Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kas OM603 ja M104 käpad võivad ühesugused olla
#1
On kellegi infot, kas G OM603 ja M104 käpad võivad samasugused olla? Küsin kuna ühtki M104 -a mõõta praegu pole ja M104 paigaldati g -le minuteada kuni 91a aga 603 -e peale 91a.
Kogu teema on selles, et kas õnnestuks 603 paigaldada 104 käppadega 88a G -le Icon_rolleyes
W463 ja W212
Vasta
#2
M104 hakati alles 1990 tootma.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
Hmm, my bad, ajasin 103 -ga segamini. Aga küsin siis uuesti, kas 603 ja 103 mootori käpad on mootori poolepealt samasugused?
W463 ja W212
Vasta
#4
Mootori pool on sama (OM603, OM606, M103), vähemalt 124-jal.
Vasta
#5
Tänud hannes_s.
Küsin siis veel, kas G klassi M103 ja mõne teise mudeli M103 käpad on erinevad?
W463 ja W212
Vasta
#6
G klassil erinevad käpad, tuttaval seisab samasugune üritus juba pikemat aega, aga tal on w124 pealt om603 turbo variant. Millegipärast tal üks käpp ikka ei sobinud, karteripõhi ei mahtunud ära, turbo ei mahu ära, sisselase ei sobi ja veel sada häda.
Vasta
#7
Selge, ju siis tuleb ise teha ikkagi
W463 ja W212
Vasta
#8
(14-02-2014, 05:00 PM)erx000 Kirjutas: G klassil erinevad käpad, tuttaval seisab samasugune üritus juba pikemat aega, aga tal on w124 pealt om603 turbo variant. Millegipärast tal üks käpp ikka ei sobinud, karteripõhi ei mahtunud ära, turbo ei mahu ära, sisselase ei sobi ja veel sada häda.

Sorry ot :Kõik mahub ära ja sobib ilustiNinja Põhjad g-l ja 124-l erinevad, seega tuleb teha käpad ise. Mootor minul klapikaane pealt ca5 cm loodist väljas. Õlivarras näitab max-i asemel min-i. Karteri põhja ja tiffri vahe 10cm ja pole veel pihta saand sellega. Käpp sobiks ka originaal aga patja tuleks siis tõsta. Turbo ja kõige muuga probleemi ei olnud 603 puhul. Küll aga 606 tahtis vasaku amordi ülemist kronsat paar cm tiivale lähemale saada. Muidu jooksis sisselase amordi pihta.
603-e puhul - too mootorit ette poole, pane el vent radika ette, trei kk ja vk kardaani vahele flants, tõsta mootori esiosa kõrgemale, tee uued mootori padja kinnitused vanade asemele ja pane originaal käpad. Plokil erinevad käpa kinnitus augud ja kk saad ka liigutada kuhu vaja, ainult poltide kruvimisega. Proovisin lisada pilte aga tahvel seda ei luba. Originaal käpad annavad muidugi +punkte üv onu juures ja korralikult tõstetud mootoripadi pole aru saada. Kui huvi siis resideerun kuusalu lähedal. Info ja katsumine tasuta, teostamise hind kokkuleppel kui konkreetne ülevaade olemas.
Vasta
#9
Nii nagu sa rääkisid, tegin enamvähem eelmise G -ga. Praegu aga mul orig G463 603 mootor koos orig G automaatkastiga ja originaalkäppadega mis ca 8 cm liiga madalad ehk 463 -l käpahoidikud madalamal kui 460 -l. Seega, vajan tegelikult käppasid mis oleks orig G463 omadest ca 8 cm kõrgemal, et mootor madalamal istuks, muidu mootori pikkuse poolepealt peaks kõik ok olema.
W463 ja W212
Vasta
#10
(16-02-2014, 03:33 AM)karuanton Kirjutas: Nii nagu sa rääkisid, tegin enamvähem eelmise G -ga. Praegu aga mul orig G463 603 mootor koos orig G automaatkastiga ja originaalkäppadega mis ca 8 cm liiga madalad ehk 463 -l käpahoidikud madalamal kui 460 -l. Seega, vajan tegelikult käppasid mis oleks orig G463 omadest ca 8 cm kõrgemal, et mootor madalamal istuks, muidu mootori pikkuse poolepealt peaks kõik ok olema.

Karu ma sinu teemat tean. Solkisin su postitust väheke ja proovisin anda nõu enxile.
Mina oma käpad tegin nii: tegin kaks plaati, üks padja peale teine bloki külge, tungiga mootor õigesse asendisse ja suvaline karbijupp vahele. Proovimiseks pidin seda ikka paar-kolm korda lahti lõikama enne kui hea jäi. Seejärel käpp maha ja antud nurga järgi uus. See käpale toetus nurk peab küllaltki täpne olema, muidu hakkab patju lendama. Krt mina esimese hooga kohe õiget valmis ei saanud. Mis tugev, hea ja ilus vaadata ka oleks. See oleks sinu puhul vist kõige lihtsam variant.
Ps. Kas sul G luuk vedeleb ikka?
Jõudu ja jaksu ehitamisel. Hanno
Vasta
#11
Tsitaat: Ps. Kas sul G luuk vedeleb ikka?
Nod jah, on teine jalus siin, viige minema juba

W463 ja W212
Vasta
#12
Nii, üritan ikka orig juppidega lahendust leida aga mul nüüd juhe koos. Vaatasin 463 raami, sellel mootoripadja tald samasugune ja samas kohas kui 460 raamil, 463 mootor aga istub orig käppadega 460 raamil liiga kõrgel Eusa_wall

Mootor mul 603.931
Käpad
A6022230204
A6032231604

463 raam, tald on nr 14
[Pilt: B31010000009.021128.gif&hash=26166a4cc55...9ee4344c48]

460 raam, tald on nr 29
[Pilt: B31010000051.021128.gif&hash=d12ead4f809...1b86cc62ad]





W463 ja W212
Vasta
#13
No täitsa ühesugused raamid ju

[Pilt: raamid.JPG]

Aidake nüüd aru saada miks ühel raamil mootori kõrgus ok, teisel aga mitte???
W463 ja W212
Vasta
#14
Aga kuidas sul istub mootor otse või nina üleval? Neil vahekastid erinevad äkki ka kk ja vahekasti kinnitustalade kõrgused on erinevad. Krt segane jutt aga ehk mõikad mida ma sogan. Pole kunagi olnud au kahte g-d korraga kõhualt võrrelda.
Ja asjal peab olema mingi lihtne nõks kui raamid sarnased, mootori padjad ka?
Vasta
#15
Ei kasti kinnitusega pole probleemi, just mootorikäppadega, mis tõstavad mootori esiotsa liialt kõrgele.
Vaatan ise neid pilte, et äkki 463 -e raami "sillakaar" on madalam?
W463 ja W212
Vasta
#16
Seda annaks ju mõõta. Sul vaid piisab selle kindlaks tegemisest. See kui palju kaar erinev on enam rolli ei mängi. Mootorit ju enivei 8 senti alla saada. Vaja vaid tuvastada fakt, et erinevad on. Saad kohe selgeks, kas orignaal käpad või samadelkin variant. Arvan, et vajaminevad detailid nagu g Mercedes-Benz, tõstuk, pikk lood ja mõõdulint lahendaks sellise küsimuse kõige kiiremini minu jaoks.
Ps. Kas see 8cm on erinevust sinu vana mootoriga? Või sarnaste mootoritega 460 ja 463 vahel?
Vasta
#17
(17-02-2014, 02:02 PM)jaan140 Kirjutas: Seda annaks ju mõõta. Sul vaid piisab selle kindlaks tegemisest. See kui palju kaar erinev on enam rolli ei mängi. Mootorit ju enivei 8 senti alla saada. Vaja vaid tuvastada fakt, et erinevad on. Saad kohe selgeks, kas orignaal käpad või samadelkin variant. Arvan, et vajaminevad detailid nagu g Mercedes-Benz, tõstuk, pikk lood ja mõõdulint lahendaks sellise küsimuse kõige kiiremini minu jaoks.
Ps. Kas see 8cm on erinevust sinu vana mootoriga? Või sarnaste mootoritega 460 ja 463 vahel?
Erinevus on 463 mootoriga, vana mootor oli 617 ja seda ei saa üldse võrrelda.
Samadelkinit alati võimalik teha, enne aga üritan mingit "puhtamat" lahendit leida.

W463 ja W212
Vasta
#18
(17-02-2014, 02:36 PM)karuanton Kirjutas:
(17-02-2014, 02:02 PM)jaan140 Kirjutas: Seda annaks ju mõõta. Sul vaid piisab selle kindlaks tegemisest. See kui palju kaar erinev on enam rolli ei mängi. Mootorit ju enivei 8 senti alla saada. Vaja vaid tuvastada fakt, et erinevad on. Saad kohe selgeks, kas orignaal käpad või samadelkin variant. Arvan, et vajaminevad detailid nagu g Mercedes-Benz, tõstuk, pikk lood ja mõõdulint lahendaks sellise küsimuse kõige kiiremini minu jaoks.
Ps. Kas see 8cm on erinevust sinu vana mootoriga? Või sarnaste mootoritega 460 ja 463 vahel?
Erinevus on 463 mootoriga, vana mootor oli 617 ja seda ei saa üldse võrrelda.
Samadelkinit alati võimalik teha, enne aga üritan mingit "puhtamat" lahendit leida.
Kui keegi saaks antud mootori kõrguse originaalis ära mõõta. Nt tiiva servast klapikaaneni. Kas sealt tulebki sul 8cm? Millega võrrelda on minul jäänud arusaamatuks. Aga vist sai väheke segane mõttelend. Aga ma vähemalt proovin kaasa mõelda g remondi puhul. Tundub huvitav küss. Tahan ka teada kas raamid on erinevad. G 460 alusvanker on minu esmavalik selle telliskivi kujulise auto korral.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kas kellelgi on kogemust quaife atb diffriga? jsv 4 454 05-08-2023, 09:38 AM
Viimane postitus: Alr77
  OM603 väga külma mootoriga imelik "kõll" dad 3 790 02-07-2021, 03:41 PM
Viimane postitus: v6sa
  M104 süütemäng roodla 3 678 25-05-2021, 06:16 PM
Viimane postitus: roodla
  OM603 mootorikoodi asukoht Injection 1 1,651 20-05-2020, 07:55 PM
Viimane postitus: Injection
  W126 ja OM603 ühendamine mydimees 4 2,500 30-04-2020, 08:01 AM
Viimane postitus: mydimees
  Kas DVD mängija sudab DVD'e plaate kahjustada? Rolz 2 2,516 12-05-2019, 11:54 PM
Viimane postitus: Teet01
  M104.900 ülelaadimine nahk 6 5,047 20-06-2018, 08:48 PM
Viimane postitus: nahk
  Kas sellise rehviga julgeb sõita? Blue Chip 9 5,496 26-04-2018, 11:16 AM
Viimane postitus: stihl
  K: kas on originaal veljed. kalvi1991 13 7,485 16-04-2018, 03:18 PM
Viimane postitus: Werewolf
  K: M104 + 722.6 audiophile 4 5,198 07-11-2017, 12:18 AM
Viimane postitus: 92S500



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne