-(ja tagumiku)järgi on, siis liigub 1500 kandis aeg-ajalt päris asjalikke toorikuid, millest mõne tuhande euroga endale väga pikaealine ja pilkupüüdev sõiduvahend teha.
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
18-05-2014, 01:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2014, 01:25 PM ja muutjaks oli JorgenP.)
W124'ga ise veel sõitnud pole, kuid olen sõitnud W210'ga arvestatavaid vahemaid ja see meeldis just mugavuse ja oleku pärast. Eelistan W124 näiteks W210'le ja C'dele just disaini poolest, samuti on W124 ka madalamad hoolduskulud ma eeldan. Kas 2.2 automaat on väga halb kooslus? Vaadates tehase andmeid, siis küttekulu keskmine ja dünaamilisus on minu arvates üpriski hea.
W124 puhul oleks eelarve kuni 2000€ hetkel.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
210 on oluliselt erinev 124st. Tee endale teene ja proovi - enamus ei pea 124 sõidutunnetust ega juhikoha paigutust/disaini heaks.
2 kilo€ eest saab hea tooriku, mis kohe ei pruugi raha küsida. Kuid remondifondis võiks olla eurot 300 varuks: õlid-filtrid-kuluosad on harva müügiautol õigeaegselt vahetatud.
220 on üksi-kaksi sõiduks piisav, kuid janusevõitu. Peamine õnnetus on pädeva diagnostika puudumine ja kuluosade kõrge hind.
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
R4 bensuka puhul on suurem tõenäosus sattuda heas korras, poisikeste poolt läbitallamata masina peale. Eelarvet arvesse võttes. Muud eelised puuduvad. Kuigi, aastane kogemus ütleb, et ta nüüd nii hirmus janune ka pole. Uimane, seda küll. Aga kui gaasipedaaliga natuke hullata, siis kiunub ja liigub küll.
Juhikoht on maitse asi muidugi, aga minumeelest just meeldivalt õhuline ja konkreetne, võrreldes 210-ga. Pluss salongis kasutatud materjalid on kuidagi meeldivamad.
Kulumaterjalide osas ei oma veel head ülevaadet, aga minu omal peatselt vahetusse minevad amordipadjad maksavad alates 15.- euri tk. Näiteks.
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
Selge, aga kuidas bensiini ja diiselmootorite vahelise võrdlusega on? Kuna ise kätt külge julgen panna, siis mis omaniku seisukohalt lihtsam oleks? Näiteks 83kW 300D tundub juba üpris mõistlik kooslus, võibolla väldiks praegu turbot teatud põhjustel, seega need 83/100kW diislid tunduvad üsna mõistlikud. Diisliga varasemalt kokkupuude puudub, kuid kuulnud just et W124 vabalthingavad diislid on need kõige õigemad maailma lõppu sõitmise autod. Kuidas bensiini/diisli mootori hoolduskulude vahe on?
Postitused: 566
Teemad: 102
Liitus: Jul 2012
Maine:
4
Bensukal on palju tegureid, mis võivad tekitada mootori ebaühtlase töö. Diislil jällegi ei ole midagi, mootori juhtimine käib vaakumi abil, mingeid andureid kusagil ei ole, ühesõnaga lihtsalt öeldes, mootoril elektroonika puudub. Seega soovitan diislit, endalgi on 200D, läbisõit juba 600 000 ja peale, mingeid probleeme ei ole. Õigel ajal hooldus ja kõik on tip top.
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
3.0D + automaat kast on parajalt uimane kombo ja kekmine kütuse kulu 10 sajale. 2.5D manuaal kastiga oli paju erksam ja keskmine kütuse kulu 7 sajale. Minu autod olid sellised,kõik ei pruugi selliste omadustega olla. Ise olen sõintnud 2 aastat diisel 124-jaga ja mootoriga pole muresid olnud.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(19-05-2014, 02:32 PM)124STD Kirjutas: 3.0D + automaat kast on parajalt uimane kombo ja kekmine kütuse kulu 10 sajale.
...
Täiesti harju keskmine läbisõidetud mootori ja hooldmata jooksuga autole.
Täisjõus R6 liigutab seda keret täitsa pädevalt.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Enamusel on läbi nii pihustiotsad kui ka hüdrotõukurid. Lisaks kulumisest tingitud vale süütenurk. See muidugi ei takista sõitmast.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
108 kw td kõige parema minekuga disladest ja päris ökolt saab hakkama ka kui vaja.
Naftapress.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(19-05-2014, 11:07 PM)arts24h Kirjutas: 108 kw td kõige parema minekuga disladest ja päris ökolt saab hakkama ka kui vaja.
Ühtlasi ka kõige raskema ninaga ja kõige õrnem lollkasutaja suhtes.
Muidu on üks Tore Loomake.
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
3.0D tundub siis hea valik, kuid mis bensiinimootoritest oleks mõistlik? 3.0 ja 2.8 on liiga kütusejanuline hetkel, kuid 2.2/2.3/2.6, mis nendest arvata?
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere
Mina soovitan 2,2 -te see on igati mõistlik valik. Sellel ka elektrooniline pritsung juba. Ise sõidame C klassi 1,8 sega. See analoog mootor ainult kubatuur väiksem. Minekut on piisavalt ja ökonoomne ka. Suviti on keskmine 7,5 sõidetud. Talvel tõmbleb 9 ümber. Meil sõidud 50 linn 50 maantee. Palju aega tagasi omasin 2,3 - e, kuid see oli ikka janune. kuigi seda toorest jõudu tal jagus.
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(21-05-2014, 09:31 AM)JorgenP Kirjutas: 3.0D tundub siis hea valik, kuid mis bensiinimootoritest oleks mõistlik? 3.0 ja 2.8 on liiga kütusejanuline hetkel, kuid 2.2/2.3/2.6, mis nendest arvata?
Sellest valikust 2,2. Üldiselt: R6 vastu ei saa Kütusekulu vahe on väike, kuid emotsiooni on enam.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
3,2 24v igal juhul.
Naftapress.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(21-05-2014, 04:54 PM)arts24h Kirjutas: 3,2 24v igal juhul.
Nii ja naa: hea pada ja käib sigawingelt edasi, kuid natuke õrnuke teine... Ning keegi seda eriti remontida ei taha.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Pritse süsteem on vähemalt tänapäevane.
Naftapress.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
22-05-2014, 08:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2014, 08:04 AM ja muutjaks oli hents99.)
(21-05-2014, 04:55 PM)v6sa Kirjutas: (21-05-2014, 04:54 PM)arts24h Kirjutas: 3,2 24v igal juhul.
Nii ja naa: hea pada ja käib sigawingelt edasi, kuid natuke õrnuke teine... Ning keegi seda eriti remontida ei taha.
Mis jutt see nüüd siis on? Pigem just tugev ja lollikindel mootor, sest pole enam KE-jet`i peal.
Ainuke probleem võib olla juhtmestik, kui seda pole veel välja vahetatud.
Edit: KE-jetronic on tänaseks päevaks küllalt vana ja juba kulunud süsteem, mida on VÄGA kallis remontida.
Esmahooldus oleks: Uus süütesüsteem, uued pihustid ja pritsepea....vaadake, mis maksavad....
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
(21-05-2014, 04:54 PM)arts24h Kirjutas: 3,2 24v igal juhul.
Nagu ma mainisin, siis 2.8+ bensiinimootorid jäävad praegu selletõttu valikust välja, et küttekulu jääb linnas kõrgeks. Pole mõtet ka üle oma varju hüpata.
Aga kuna siin tundub, et igaüks kiidab vastavalt oma valikule mootorit, siis sooviks lihtsalt üldist infot mootorite kohta, st head/vead.
Kas 2.0 (87/100kW) ja 2.3 (97/100kW) on üldse arvestatavad mootorid? Nagu ennist mainisin, ei ole mul see dünaamilisus esmatähtis, peaasi, et maanteel möödasõitudel saaks hakkama.
|