Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz S 350 Luxury
#81
Maardus 1500€ eest pakkumisel 1992a S500 http://www.okidoki.ee/item/2783695/
Vasta
#82
(06-11-2013, 08:25 PM)DimitiS Kirjutas: Maardus 1500€ eest pakkumisel 1992a S500 http://www.okidoki.ee/item/2783695/

Auto24-l vana kulutus 2000euroga.
Vasta
#83
Viimane kord pakkuti seda varuosadeks.
http://www.auto24.ee/used/1494068 Üks nimetatud sõelapõhiEusa_think
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#84
Mis hinnaga see teema alguses müügis oli? hakkasin juba vahetus mõtteid mõlgutama, kuid nr märk tundus kuidagi tuttav
Vasta
#85
Mida silmas pead`?
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#86
Minu endine peldik ka uuel ringil http://www.auto24.ee/used/1677776

See mis ma 1500€ eest 2013 mais müüsin. Peale seda on olnud juba 3 omanikuvahetust.

Kuulutuses on oskuslikult vin koodis kaheksas number vahetatud "2" vastu, tegelikult on seal "3". Ka reg number on muudetud. Ilmselt tahtakse varjata eelnevat seitset avariid. Lisaks on odonäit kuulutuses 280 000 aga tegelt on kellal 380 000+.

Huvitav palju mu loetletud vigadest korda on tehtud:

Tsitaat:Teen lühida kokkuvõtte selle auto vigadest:

*Juhiuks on läbivalt roostes, laia plastliistu alt metallosa praktiliselt puudub. Liist on kuidagi hädapäraselt fikseeritud silikooniga. Vaja oleks uut ust, vaevalt et sama värvi leiab, seega vaja veel värvida ka.

*Kapott on rohkelt mõlke täis, ilmselt üle kaela käinud või avariiline. Olemasolevat taastada ei ole mõtet. Vaja uut + värvimine.

*Esistange altosa on puruks, lohakalt needitud, külgedel on mõrad, alt on värv suurte laikudena maas. Oleks vaja korralik lappimine + värvimine või uus.

*Parem esitiib eest nurgast rohkete roostekobrutistega.

*Eesmine parem ülestõstmise tugitald puudub, kuna on täielikult ära roostetanud. Külgmine originaaltungi ava on samuti nii pehme, et autot sealt üles tõsta pole võimalik.

*Tagumised tiivaääred on tugevalt roostes. Antenniaugu ümbert värv mullitab. Üle kere on veel rohkelt roostemullitusi - katuseluugi ümber, esiklaasi ülemises servas, tagumisel juhipoolsel uksel, ustenurkades jne

*Tagakapotil ja katusel on näha värvimise piirjooni. Tugevalt silmatorkavaid. Ja nagu mainitud, siis Lkf-i andmetel on auto osalenud 7-s avariis.

*Juhipoolne peegel ei pööra ennast vastu keret, seda on robustselt fikseeritud, suured nipuka pead on väljapoolt näha. Mõlemad peeglid ei reguleeru väljapoole.

*Tagumised rattad tunduvad olema liiga lääpas, eelmisel ülevaatusel olevat tehtud märkus, et mingid tagumised puksid vms on "pehmed".

*Vasak esimene piduriketas kõver, pidurdamisel on tunda tugevat jõngutamist ja maanteesõidul rool vibab.
Üldse on piduripedaal liialt raske ja pidurdamine seetõttu ebameeldiv.

*Vasakul esivedrustuses on aukudest läbi sõites kuulda ja tunda tugevat "kõnksumist". Kiirel 90 kraadisel parempöördel käib esisillast läbi kummaline jõnks ja heli, nagu oleks kuskil väga suur lõtk.

*Rool ei jookse peale pöörangut lahti lastes ise sirgeks tagasi, vaid tuleb ise lapata. Ilmselgelt esisilla seaded pole paigas.

*Automaatkast libistab rahulikul kiirendusel 2>3 vahetusel. Pöörded peaksid olema 90km/h kiirusel 2000, on aga hoopis 2200. Turbiin õhtal?

*Kui mootor on täiesti töösoe, siis ülemine osa hakkab tühikäigul tugeva klõbinaga töötama, nagu õmblusmasin plõgiseb ja jahvatab. Hüdrotõukurid õhtal?

*Mootor töötab teatud pööretel "laksudes", seda on tugevalt kuulda linnasõidul gaasiga mängides - teatud gaasipedaali asendis on see tugevalt kuulda. Talvel peale külmkäivitust gaasi veidi peal hoides hakkab teatud pööretel mootor vahele jätma. Ilmselt on ikkagi mingi surve mootoris sees, kuna paisupaagis on näha kerget kihisemist ja ja sinna suubuvast peeniksest voolikust tuleb aegajalt õhupurtsatusi. Ka on lõdvikud peale seismist täiesti pehmed, ettenähtud surve ei jää jahutussüsteemi püsima. Kuuma mootoriga paarutades lähevad lõdvikud
liialt kõvaks. 85C termostaadiga läks maanteel peale pikka maad sõitmist soojenduse seier tavapärasest asendist ootamatult järjest üles kuni punase ala lähedale. Hakkas tagasi vajuma tühikäigul või väikestel kiirustel. 80C termostaadiga pole seda veel täheldanud.

*Konditsioneeri kompressor ei rakendu. Süsteem tühi.

*Duoklapid ei pea (kui neile ise vool peale anda, siis ikkagi lekivad läbi), lisaks ei tule nende juhtimiseks mingeid voolusid, soojendus kütab kogu aeg täiega, jahedat õhku puhuma panna ei saa.

*Tsirkulatsioonipump ei tööta, kuna selle juhtimine ei tööta.

*Juhipoolse kojamehe pikemaks-lühemaks muutumine ei tööta, kuna selle süsteemi plasthammasratas on puruks.

*Rooli nahkate on vastikult kleepuv ja katkine, ühes kohas on sügav auk.

*Sigaretisüütaja kaitse põleb asendamisel koheselt läbi, kuskil on lühis.

*Püsikiirusehoidja ei tööta.

*Tagumine juhipoolne elektiaken ei tööta.

*Tagaakna soojendus ei tööta, vaid 2 niiti keset klaasi sulatavad.

*Istmesoojendustel ei tööta juhiistme seljatagune ja tagaistmete seljatagused.

*Tagumised peatoed ei keera ennast vastavale nupule vajutades alla.

*Tagumine parempoolne turvarihm blokeerub väljatõmmates iga mõne cm tagant, vajalikus pikkuses selle väljasaamiseks tuleb näha palju vaeva.

*Kütusekuluga on ka kehvasti, maksimum talvel 16,7L/100km. Miinimum maanteel 8,9L/100km, keskmine 12+.
Vasta
#87
Järgmine ära sõidetud S. Sisu nagu enam ei ole ollagi, keemilisest puhastusest on asi väga kaugel..
http://www.auto24.ee/used/1681038

Vana kuulutus sellest samast autost:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1379377
Vasta
#88
(08-02-2014, 11:34 PM)kodutu Kirjutas: Järgmine ära sõidetud S. Sisu nagu enam ei ole ollagi, keemilisest puhastusest on asi väga kaugel..
http://www.auto24.ee/used/1681038

Vana kuulutus sellest samast autost:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1379377

Kohutav küüraka väärkohtlemine.
Vasta
#89
Täitsa kobe w140
Vasta
#90
(11-02-2014, 09:26 PM)Zimmer Kirjutas: Täitsa kobe w140

V12 kohta töesti kobe hindEusa_angel
Vasta
#91
(11-02-2014, 11:27 PM)nostromo Kirjutas:
(11-02-2014, 09:26 PM)Zimmer Kirjutas: Täitsa kobe w140

V12 kohta töesti kobe hindEusa_angel
kus sa välja lugesid V12 ? ma lugesin,et 2x pakket aknad Big Grin

www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#92
Tagumiste uste akendejoonel 2 x V12 logod-vähemalt on kleepekad seekord öigetesse kohtadesse kleebitudEusa_angel
Vasta
#93
(12-02-2014, 01:08 AM)nostromo Kirjutas: Tagumiste uste akendejoonel 2 x V12 logod-vähemalt on kleepekad seekord öigetesse kohtadesse kleebitudEusa_angel

puuvirnale oli kirjutatud m..n,üks vanaeit läks mööda ja märkas seda,lappas kogu puuvirna ümber aga ei leidnud mida otsis Big Grin ,sama selle autoga
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#94
http://www.auto24.ee/used/1686639 järgmine S laip? Eusa_drool
Vasta
#95
http://www.auto24.ee/used/1694525 Keegi teab midagi? Välimus väga kena muidu.
Vasta
#96
(13-02-2014, 09:37 PM)Mike22 Kirjutas: http://www.auto24.ee/used/1686639 järgmine S laip? Eusa_drool

Sõber pani siia selle 3,0 peale. Muidu oli 3,5. Aga seda ei saa aru kus või mis see Comfort vms Big Grin
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#97
(01-03-2014, 07:28 AM)Mike22 Kirjutas: http://www.auto24.ee/used/1694525 Keegi teab midagi? Välimus väga kena muidu.

Siin foorumis ju teema sellest autost, ilmselt sama masin http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=34388
Vasta
#98
Sellel masinal pidavat olema pumbarike, hõõgküünlad pidid kõik 6tk murdunud olema. Teemas väideti veel, et vahetati pump ära - ei tea kas see on tõsi. Aga kui kere ja sillad on korras nagu kuulutuses väidetud siis selle raha eest peaks masinat nagu küllaga olema.

Leidsin nendest küünaldest mingi pildikese ka üles.
http://www.upload.ee/image/3903012/image.jpg
Vasta
#99
Müüja väidab et masin on varem käivitunud umbes +5 kraadi juures ka küünaldeta, enam mitte. heh, olen skeptik, need mootorid nii ei käivitu.... olgu, kõie otsas jah
Välja keeratud küünaldest tehtud pilt tekitab sügava küsimuse kus on ülejäänud osa neist küünaldest? müstika, seda fotot tegelikult ei usuks et on võimalik, aga ei julge ka ümber lükata?
Kohe pumpa vahetama tormata enne reaalset küünalde välja keeramist ja kontrollimist on jällegi rumalus. tuletame meelde et algselt väideti hoopis küünalde relee viga? asja tasuks uurida põhjalikumalt, kurat teab, võibolla hoopis turbo ribadeks ja see saast mootoris???

Pildid on kenad, kohale minnes arvestada et kasti või reduktori tööst ei saa te aimugi.
Vasta
Kohutav pilt mis seal sees oli..
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CLS 350 alates 2014- veljo_v 1 95 28-11-2024, 05:40 PM
Viimane postitus: Mike22
  GLE 350 pistik mõtteid mb123 1 185 13-10-2024, 12:55 PM
Viimane postitus: indrek
  Mercedes-Benz CLA 180 1.6 90kW torukas 6 1,110 13-04-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz C 220 CDI Avantgarde registreeru 0 569 10-03-2023, 07:41 PM
Viimane postitus: registreeru
  CLS 350 Facelift 3.0 V6 165kW (2010) torukas 10 1,721 23-11-2022, 02:39 PM
Viimane postitus: vreps
  Mercedes Benz S 320 CDI W221 ArdoV 7 1,666 14-11-2022, 02:39 AM
Viimane postitus: Black66
  ml 350 w166 diisel ArdoV 3 1,189 01-03-2022, 11:30 PM
Viimane postitus: .Alar.
  Otsin korraliku Mercedes-Benz(Vito või Viano). MTA 0 1,428 15-06-2021, 07:54 PM
Viimane postitus: MTA
  Mercedes-Benz S 400 HYBRID 3.5 205kW Ostuabi Raiki 5 4,529 12-08-2019, 08:50 PM
Viimane postitus: väikemees
  Mercedes-Benz S 500 5.5 285kW Even88 0 1,947 07-07-2019, 12:58 PM
Viimane postitus: Even88



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne