13-05-2014, 05:12 PM
Mässan R230 SL ABC-vedrustusega auto veermikuremondiga.
Kõik muu on lihtne ja põhimõtteliselt W211 koopia esisillas, kuid ABC esiamortide küljes on žarniirid, milega nad õõtsale kinnituvad.
Ja loomulikult on see žarniir on töölepingu ülesse öelnud.
Tehas selle eraldi vahetust ette ei näe, kuigi tegumoelt on ta tavaline pressitav žarniir, kuid mõõtude poolest keeruline leida.
Uue amordi hind on kobe neljakohaline number ja esialgu neid ostma ei tormaks.
Googeldades leidsin Saksast õiges mõõdus pressitava žarniiri, hind on 200 EUR/tk.
Samas Saksas maksab taastatud garantiiga uus ABC amort 700 EUR/tk ehk ka siin on mõtteainet, kas mitte osta ikkagi uued amordid.
Mujal maailmas tehakse need polümer-pukside peale ringi.
Teema UK MB foorumist: http://forums.mercedesclub.org.uk/showth...864&page=5
Ja kui keegi peaks tulevikus uusi žarniire ABC amordile taga otsima, siis ka nende müügilink: http://www.exclusiv-automobile.de/www.ex...rwerk.html
Neilt kodanikelt saab ka ABC vedeliku ahelasse lisatava magnetfiltri tellida.
Nüüd jäin mõtlema, kas ja kui otstarbekas oleks need žarniirid taastada lasta? Kas oskab keegi kedagi väga usaldusväärset soovitada? Siinkohal ei ole tõesti oluline, kas see maksab 20EUR/tk või 40EUR/tk, vaid kvaliteet-kestvus. Võtaksin ise alt ja viiksin taastusse, soovitatavalt Tallinnas.
Ja kui keegi peab mõtteid SL(230)/CL(215)/S(220) ABC kohta,
siis 100 000 km LS peal ongi esmased murekohad ABC pump ja needsamad žarniirid.
Loengut mitte pidama hakata asendustest
Tänase hoolduse hind ongi auto kunagise uue auto ostuhinna vääriline ja ABC on üks parimaid kolmesõnalisi asju peale ühe teise lühendi.
Kõik muu on lihtne ja põhimõtteliselt W211 koopia esisillas, kuid ABC esiamortide küljes on žarniirid, milega nad õõtsale kinnituvad.
Ja loomulikult on see žarniir on töölepingu ülesse öelnud.
Tehas selle eraldi vahetust ette ei näe, kuigi tegumoelt on ta tavaline pressitav žarniir, kuid mõõtude poolest keeruline leida.
Uue amordi hind on kobe neljakohaline number ja esialgu neid ostma ei tormaks.
Googeldades leidsin Saksast õiges mõõdus pressitava žarniiri, hind on 200 EUR/tk.
Samas Saksas maksab taastatud garantiiga uus ABC amort 700 EUR/tk ehk ka siin on mõtteainet, kas mitte osta ikkagi uued amordid.
Mujal maailmas tehakse need polümer-pukside peale ringi.
Teema UK MB foorumist: http://forums.mercedesclub.org.uk/showth...864&page=5
Ja kui keegi peaks tulevikus uusi žarniire ABC amordile taga otsima, siis ka nende müügilink: http://www.exclusiv-automobile.de/www.ex...rwerk.html
Neilt kodanikelt saab ka ABC vedeliku ahelasse lisatava magnetfiltri tellida.
Nüüd jäin mõtlema, kas ja kui otstarbekas oleks need žarniirid taastada lasta? Kas oskab keegi kedagi väga usaldusväärset soovitada? Siinkohal ei ole tõesti oluline, kas see maksab 20EUR/tk või 40EUR/tk, vaid kvaliteet-kestvus. Võtaksin ise alt ja viiksin taastusse, soovitatavalt Tallinnas.
Ja kui keegi peab mõtteid SL(230)/CL(215)/S(220) ABC kohta,
siis 100 000 km LS peal ongi esmased murekohad ABC pump ja needsamad žarniirid.
Loengut mitte pidama hakata asendustest
Tänase hoolduse hind ongi auto kunagise uue auto ostuhinna vääriline ja ABC on üks parimaid kolmesõnalisi asju peale ühe teise lühendi.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”