27-03-2014, 12:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2015, 11:57 PM ja muutjaks oli randoA.)
Tervitused!
Kaua seedisin, kas teha teema siia või mitte.Lõpuks siis jõudsin otsusele et ikka võiks ju teha
Lugu mersust nimega Aksel
(nime pani autole eelmine omanik)
Mersuomanik sai minust sügisel, suhteliselt läbi pimeda võimaluse.Pikemat aega rääkis vennas et toob omale w123 kerega ülikorraliku Mercedes-Benz.Aastad möödusid aga mersut ei paistnud mitte kuskilt.Ühel lörtsisel sügise nädalavahetusel peretuttavate juures olles võtsin tolle auto teema taas päevakorda.Kuna auto kuulus naissugupoolele siis rääkisin temaga.Auto pidi olema endiselt alles, kuivad garaažis, kuid seda taheti koos garaažiga ära osta.Õnn, et jõudsin ette.Leppisime kokku, et nädala lõpus lähen autole järgi.
Oli samamoodi lörtsine reede hommikupoolik, kui ühe sõbraga võtsime ette reisi Tallinna poole.Kõigepealt sai ära viidud meeletu kogus alumiiniumi Kuusakoskisse ja siis mindud mersut vaatama.Omanikud peale võetud, liikusime garaazi poole.Uksed vajusid lahti....ja see oli armastus esimesest silmapilgust-kuldne 82a w123 Mercedes-Benz, 2.3 K-jetronic pritsega, väga korraliku kere ja salongiga
esialgne pilt oli selline :
Vaatasin üle õli, kallasin peale 1.5 liitrit tosooli ja panin peale värske aku.Sõrmed ristis istusin roolitaha käivitama.Mootor tegi poolteist pööret ja 3 aastat puhanud Mercedes-Benz kärgatas elule.Mootor käis ühtlaselt, kõrval oli megahea kuulata.Vaikselt ajasin garaazist välja.Sõber asus rehve pumpama, mina perenaise lahkel loal garaaži riiuleid revideerima et omale vajalikku kaasa korjata.
selline siis ta oli, kui garaazist välja saime:
Juppe sai korjatud kokku hulgim, Mercedes-Benz enda pagasnik oli silmini täis ja samuti ka volvo, millega linna sõitsime.suuremad osad, nagu veljed, poritiivad jäävad järgmiseks korraks.Ei mahtunud peale enam.
Tegime lähedal asuvas tanklas peale kindlustuse ja võtsime ette kodutee, mille auto läbis eeskujulikult.Kergeid probleeme oli soojendusega, keskmiste puhurite luuk ei sulgenud külma õhuvoolu ning salong ei läinud soojaks.
Jõudsime lõpuks koju:
Hinna suhtes niipalju, et ostsin ma ta suhteliselt kommirahaga.Omanikud olid vägagi teadlikud auto väärtusest, aga soovisid väga et auto jääks tuttavate inimeste kätte, siis andsid ära väga väga hea hinnaga.
praeguseks hetkeks olen autot korrastanud vabadel hetkeldel ja finantsi olemasolul.Olen korda teinud soojenduse ja selle paneeli, mille kinnitused olid katki.
Purunenud ja väga räsitud radikas on vahetatud uue vastu.
pindmistele roostekohtadele kantud peale roostemuundur.
Põlema pandud lähi ja udutuled
Kere suhtes peaks mainima, et tegu on üle ootuste korraliku isenduga.Jah, kahjuks on seda kunagi keevitanud üks külasepp, tehtud töö oli väga porno, 20x20 paik pandud tagaistujate põrandale, uksepoole serva.Paik oli lastud kinni 5 punktiga, määritud kokku mingi silikooniga ja loodetud et peab.SÕites lahmas sealt vett salongi nii mis kole.
Keevitasin selle kenasti üle, roostemuundur, krunt ja värv ning peale mastiks.Arvan, et sai hea.
Oleks vaja vahetada veel summuti keskmine pütt, muretseda uus käigukangi kott, tahaks väga saada alla originaal valuveljed ning kindluse mõttes pean vaatama üle ka pidurid, kas klotse veel on jne.
Kui kellegil pakkuda summutit, käigukangi kotti või valuvelgi, siis oleksin huvitatud.
Rohkem pilte kahjuks hetkel pole, kui ülevaatus peal ja sõiduk tänavalegaalne, teen uued pildid kah
Tahaksin väga lüüa kaasa ka selleaastasel mersuklubi üritusel.
Parimat,
Rando
Kaua seedisin, kas teha teema siia või mitte.Lõpuks siis jõudsin otsusele et ikka võiks ju teha
Lugu mersust nimega Aksel
(nime pani autole eelmine omanik)
Mersuomanik sai minust sügisel, suhteliselt läbi pimeda võimaluse.Pikemat aega rääkis vennas et toob omale w123 kerega ülikorraliku Mercedes-Benz.Aastad möödusid aga mersut ei paistnud mitte kuskilt.Ühel lörtsisel sügise nädalavahetusel peretuttavate juures olles võtsin tolle auto teema taas päevakorda.Kuna auto kuulus naissugupoolele siis rääkisin temaga.Auto pidi olema endiselt alles, kuivad garaažis, kuid seda taheti koos garaažiga ära osta.Õnn, et jõudsin ette.Leppisime kokku, et nädala lõpus lähen autole järgi.
Oli samamoodi lörtsine reede hommikupoolik, kui ühe sõbraga võtsime ette reisi Tallinna poole.Kõigepealt sai ära viidud meeletu kogus alumiiniumi Kuusakoskisse ja siis mindud mersut vaatama.Omanikud peale võetud, liikusime garaazi poole.Uksed vajusid lahti....ja see oli armastus esimesest silmapilgust-kuldne 82a w123 Mercedes-Benz, 2.3 K-jetronic pritsega, väga korraliku kere ja salongiga
esialgne pilt oli selline :
Vaatasin üle õli, kallasin peale 1.5 liitrit tosooli ja panin peale värske aku.Sõrmed ristis istusin roolitaha käivitama.Mootor tegi poolteist pööret ja 3 aastat puhanud Mercedes-Benz kärgatas elule.Mootor käis ühtlaselt, kõrval oli megahea kuulata.Vaikselt ajasin garaazist välja.Sõber asus rehve pumpama, mina perenaise lahkel loal garaaži riiuleid revideerima et omale vajalikku kaasa korjata.
selline siis ta oli, kui garaazist välja saime:
Juppe sai korjatud kokku hulgim, Mercedes-Benz enda pagasnik oli silmini täis ja samuti ka volvo, millega linna sõitsime.suuremad osad, nagu veljed, poritiivad jäävad järgmiseks korraks.Ei mahtunud peale enam.
Tegime lähedal asuvas tanklas peale kindlustuse ja võtsime ette kodutee, mille auto läbis eeskujulikult.Kergeid probleeme oli soojendusega, keskmiste puhurite luuk ei sulgenud külma õhuvoolu ning salong ei läinud soojaks.
Jõudsime lõpuks koju:
Hinna suhtes niipalju, et ostsin ma ta suhteliselt kommirahaga.Omanikud olid vägagi teadlikud auto väärtusest, aga soovisid väga et auto jääks tuttavate inimeste kätte, siis andsid ära väga väga hea hinnaga.
praeguseks hetkeks olen autot korrastanud vabadel hetkeldel ja finantsi olemasolul.Olen korda teinud soojenduse ja selle paneeli, mille kinnitused olid katki.
Purunenud ja väga räsitud radikas on vahetatud uue vastu.
pindmistele roostekohtadele kantud peale roostemuundur.
Põlema pandud lähi ja udutuled
Kere suhtes peaks mainima, et tegu on üle ootuste korraliku isenduga.Jah, kahjuks on seda kunagi keevitanud üks külasepp, tehtud töö oli väga porno, 20x20 paik pandud tagaistujate põrandale, uksepoole serva.Paik oli lastud kinni 5 punktiga, määritud kokku mingi silikooniga ja loodetud et peab.SÕites lahmas sealt vett salongi nii mis kole.
Keevitasin selle kenasti üle, roostemuundur, krunt ja värv ning peale mastiks.Arvan, et sai hea.
Oleks vaja vahetada veel summuti keskmine pütt, muretseda uus käigukangi kott, tahaks väga saada alla originaal valuveljed ning kindluse mõttes pean vaatama üle ka pidurid, kas klotse veel on jne.
Kui kellegil pakkuda summutit, käigukangi kotti või valuvelgi, siis oleksin huvitatud.
Rohkem pilte kahjuks hetkel pole, kui ülevaatus peal ja sõiduk tänavalegaalne, teen uued pildid kah
Tahaksin väga lüüa kaasa ka selleaastasel mersuklubi üritusel.
Parimat,
Rando