18-05-2014, 03:48 PM
ILUS.
MB S600L, w140, 1995 - ALFFAA
|
18-05-2014, 03:48 PM
ILUS.
18-05-2014, 09:40 PM
Väga Ilus.
19-05-2014, 10:20 AM
Teeb kadedaks...
Ausat vastut paluks- palju tegelik keskmine kytusekulu on, oled möötnud juba?
20-05-2014, 08:46 AM
Kui nüüd pärisaus olla siis ei teagi täpselt, kuid ühel päeval käisin kesklinnast mustamäe arki, sealt kesklinna tagasi siis Peetri Bmw-sse ja kesklinna oli pea aegu veerand paaki läinud. Samas maanteesõidul Rakvere näitas seier enamuse ajast ca 13l/100 km
Ega ta mul igapäevaseks liikumiseks pole, nii selline hobiauto seega minu jaoks pole sisuliselt üldse vahet palju kütust kulutab.
20-05-2014, 08:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-05-2014, 08:56 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(19-05-2014, 10:20 AM)tommyboy Kirjutas: ... Kuidas saab S600 puhul säärane küsimus üldse tekkida? Kõik paakipandu põleb ära ja seda äärmiselt meeldival viisil Ning passatimehele pole vahet, kas essimehe kulu on kaks või kolm korda suurem. Veerand paaki on sel elukal vist nii 20 l (kogumaht 80)? Kuna linnas turnides 30 sajale pole mingi kunst läbi põletada ja kirjeldet ring võiks nii 60 km kanti jääda, sõltuvalt trajektoorist, kulub kanistritäis lahedasti. Lisa siia seismist ja liitreid kulub enamgi.
20-05-2014, 11:37 AM
Paak ikka 100l.
20-05-2014, 11:42 AM
(20-05-2014, 11:37 AM)Heinar Kirjutas: Paak ikka 100l. Nu, siis oli kulu natuke suurem Niikuinii on kuuesajane mediaanpalgasaajale kättesaamatu unistus. Ning kuuesajast endale lubada suutva isiku jaoks pole pühapäevasõidukile kuluvad mõnikümmend lisaliitrit kütust argumendiks. Aga tegelikult haugun niisama - kuuesajane on isegi mustana lahe.
20-05-2014, 01:05 PM
(20-05-2014, 08:54 AM)v6sa Kirjutas:(19-05-2014, 10:20 AM)tommyboy Kirjutas: ... Oleks uus S500-S600, siis võiks vabalt küsida
20-05-2014, 09:31 PM
Minu meelest pole kütusekulu küsimus üldse mingi patt. Loomulikult ei saa lähtuda sellise auto pidamisel sellest, kas on võimalik viimase raha eest kütust sisse osta. Selline lähenemine on pikemas või lühemas perspektiivis surm nii autole kui isiklikele finantsidele.
Samas - mingit auto ekspluatatsiooni suurusjärku võiks ju ikka teada ja kütusekulu on selle üks element. Näiteks minu igapäevaste asjaajamise jaoks kasutatav Audi A4 3.0TD on väga kütusesäästlik, aga vajab uusi tulereflektoreid, mis maksavad Revalis kokku 1200 EUR. Pole teab mis odav lõbu. Nii et päeva lõpus tuleb erinevad võimalikud kulud arvesse võtta ja vaadata, kas masin vastab võimalustele või mitte. 600 on ilus ja noobel masin!
20-05-2014, 11:26 PM
Siit leiad andmed: http://www.mercefreaken.com/
20-05-2014, 11:34 PM
(20-05-2014, 11:26 PM)väikemees Kirjutas: Siit leiad andmed: http://www.mercefreaken.com/ V140 S 600 Lang Antall sylindre 12 (V) Antall ventiler 48 Boring/slaglengde 89,0 / 80,2 mm Slagvolum 5987 cm3 Kompresjon 10,0 Effekt 394 HK ved 5200 o./min. Dreiemoment 570 Nm ved 3800 o./min. Drivstofftank 100 liter Felger 7 1/2 J x 16 H 2 Dekk 235/60 ZR 16 Akselerasjon 0-100 km/t 6,6 sekunder Topphastighet 250 km/t Forbruk per 10 km -ved 90 km/t 4-tr. automat: 1,18 liter 5-tr. elektronisk styrt automat: 1,00 liter -ved 120 km/t 4-tr. automat: 1,37 liter 5-tr. elektronisk styrt automat: 1,21 liter -ved bykjøring 4-tr. automat: 2,07 liter 5-tr. elektronisk styrt automat: 2,06 liter Transmisjon 4-trinns automatgir, 5-tr. elektronisk styrt automat Akselavstand 314,0 cm Sporvidde foran / bak 160,6 / 157,9 cm Lengde 521,3 cm Bredde 188,6 cm Høyde 148,2 cm Snudiameter 12,51 meter Totalvekt 2720 kg Egenvekt 2190 kg (Iflg. DIN 70020: med drivstoff, reservehjul og verktøy)
21-05-2014, 11:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-05-2014, 11:32 PM ja muutjaks oli tommyboy.)
Ei maksa asjata erutuda- vaestel rottidel ikka rottide kysimused
Netist oskan ise ka andmeid vaadata, aga reaalne kulu koos peatumiste ja lyhikeste otsadega on midagi muud kui tehaseandmed.Ise kahtlustan et linnas söidust röömu tundes(loe vajutades) koos kohvipeatustega ja lyhiked söidud iga kord(loe mootor kylm)+ kliima järgi peaks ikka 30L +/100km ära tulema. Huvitusin vaid seetöttu et olen ka ise silmnurgast 140 kupeed piilunud, aga mitte hobiautoks vaid igapäevaliikuriks.Vanemate mersude disain on ilus kyll, aga garaazis kunsti vaatamas käia ei viitsi, tahaks ikka söita ka- 20 sajale neelaks veel kuidagi alla, aga rohkem nagu kahjuks rahanduslikud vöimalused ei vöimalda... Proovin siis edaspidi lolle kysimusi rohkem mitte esitada.
22-05-2014, 12:36 AM
Mercedes-Benzi puhul võib neid neti andmeid usaldada. Kuulsin sellist väidet, et Mercedes avaldab reaalsed kütusekulud, mitte nagu teised tootjad, kes avaldavad väikseima kulu, mis on võimalik saavutada. Selle väite tõestuseks on mul endal kahe Mercedese pealt öelda, et vastab tõele.
22-05-2014, 12:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2014, 12:58 AM ja muutjaks oli Innu.)
Mu arust kah, miks ei või küsida kulu kohta, mingi illegaalne tegevus on või? Inimene on uudishimulik, see on loomulik! Ja kõigil autodel põleb kõik ära, mis paaki panna. Mul 500-ne näitab maanteel normaalselt sõites 9-11, keskmist pole kunagi välja arvutand. Kasutan ka autot praegu igapäevaselt, olen sellega Soomes tööl isegi. Ühinen eelkõnelejaga, garaaži seisma ei ostaks vist ühtegi autot, kui just tegemist pole mingi erilise rariteediga! W140 on seda väärt, et seda sõidumõnu igapäev tunda, mitte lasta sellel garaažis kopitada! Linnas sõita peab ka oskama, V8, v12-st rääkimata, stardib foori tagant varbaga gaasi andes ka samamoodi nagu käivitusmootoritega kärud 5000 pöördega, nii et siinkohal võib kulu tehaseandmetest isegi väiksem olla! W140-ne mõnu on mugavad istmed, vaikne salong (see on kordumatu, isegi W126 ei saa löögile) ja vääne, vähemalt V8-te ja V12-nete puhul. Minu hinnangul hakkab lihtsalt teatud tasemest, teatud inimeste puhul autopedetsism, neil jah pole tähtis, palju auto lumeta ajal, nädalas korra paarkümmend kilomeetrit sõites kütet võtab!
22-05-2014, 09:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2014, 10:05 AM ja muutjaks oli Joel..)
20L sajale on selline natuke maagiline piir, millest üle hakkab imelik. Mul ML63 keskmine kulu viimase ca 5500 km kohta on 19,7. See on sisuliselt 100% linnasõit, keskmist kiirust peast ei tea, aga pakuks ca 32 km/h umbes. Mul on V8id olnud mitmeid, kuid kõigiga olen ikka ühega algava numbriga hakkama saanud. ML on neist kahtlemata kõige võimsam ja raskem, ehk selles kontekstis isegi ökonoomsem kui arvata võiks.
Minu arvates on see küttekulu küsimus ka täiesti normaalne - ei saa ju nii võtta, et kui inimese autol on 6L mootor, et siis järelikult peabki olema täiesti suva palju kütet läheb. 20L sajale vs 30L sajale on ikka üüratu vahe, eeskätt just emotsionaalselt, aga ka rahaliselt. Igapäevaauto kontekstis linnasõidul 19L keskmine on minu jaoks veel OK, aga 25+ ajaks kergelt okkasse küll juba. Mitte niivõrd rahakulu pärast, aga kui autol on 100L paak ja iga nädal tuleb tankida, siis lihtsalt mingil hetkel hakkab närvidele käima see kohustus. Hobiautol on see rohkem suva, sest seal maksab ainult emotsioon ja selle hinda ei saa eriti rahasse ümber arvutada. Ehk et ei tasu suhtuda, et januste autodega sõitjad raha ei loe, lihtsalt taluvuspiir on maitse-eelistustest tulenevalt veidi teises kohas, aga ta on enamikel sellegipoolest olemas. Siin ei pea küsimus sugugi olema selles, et viimase raha eest kütet ostetakse, vaid lihtsalt millega tuleks arvestada ostuotsust vaagides.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
22-05-2014, 11:39 AM
Tere
Arvestades tänast olukorda on ikkagi oluline kütusekulu. See nagu ei ole tänasel päeval enam näitaja et mul on kõva auto võtab 25 sajale! ja teeb tohutut häält. Selle piiri muidugi seab igaüks ise vastavalt oma rikutuse astmele. Minu üks pikaaegne klient suurfirma omanik. Ostis paar aastat tagasi endale tutika S-i. Seda ta ei avaldanud kas otse välja või liisingusse. Seda ma tean et rahapuudust sellel inimesel ei ole ja vast ei tule kunagi. Kuid S oli diisel. Korra küsisin ta käest et miks diisel, sest eelmine mille ta tutikana ostis oli 430 bensiinikas. Siis ütles ta möödaminnes, et tihe tankimas käimine tüütas lihtsalt ära. Seega ma arvan et ei ole mõistlik tänasel päeval hukka mõista inimest kes küsib ka luks auto puhul tema kulukust pere või ettevõtte eelarvele. See lihtsalt on arukale inimesele kohane. Mitte sellepärast et tal ei pruugi raha olla. Päikest Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
22-05-2014, 07:41 PM
(22-05-2014, 09:47 AM)Joel. Kirjutas: Mul ML63 keskmine kulu viimase ca 5500 km kohta on 19,7. See on küll mõistlik kulu, arvestades, et tehase andmed on 24l/100. Kuid eks see nii ongi, et võimsate V8 ja V12 mootoritega on tänu tohutule väändele mõneti lihtsam vähema gaasi ja pööretega hakkama saada. Pealegi sobib minu meelest suurte gabariitidega võimsatele autodele just väärikas ja enesekindel kulgemisstiil. Linna vahel "paarutamine" on pigem kümne aasta taha jääv käitumismall, kus kõvera kere ja suitseva mootoriga S-i juhiks maika ja Nike plätudega kiilaspäine "klemm", helmed peegli küljes ja ikoon armatuurlauda kaunistamas. Lisaks - kui on kange kihk kimada, on selleks oluliselt paremaid masinaid kui 2+ tonni kaaluvad vaalad. Need on muidugi vaid minu mõtted
22-05-2014, 08:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2014, 08:24 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Eks oleneb ka mis nendel 2+ tonnistel vaaladel köhus on ML63 AMG-ga vist vähe mönusam vahel kickdowni teha kui ML270 CDI-ga Ehk olenevalt mootorist vöib "vaal" ka Ferraridele ja Porschedele tagatulesid näidata. Vähemalt esimese kurvini
ML63-l on 0-100 5,0 s.
22-05-2014, 10:22 PM
(22-05-2014, 08:19 PM)nostromo Kirjutas: Eks oleneb ka mis nendel 2+ tonnistel vaaladel köhus on ML63 AMG-ga vist vähe mönusam vahel kickdowni teha kui ML270 CDI-ga Ehk olenevalt mootorist vöib "vaal" ka Ferraridele ja Porschedele tagatulesid näidata. Vähemalt esimese kurvini Paarutamise all pidasingi silmas linnavahel süstimist, mitte maanteel möödasõitu tehes 300kw nautimist Minu hinnangul ongi suure mootoriga vaala mõte selles, et sa tead, et sul kunagi jõust puudu ei tule. Mentaliteet, mis sellega kaasas võiks käia on aga see, et sa ei pea kogu aeg linna vahel seda hobustekarja maniakaalselt piitsutama. Taolise sõiduelamuse nautimiseks (pigem soovitavalt siiski ringrajal kui linnas) on ka Mercedes-Benzi valikus oluliselt sobivamad mudelid olemas, kui hiigelsuur ja väärikas 600. Käesoleva 600 omanikule soovin aga palju jõudu masina heas korras hoidmisel. See on silmapaistev peatükk autonduse ajaloost ning kahtlemata väärib hoolt ja armastust.
23-05-2014, 04:03 PM
Jah, täpselt nii ongi. Enamus sõidust toimub ca 1200-2000 pöörde vahel ning jalgu ei jää kellelegi. Sellepärast ma just vabalthingavat tahtsingi, et liiklemine toimuks justkui iseenesest, gaasipedaali vaid puudutades, aga kui tahta vajutada, siis saab lõõrid valla ja selja istmesse lasta ning lapsed tagaistmel vaimustusest rõkkama.
Aga antud teemasse soovin täpselt sama mis eelkõneleja. Viimane pilt AMG velgedega on väga maasikas. Väga ilus auto. Mul ei ole siiamaani olnud au ühtki V12 omada, kuid W140 sooviksin mina just sellisena nagu selle teema eksemplar.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|