Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
G klassi head ja vead.
#1
Tere.

Teeks natuke uurivat tööd sellise auto peale nagu G klass.
Nimelt millele rohkem pöörata tähelepanu ja millele vähem ostuhetkel?
Kellel kogemusi?

Jutt diislitest siis ja aastast alates 2002...
Kütusekulu ei oma tähtsust, ära tarbib nagunii kõik mis sisse kallad.

Või tasuks hoopis bensumootoreid uurida?
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#2
Bensukaid on vähe saada. Pruugitud auto puhul tundub bensukas mõistlikum.
Kusagil, äkki ostuabi jaotuses, oli sarnast teemat asjalikult lahatud.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
Suurem facelift mis hõlmas nii välimust kui eelkõige sisu tuli 2001.

Diislitest vältida 400CDI 184kW-remont juba puhtalt ajakulu pärast kallis kuna aeganõudev sest terve kapotialune mootorit täis ja igalepoole raske=ajamahukas=kallis ligipääseda kuigi näitäjad super, oli vist 560Nm.

270CDI 115kW OK kuigi veidi nõrk.

G350 CDI uuematel vist 2006/2007 alates mis peaks ka OK olema.

Samas eelistaks aga KINDLALT bensukat kuna G pole oma massiivsuse tõttu (tühimass ca 2,5 tonni, täismass ca 3,2 tonni) ühegi mootoriga just eriline ökopill-G500 218kW või kui raatsid auto alla rohkem raha magama panna siis kindlasti kompressoriga G55 AMG vastavalt aastale 350 / 368 / 373kW-see on omaette elamus.

G500 liigub eriti viimasel ajal Eestis väga harva ja läheb suht kiiresti ära.
Vasta
#4
Tered! Kui isegi hakkasin kunagi 2006 aastal enda vanale metsa 460-le igapäevasõiduks juurde ostma üle 2001 aasta 463 mudelit läksin kohe proovisõitudele G400-ga, vääne oli rahuliku-uimase G300 roolist minnes ikka vapustav, kui paigalt vajutasin tahtis sõna otseses mõttes sellel 2,5tonnisel kastil nina maast lahti tõsta. Edasise otsimise käigus sain kokku ühe inimesega kes oli ka fänn ja omanud mõnda G klassi, ning tema pööras mu mõtted kohe ära bensiini mudelile. Põhjendas ta seda nii, et kui sa nii kalli auto jõuad osta tavakasutuseks oled ikkagi nii öelda härra ja ei sobi osta diislit... Saigi siis ostetud 5 aastat vana G500 ja ostuga siiani väga rahul ning tänulik endale, et ei tormanud kohe seda G400-st ostma. Nüüd on isegi küsitud aeg ajalt kas ma maha müüa ei soovi aga no väga lollikindel mootor ja ikka siiani talle truuks jäänud. Endiselt muidugi alles ka vanakooli ees-taga vintsidega G300 tõsise tegija 1982 aasta lühike variant. Muidugi väga head on ka G55-ed aga kuna ma pole laenu inimene siis ma kulutasin ostuperioodil selle 1,5 miljonit krooni kuhugile kasulikumale kohale ära kui auto ostuks mis näeb tavainimesele välja samasugune nagu minu vana G300 mis hetkel maksab turul ca5000EURi. Ise soovitaks ja vaikselt olen isegi kaalunu järgmiseks ilma kompressorita AMG 260kw mudelit, heade tuuning detailidega mitte tavaline auto, tunnen kahte inimest kes on nendega juba mõned aastad sõitnud ja nad on rahul... Kompressoriga mootori puhul peaks ostma auto usalduväärselt ostjalt kuna mõned omanikud võivad nendega nii öelda paugunud linnas või kus iganes ilma kompressorile rahunemis perioodi andmata st. kuumendavad üle ja siis lüheneb ka kompressori eluiga järgmisele omanikule. Kindlasti tasub eelistada üle 2004 kompressormootoreid kuna siis saadi üle nende sünnivigadest, enne seda oli isegi juhtumeid kus kompressorid lendasid nii laiali, et detailid tulid läbi kapote??? Kindlasti on vanematest bensukatest väärt ja head näiteks G320, G500 või miks mitte G36AMG, kui Sa salongi või muu suhtes väga nõudlik pole. Või miks Sa üldse tahad endale G klassi, mul üks lambi tuttav just hiljuti arvas, et see pidi olema nii lagunev auto, kuna omakorda üks tema tuttav autode ülevaatuses töötav tegelane oli öelnud, et see pidi olema väga probleemsete sildadega auto,nimelt uutel pidid mingi nõrgem pukside lahendus olema. Ma ei osanudki kohe selle peale enda auto kaitseks midagi lausuda, tema jällegi, et varasemad mudelid pidid olema kõvade sildadega aga uued on nõrgad, üritasin siis vaielda, et uutel on samad sillad mis -30 aastat tagasi. Selle peale ütles ta mulle, et vaata kui vähe neid autosid liigub, see pidi tulema sellest, et nad vajavad tihti remonti ja remont pidavat neile kallis olema ning sellest tulenevalt inimesed neid ei osta... Ma siis lambist küsisin millist maasturit soovitad mul G klassi asemele osta kas Land Cruiserit või Touaregi?
Siis vastati mulle, et Touareg pidi olema väga hea maastur aga kahjuks väga kallis... Hiljem uurisin siis netist, et palju siis Touaregid maksavad ja ilmnes tõsiasi, et kui mul kuuri alt vana 35 aastat G300 õnnestuks maha müüa saaksin selle raha eest 10 aastat vana mõne mehe unistuste Toaregi!?
Vasta
#5
Jah G36 AMG 190kW 3.6 üsna rariteetne ja samas bensukas ning AMG, hetkel isegi 1 Eestis pakkuda 1995 21.000.-

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1600338
[Pilt: 47048179.jpg]
Vasta
#6
Miks G?

Vajaduse või edevuse rahuldamiseks?
Vasta
#7
(09-03-2014, 09:05 AM)v6sa Kirjutas: Miks G?

Vajaduse või edevuse rahuldamiseks?

Võsa, kui just pole tegu tõelise maastikuhundiga, ei olegi tegelikult selle koleda kandilise kasti ostmine põhjendatud, G ostavad enamikus ikka need kes seda autot või selle mainet fännavad.

W463 ja W212
Vasta
#8
(09-03-2014, 12:35 PM)karuanton Kirjutas:
(09-03-2014, 09:05 AM)v6sa Kirjutas: Miks G?

Vajaduse või edevuse rahuldamiseks?

Võsa, kui just pole tegu tõelise maastikuhundiga, ei olegi tegelikult selle koleda kandilise kasti ostmine põhjendatud, G ostavad enamikus ikka need kes seda autot või selle mainet fännavad.

Eks ma seda natuke pidasin silmas ka.

Samas on pikk G ka suurepärane käruveok ning asjalik majandussõiduk maapiirkonda, teedeta alale.

Eesti soisevõitu maastiku jaoks on G-l üks oluline puudus: üüratu mass... Kuid kuniks püsib pinnal, siis tehaseseades autodest on G üks võimekamaidNinja

Samas on 460-s see MISKI, mis paneb autot vihkama või armastama. 463s seda enam nii selgelt tunda ei ole...Icon_rolleyes
Vasta
#9
Miks G.. see on võrdlemisi hea küsimus, aga tundub, et ühe olulise vastuse panid sa siiski ise kirja, see vastus peitub käru/haagise veos. Kui tahan haagid suvila sappa, kui tahad pistad paadi kärupeale.
Samuti vaadates meie liikluskultuuri ja tänavaid on ka see võrdlemisi hea põhjus..

Ja sellest ma ei räägigi, mis olemus sellel kandilisel tankil on. See on aegumatu klassikm minujaoks igatahes.
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#10
Kui on raha paadi või suvila jaoks, siis peaks olema raha ka bensiini ning remondifondi jaoks.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#11
Polegi kordagi kuskil maininud, et vaja diislit säästmise eesmärgil, pigem olen siiamaani arvamusel, et diislitel on väänet ja ka veo võimet rohkem?
Remont on samuti selline asi, mis tuleb alati ja kohe ära teha, mitte kõike ühte hunnikusse kokkku veeretada.
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#12
G55 on odavam päeva lõpuks üleval pidada kui G400-t ja ma olen sellega kokku puutunud.
400-st olen palju, palju rääkinud kogemusi siin foorumis.
Vana 300TD või 320 CDI või juba uus 350 on head valikud!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#13
(14-03-2014, 02:38 PM)Rolz Kirjutas: G55 on odavam päeva lõpuks üleval pidada kui G400-t ja ma olen sellega kokku puutunud.
400-st olen palju, palju rääkinud kogemusi siin foorumis.
Vana 300TD või 320 CDI või juba uus 350 on head valikud!

Miski ei saa V8 mörina vastu.Eusa_angel Ning sellesse kasti sobib too mörin megahästiNinja

Samas koormaeeslile on pommikindel 300 ilmselt parima hinna-kvaliteedi suhtega.
Vasta
#14
Tere!

1. Vabandage, aga see käru vedamise jutt on vist vähe eksitav, vaatasin oma G passi ja temal on näidatud piduritega haagise massiks 2000kg, võrdlesime tuttava sajase länkariga ja see võtab sappa 3500kg- ühe keskmise sõiduauto võrra enam.
2. Bens vs diisel- sinkohal nõustuksin täielikult Cobraga, et diislitel on väänet ja ka veo võimet rohkem.

Edu ja sarmi
Vasta
#15
(14-03-2014, 09:37 PM)joodik manev Kirjutas: 1. Vabandage, aga see käru vedamise jutt on vist vähe eksitav, vaatasin oma G passi ja temal on näidatud piduritega haagise massiks 2000kg, võrdlesime tuttava sajase länkariga ja see võtab sappa 3500kg- ühe keskmise sõiduauto võrra enam.

Mis G Sul on? Minu 300td tohtis küll 3500kg sappa võtta ja vedas küllalt reipalt seda.
Vasta
#16
Minul on 300 bensukas (pikk kere- igaks juhuks täpsustan) ja vaatsin uuesti dokkareid- 2000kg it is, veider?
Vasta
#17
Tered! Ei ole isegi sellest lubatud käru vedamisest aru saanud. Omal on veel autopargis naise Grand Cherokee ja temal passis lubatud piduritega haagis lõdvalt 3400kg aga oma täisraamiga G500-le on antud lubada sikutada vaid 3360kg. Maailmas pole enam õiglust!? Ise lohistan oma tööga seoses objektile aeg ajalt järgi 3,5 tonnist koppa koos varustusega pluss sellisele raskusele vastav treiler nii, et kokku ca 4500kg ikka tihti konksu otsas. Kuidas sellise veosega vedukina tunduvalt kergem Cherokee juhitavus oleks ja ise sellele vastu peaks? Ja kui veel politsei arvaks sellele üritusele kaalud kõhu alla panna...

Vasta
#18
Haagisemassi loosib ARK mitme parameetri alusel. Kõigepealt vaadatakse, ega tehas pole seda kuhugi üles märkinud. Reeglina on ja see lähebki kirja. Ammu arvele võetud autodel võib selles lahtris ilutseda aga mis iganes. Vastavalt sellele, palju esmasel registreerimisel küsida osati...

Õnnelikud on need, kellel lahter tühi: siis võib vedada M1 puhul kuni täismassi ja M1G korral 1,5 täismassi või 3500 kg (kumb enne täitub).

Anis peab hoolega küünlaid panema kirikusse: tema rong on illegaalne ja kaalumise korral jääb sõit katki. Ettevõtte auto puhul tekib võimalus toetada riigieelarvet märkimisväärse summaga.

M1G võib Eestis olla kuni 3500 ja O2 kah 3500 kg, kokku siis 7000 kg BE-lubadega.

3500 kg koppa B-lubadega legaalselt liigutada pole võimalik. Ka C1 puhul peab hoolega autot valima, et lubatud massid lõhki ei läheks.
Vasta
#19
Tered! Eks ta nii ole jah, ennast ongi politsei kinni pidanud treileriga vaid vastava kategooria kontrolliks ja edasi head teed soovinud...

Vasta
#20
Tulles tagasi pealkirja teema juurde, siis mõned minu mõtted.
Omanud, laiali võtnud ja kokku pannud olen 83.a. sõjaväe pikka versiooni.
2009 aastaks olid roostele järgi andnud tagumised nurgaplekid, juhi jalgealune plekk ja tuuleklaasi alused nurgad, esimeste kojameeste puksid, eestikeelset terminit ei tea- "thrust arm bushing"-ud ja tagavedrude raamikinnitused. Enne mind olid vahetatud vedrud ja bensumootor vahetatud OM617A diisli vastu. Raam oli hämmastavalt roostevaba ja tugevama väljanägemisega võrreldes praegu kasutuses oleva 2003 aasta tsiviilautoga. Näib, et vanasti roostetas rohkem kere ja tänapäeval roostetab rohkem raam. Kindlasti oleneb kõik ka sellest, kuidas eelmine omanik hooldas kui uut ei osta. Praegusel autol (2003 aasta 270CDI)tuleb samuti juba vahetada needsamad puksid ja kojamehe "puksid". Raami küljes olnud piduri ja kütusetorud tuli vahetada. Ostu esimesel nädalal läks mootoris vahetusse veepump, termostaat ja kolletorist klapid välja, pidurikettad. Kerel roostet ei ole, kuigi auto on sünnist saadik Eestis sõitnud. Esisillas on praeguseks vahetatud pea kõik välimise ringi laagrid ja tihendid. Uued esivedrud. Lootust on, et järgnevad 5 aastat ei pea tegelema sellega enam. Peavalu teevad pidevalt tähelepanu nõudvad tagatulede pirnid või pesad. Alatasa vilgutab ekraanil mõnd tagatule viga kuigi tuled kõik põlevad. Tagatuledele saab äkki normaalse elu anda uut tüüpi (2010generatsiooni) tulede asendamisega. Proovin järgi mingi hetk. Mugav on sõita, ei väsita metsas ega maanteel. Kütusekulu sõltub pigem jala raskusest ja lapsepõlve läbielamistest. Ka tagaistujad tunnevad selles ennast inimestena, sest ruumi palju. Muidu igati hea auto. Nagu omanik autole, nii auto omanikuleSmile
Mõni aeg tagasi mõtlesin veel, et 320CDI oleks asjalikum, kuid peale väikest ajupesu juba olemasolevale autole, kadus ka see ihalus. Ehk siis siit mõned nopped teemaalgatajale.

Edit: Ahjaa... juba oleks unustanud. Statoili pesulasse ei maksa selle autoga ronida. Tänaseks päevaks on ka juba kirjas, et nad ei vastuta enam millegi eest, mis autoga juhtub Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  R klassi starter ei rakendu. McMB 13 1,994 01-09-2024, 08:50 AM
Viimane postitus: v6sa
  2007 W463 G-klassi Comand NTG 2.5 nostromo 4 952 07-05-2022, 10:45 AM
Viimane postitus: nostromo
  G-klassi veljepoldid (20"x9.5" ET50 AMG + 2007 G55) nostromo 7 1,405 28-05-2021, 08:08 AM
Viimane postitus: nostromo
  R klassi esituled Maitz 1 1,261 13-05-2021, 06:38 PM
Viimane postitus: jsv
  G-klassi (W463) rool kõõksub Joel. 2 4,163 26-03-2019, 01:11 PM
Viimane postitus: Joel.
  R-klassi veljed silluta 3 5,069 06-02-2018, 10:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  imelikud vead kunokas 3 4,062 03-11-2016, 12:07 PM
Viimane postitus: stihl
  11/2006 G-klassi juhiistme ortopeedilise ploki 2 nupukatet puudu-kuidas asendada? nostromo 0 2,668 01-08-2015, 09:37 AM
Viimane postitus: nostromo
  11/2006 G-klassi originaal Bi-Xenon esitule välimine klaas-kas saab parandada kuskil? nostromo 1 3,297 31-07-2015, 07:24 PM
Viimane postitus: nostromo
  W463 G-klassi kõrvalistuja keskluku mootor-pärast 4-kuulist seismist hakkas ise tööle nostromo 14 12,725 26-05-2015, 09:21 PM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne