Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W140 S350TD - DimitiS -
#1
[Pilt: 8520716360_fbe39b37c9.jpg]

Mark: MB, S 350TD, 1995
Väljalaskeaasta: 1995
Läbisõit ostuhetkel: 377074
Mootor: OM603.971, R6 3,5L
Käigukast: 722.367 ATM 4-käiku (722367 04 210855)
Võimsus: 110kw
Kiirendus 0-100: 12,9sek
Muud tehn. andmed:
Pikkus: Pikem kui teised.
Tühimass: 2000kg (tõestatud vanaraua kaalul).
Värvus: Tumeroheline metallik
Lisavarustus: Seda mudru ikka jagub!
Muud: Ei tea veel isegi, peab autoga tutvuma.
Vead: Kes neid jõuab nii vana auto kohta üles lugeda!
Plaanid: Sõita, sõita ja ainult sõita!


Esialgu on all 16" valuveljed M+S naelrehvidega ja auto ülimalt pehme. Kaasas ka 16" suverehvid.

Veel: Autol siis üks kolin veermikus, vähe on uusi osasid ja kõik ülejäänud lammutustest, mille kohta ka puuduvad tsekid ja pole ka esinduste arveid.

Sisu on must, elektrilised nahkistmed ja üliterved, 4x soojendustega. Armatuuris pragusid pole, istmed terved ja sirged.

Esialgsed vead: Mootor natuke väristab tühikäigul seistes, aga ei hakka tähelepanu pöörama (diisli eripära noh!), kui natuke sõidetud, sest auto viimased pool aastat lihtsalt seisis.
Tagumine juhipoolne el.aken ei tööta - naiivne oleks loota, et ainult lüliti nässus.
Tempomaat samuti ei tööta, loodan, et selle ajukalab.

Kerel kümme rooste kohta, kõik need läbivalt, pisike formaalsus vaid.

Plaanid: Sõita, sõita ja ainult sõita!
Eelnev oli jutu osas muidugi eelpool oleva õpetuse "Loe enne uue teema alustamist" osaline pisike paroodia, kes aru said need said Wink

Aga alustame siis algusest! See mul selles elus auto järjekorranumbriga nr. 30. Mercedest pole enne omanud, vaid sügaval hinges ihaldanud. Veel hiljuti ei osanud uneski näha, et üsna varsti seisab mu õuel Mercedese lipulaev W140! Ei tegelend selle otsimisega üldse, kõik juhtus kuidagi iseenesest ja väga kiiresti.
Kas te kujutate ette, et pühapäeva õhtul avastate ühe vahetuskuulutuse, millele te mitte eriti lootusrikkalt teete pakkumise ning juba reede õhtuks on see auto teie nimel ja teie õuel? Nii see minuga juhtus, asjad lihtsalt arenesid omasoodu ja seda tormilise kiirusega!
Nagu te siis aru saite, tuli see auto mulle keeruliste ja kombineeritud vahetustehingute tagajärjel.

[Pilt: 8520742806_76c8eaa08e.jpg]

[Pilt: 8520748790_6d811cbfb6.jpg]

[Pilt: 8519636029_5502c4912b.jpg]

[Pilt: 8520748850_72313f12db.jpg]

[Pilt: 8520748816_8cdab60043.jpg]

[Pilt: 8520748916_10772c794d.jpg]

[Pilt: 8520748730_4904ac6b04.jpg]





#2
Huvitav teema Eusa_dance
#3
Õlisurve on päris hea sooja mootori kohtaThumbsup Ja number on muidugi päris osaval photoshopitud Eusa_clap
#4
Nagu te kõik nagunii juba kogenud olete, siis esialgne ostujärgne eufooria asendub üsna kiiresti musta masendusse langemisega.
Kõik kasutatud autod omavad kuhjaga hoolikalt peidetud ja oskuslikult varjatud vigasid. Ka on igasse võimalikku sõlme eelmised omanikud oma "küüneviha" jõudnud sisse ajada. Kui on midagi näpitud, siis on see ka puruks tehtud või valesti remonditud. Valetatakse kokku maad ja ilmad, räägitakse ilusaid muinasjutte.
Loomulikult nii ka selle auto puhul. Naiivne oligi loota, et müüja kõik kandikul sulle ette kannab, vastupidi - enamus müüjaid palehigis üritab sulle kotti pähe tõmmata ja oma raipest lahti saada.

Lihtne oleks osta juba eelnevalt omatud auto, täpselt selline, mille "prsetunnetus" sul olemas. Istud ühest samasugusest täpselt samasugusesse ostetavasse ja hetkega on kõik selge. Täiesti tundmatu margi ja mudeliga on asi tunduvalt keerulisem.

Hakkame siis jälle algusest.
Esimene kuldreegel - nõua müüjalt ostetava auto vin koodi! Mina sain selle teada alles siis, kui pass minu nimel oli. Kohe trükkisin selle lkf-i Sõiduki liikluskahjude kontrolli aknasse ja sain külma dušši osaliseks. 1999-2009 oli see auto osalenud 7-s avariis! Tekkisid mõtted, et kes see omanik küll olla võis? Kas selline inimene ei peaks olema teistest eraldatud?
Positiivse poole pealt - kas on olemas teist nii tugevat autot, mis elaks üle 7 avariid ja sõidaks peale seda edasi nii, et mittemidagi aru poleks saada?!



#5
(27-02-2013, 10:26 AM)DimitiS Kirjutas: Nagu te kõik nagunii juba kogenud olete, siis esialgne ostujärgne eufooria asendub üsna kiiresti musta masendusse langemisega.
Kõik kasutatud autod omavad kuhjaga hoolikalt peidetud ja oskuslikult varjatud vigasid. Ka on igasse võimalikku sõlme eelmised omanikud oma "küüneviha" jõudnud sisse ajada. Kui on midagi näpitud, siis on see ka puruks tehtud või valesti remontida. Valetatakse kokku maad ja ilmad, räägitakse ilusaid muinasjutte.
Loomulikult nii ka selle auto puhul. Naiivne oligi loota, et müüja kõik kandikul sulle ette kannab, vastupidi - enamus müüjaid palehigis üritab sulle kotti pähe tõmmata ja oma raipest lahti saada.

Lihtne oleks osta juba eelnevalt omatud auto, täpselt selline, mille "prsetunnetus" sul olemas. Istud ühest samasugusest täpselt samasugusesse ostetavasse ja hetkega on kõik selge. Täiesti tundmatu margi ja mudeliga on asi tunduvalt keerulisem.

Hakkame siis jälle algusest.
Esimene kuldreegel - nõua müüjalt ostetava auto vin koodi! Mina sain selle teada alles siis, kui pass minu nimel oli. Kohe trükkisin selle lkf-i Sõiduki liikluskahjude kontrolli aknasse ja sain külma dušši osaliseks. 1999-2009 oli see auto osalenud 7-s avariis! Tekkisid mõtted, et kes see omanik küll olla võis? Kas selline inimene ei peaks olema teistest eraldatud?
Positiivse poole pealt - kas on olemas teist nii tugevat autot, mis elaks üle 7 avariid ja sõidaks peale seda edasi nii, et mittemidagi aru poleks saada?!

Number seitse on küll jah iseensest suur. Samas ei näita see ka alati resoluutselt et nüüd on tegemist panniga. Nende kindlustusjuhtumite taga võiks numbried vaadata. Kui 7-st 6 on parklakõksud siis pole ju midagi hullu. Selliste läbisõitude juures ikka juhtub.
Esimese ja tagumise otsa suuremad avariid on reeglina teravale silmale tuvastatavad.
#6
Teine suurim avastus oli vigane jahutussüsteem. Sellest kirjutasin ka >siin< teemas. Lühidalt siis: jahutusvedeliku temperatuur läks liiga ülesse kuni rakendusid esimesed elektrilised ventilaatorid. Oli aru saada, et ringlus on häiritud ja ei toimu piisavat jahutamist. Ei olnud veepumba viga, ei olnud õhukorki süsteemis. Hoopiski oli esimene radiaator peaaegu kinni, ainult selle üksikud ülemised ribid olid lahti. Kunagi siis kasutatud süsteemis vett või lekkepeatajaid, sellest ka radikas roostepläga täis. Keegi taibu oli veel termostaadi vahele vasktraadiga mässinud kaks raudmutrit, et see oleks pidevas avatud olekus

[Pilt: 8520762146_b02781a2a5.jpg]

[Pilt: 8519649527_c9cc6d8d17.jpg]


Radikapunni eemaldamisel ei hakanud sealt midagi jooksma kuna oli pläga täis:

[Pilt: 8519649565_55cfb2b445.jpg]

Ülemise lõdviku ots:

[Pilt: 8519649625_5c704ab22c.jpg]

Radikas sai maha võtta, sellele sai tehtud pool päeva kestev pesu. Surveveega ühest lõdvikust ja siis teisest, vahepeal sai õhuga ehmatatud. Juba jäi mulje, et roostese vee tulek sealt ei saagi otsa. Ka sai puhast äädikat täis valatud ja pliidi kohal see peaaegu keema lastud.

[Pilt: 8519649597_7a72c28c68.jpg]

Ka veepump sai igaks juhuks kontrollitud, see oli korras.

[Pilt: 8519649737_1d7ffbb441.jpg]

Üldiselt pean ütlema kiidusõnu mootori juurdepääsetavuse kohta. Radika eemaldamine lihtsam, kui ülilihtsana tunduva Gaz-53 oma. Pealt vaid katteplekk eemaldada ning lõdvikud lahti ja saabki radika üles välja tõsta. Ka veepumbale ja termostaadile on väga lihtne juurdepääs.

[Pilt: 8520762368_9e159ae241.jpg]

Seejärel tegin ka ise vea, sõites ajutiselt üldse ilma termostaadita. Nagu ma eelpool mainitud teemas mainisin, siis Mercedes ei kannata üldse ilma termostaadita tööd - töötab vaid väike ring ja suure ringi töö on tugevalt häiritud, maanteel läheb liiga kuumaks.

Praeguseks on sees uus 85C Wahleri termostaat ning süsteem töötab laitmatult. Mootor läheb kiiresti soojaks ja seier seisab olenemata sõidustiilist või kiirusest ühe koha peal.

[Pilt: 8520762442_2b50ecdd2f.jpg]

[Pilt: 8519649803_a1fba85c32.jpg]

Termostaat sai ostetud automaailma veebipoest, lisaks sai veel ostetud õlifilter ja küttefilter. Hinnad: Õlifilter - 4.06€, kütusefilter - 4,07€, termostaat - 11,49€.

Ilmselt ostan suveks sisse ikkagi 80C termostaadi, milline oli sees ka algselt. Või mis arvate?








#7
Ära selle 7-me avarii pärast väga põe. Äkki ainult parkla kõksud. Siin osad sellid veavad saksast autosid ja ka uurivad ja puurivad neid avarii asju. Aga üks juhus on olnud kus autol ei olnud ühtki avariid, aga tegelt oli osalenud väga rängas avariis, kus oli põhjustaja ja auto tegelt maha kantud, aga raiped olid ikka sõitma ajanud. Samas on juhus olnud kus pooled kõksud ongi olnud parkla kõksud ( stange nurgad jne.) aga auto ise väikse läbi sõiduga ja tehniliselt hea. Nii et see suhteline asi. Ja kui arvestada milline tank 140 on siis kerge kõks ei tee sellele autole midagi. Mu isa sõbral oli kunagi 140 ja siis ajas parklas telefoniga juttu ja tagurdas kogematta ühel opelile küljelt sisse. Opelili oli ukse post ka paigast ära 140-l oli minu mäletamist mööda mõni kriim ainult stangel.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
#8
Üks järgnev asi, mis mulle rahu ei andnud, oli külmalt peale käivitust mootori eesosas kostuv kõva plärin. Viga oli tegelt labane ja lähenesin selle kõrvaldamisele loominguliselt. Nimelt lamerihma pingutusrulliku amordi alumine puks oli kulunud ja käis oma pesas ringi. Külmalt oli kumm kange ja tekitas plärinat. Panin selle amordi kruustangide vahele ja andsin selle silmale suure haamriga ühe piisava tou! Silm läks veidi ovaalseks ja puks jäi tihedalt kinni. Nüüd vaikus majas!

[Pilt: 8519649657_7e67160a58.jpg]



#9
[Pilt: 216637d1232532521-crash-test-w140-opel-c...1830pm.jpg]

Küür on lahe. Tehnika on lihtne ja käib väikesteks remonditavateks tükkideks lahti, kuid seda on palju ja ega essklassi vaestele ei tehtud...

Mutritega termostaat on tase omaette.

Kütusekulu number reedab, et kas:
A. jalg on raske või;
B. auto vajab hoolt.

Usun, et suurem osakaal on variandil B, kuid ka A (vaadates tühimassi!) omab teatavat mõju.

Amordi silma ovaalsekslöömine mõjub paarituhandeks kilomeetriks. Proovitud, tõdetud ebaotstarbekaks (uus maksab miskised 20 uut rubla). Plärinast palju hullem on rihma tekitet vibratsiooni tõttu purunevad RVpumba kinnitused.
#10
Üks suurim sõitu segav faktor oli juhiiste, mille seljatugi ettepoole ei liikunud. Lülitist liikus vaid tahapoole, ette tagasi oli võimalik saada vaid umbes pooletunnise lüliti lõgistamisega ja viie halli juuksekarva tekitamisega. Ka ei töötanud kogu istme tagaosa tõstmine. Jällegi oli viga imelihtne ja väga kergesti kõrvaldatav. Eemaldasin lülitiploki ukselt ja võtsin lahti. Kõik lülitid seal sees on mehaanilised, lihtsasti avatavad ja puhastatavad. Minul olidki vaid klemmid mustad, puhastasin need liivapaberiga ja asi korras! Nüüd toimivad juhiistmel kõik funktsioonid laitmatult, ka kõrvalistuja iste on täiesti korras, kaasa arvatud 4x elektrisoojendus töötab. Ka said vahetatud mõlemi esiistme lülitite valgustuse pirnid, mis olid läbi põlenud (tuledega on ümber lüliti istmekujuline valgusring). Kulutused pirnidele: 2x 0,75€

Enne kui hakkan rääkima positiivsetest asjadest, mainin ära veel tehnilise vead, mis tahaks edaspidi võibolla tegelemist:

*Juhipoolne tagumine elektriaken ei tööta.

*Jahutusvedeliku tsirkulatsioonipump vist ei tööta.

*Aku oleks uus vaja, kuna praegusel on silm juba must ja mõne päevaga sureb ise ära.

*Vaja oleks maha rookida idiootne lisa immo (roheline pulk tuleb salajasest kohast üle libistada, enne autot käima ei saa). Eeldan, et see tekitabki liigse tarbimise - praegu on tühijooks elektrisüsteemis 0,15A, mis on aga liig!

*Ees vasaku ratta juures on aukudest läbi sõites kuulda kogu kerest läbi käivat nagu vedru "plinn-plänn" heli. Kui ilmad lähevad ilusaks, peaks ratta alt võtma ja vaatama mis seal toimub.

*Tagumised jalamatid on vale kujuga, küll Mercedese omad, aga mitte selle mudeli. Otsiks uued.

*Antenn on katki ja liiga lühike ja raadio püüab vaid väga igavaid jaamu (Elmar, R2, Viker jm).

*Püsikiirusehoidja ei tööta. Ei tunne sellest ka puudust, kuna pole kunagi omanud.

*Tagaistmete peatoed ei lamandu, kui neile keskkonsoolist korraldus anda. Minu jaoks täiesti mõttetu feature.

Olekski esialgu nagu kõik. Üritan võimalikult vähe raha sisse taguda, mitte et ma seda teha ei oskaks. Vastupidi! Nagu ma ühes teemas juba mainisin, siis olen nii mõnegi auto ostuhinda jõudnud lühikese ajaga kolmekordistada. Nüüd olen jõudnud tõdemusele, et seda pole mõtet teha. Auto on ette nähtud sõitmiseks, mitte mingiks investeerimisobjektiks! Pole mõtet kogu oma vaba raha taguda mingisse vanasse surnud kotletti Wink
Sõita tuleb! Seni kuni auto läheb käima ja omal jõul kohalt liigub on kõik ok Wink
(27-02-2013, 11:45 AM)v6sa Kirjutas: [Pilt: 216637d1232532521-crash-test-w140-opel-c...1830pm.jpg]

Küür on lahe. Tehnika on lihtne ja käib väikesteks remonditavateks tükkideks lahti, kuid seda on palju ja ega essklassi vaestele ei tehtud...

Mutritega termostaat on tase omaette.

Kütusekulu number reedab, et kas:
A. jalg on raske või;
B. auto vajab hoolt.

Usun, et suurem osakaal on variandil B, kuid ka A (vaadates tühimassi!) omab teatavat mõju.

.....

Muide kust sa teadsid, et mu igapäevaauto on Corsa B? Wink Big GrinDDD



Kütusekuluga on sellised lood, et minul võtavadki kõik autod jube palju kütet. Alati on vahe teistega "korda 2"! Ise näen kahte põhjust:

1.Minu sõitude iseloom on selline - palju külmkäivitusi, sõidu pikkused 3-6km.

2.Keegi teine ei mõõda kütuse kulu, vaid ütleb seda kõhutundest. Mina pean alati täpset tankimise pärvikut. Selle auto oma on siin> http://www.spritmonitor.de/en/detail/557064.html (kui saan lingi funksima, siis tuleb see minu allkirjaks. Hetkel on küsimus üleval vaba teema all).




#11
See vedru "plinn-plänn" on märk katkisest vedrust, kõige eeldatavatam.

Muidu tore auto, küürakas alati cool Drool
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#12
Kütusekulu arvestamise kohta veel selline tähelepanek, et odomeeter ja nullitav läbisõidunäidik loevad erinevalt. Kui näiteks esimese tankimisvahemiku jooksul sõitsin odomeetri järgi 112km, siis nullitav näitas 117,1km. Kumba uskuda? Ma ikka eeldan, et üldläbisõidu oma? Et saada teiste ees uhkeldamiseks suurem number, siis olen just viimast kasutanud Wink Kasutades aga nullitava näitu, tuleb kulu pea liitri väiksem Smile

Kust see auto üldse teepikkust loeb? Rehvid on hetkel nii ees kui taga 215/65 R16 (kaasas olnud suvekad on 215/60 R16).
#13
(27-02-2013, 11:51 AM)DimitiS Kirjutas: ...
Muide kust sa teadsid, et mu igapäevaauto on Corsa B? Wink Big GrinDDD
...

Ega teadnudki. Lihtsalt pilt on laheIcon_razz

Kiiruseinfo võtab ABSi andurilt. Kusagilt on meelde jäänud, et vasakult tagumiselt...

Kui rullid kerivad erinevalt, siis on ilmselt näidu modifitseerimisega natuke liiale mindud...
#14
(27-02-2013, 12:51 PM)v6sa Kirjutas:
(27-02-2013, 11:51 AM)DimitiS Kirjutas: ...
Muide kust sa teadsid, et mu igapäevaauto on Corsa B? Wink Big GrinDDD
...

Ega teadnudki. Lihtsalt pilt on laheIcon_razz

Kiiruseinfo võtab ABSi andurilt. Kusagilt on meelde jäänud, et vasakult tagumiselt...

Kui rullid kerivad erinevalt, siis on ilmselt näidu modifitseerimisega natuke liiale mindud...

Spido signaal tuleb esimesest vasakust rattaandurist.


#15
Kuidas sul hommikuti käivitamisega lood on? Läheb hästi käima? Sinist ei viska?
#16
(27-02-2013, 02:46 PM)igiliikur Kirjutas: Kuidas sul hommikuti käivitamisega lood on? Läheb hästi käima? Sinist ei viska?

Kohe ostujärgsel hommikul oli -26C ja sain katsetada käivitamist. Mul jäi suu lahti, kui hästi ikka üks Mercedes käivitub! Video siin:



Ei ühtegi vahelejättu! Ei sinist ei musta! Külmalt läheb alati ideaalselt käima.
Vastupidiselt jälle soojalt tahab vahest 2-3sek ketramist, siis alles ehmatab käima.

Siiani on mul diislitega külmaga alati üks keberniit olnud. Aga näiteks sellel mootoril ei näe ma mingit mõtet plokisoojendusel, milleks?! Käivitub olenemata temperatuurist. Ei ole enam mingit hirmu hommikuse käivituse ees, jääb ära paaniline ilmateate ja termomeetri vahtimine.
Juba hakkangi igat kuulutust, kus on mainitud: "paigaldatud plokisoojendus" kahtlustama, et ilma selleta võib olla probleeme. Mul näiteks ühel Opelil kunagi -28C juures starterit andes venis mootor tigupööretega ringi ja polnud sedamoodigi, et käima saaks.

Kusjuures see auto sai ostetud nii, et ma häält enne ei kuulnudki. Ei käivitamist ei proovisõitu. Sõitva ja töötava mootoriga nägin alles siis, kui auto minu nimel juba oli Big Grin






#17
(27-02-2013, 02:54 PM)DimitiS Kirjutas: ...
Aga näiteks sellel mootoril ei näe ma mingit mõtet plokisoojendusel, milleks?! ...

Nu, kuna Sa seda autot pikalt pruukida ei plaani, siis arusaadav. Aga oma mugavuse huvides tasuks ära proovida - sooja mootoriga autosse istuda on ikka teine tera.
#18
flickri pilte hetkel kahjuks ei näe.
#19
(27-02-2013, 03:12 PM)v6sa Kirjutas:
(27-02-2013, 02:54 PM)DimitiS Kirjutas: ...
Aga näiteks sellel mootoril ei näe ma mingit mõtet plokisoojendusel, milleks?! ...

Nu, kuna Sa seda autot pikalt pruukida ei plaani, siis arusaadav. Aga oma mugavuse huvides tasuks ära proovida - sooja mootoriga autosse istuda on ikka teine tera.

Ei ma ei plaani ühtegi autot pikalt pidada. Väga kiirelt tüütavad ära, mina ei ole see, kes ostab omale auto eluks ajaks Big Grin võite juba praegu hinna ja vahetuspakkumisi teha Wink NALI! Big Grin

(27-02-2013, 03:14 PM)nostromo Kirjutas: flickri pilte hetkel kahjuks ei näe.

Huvitav, kas teised ka ei näe? Mulle endale küll paistavad.



#20
Ma näen küll. Nostromo, äkki sul mõni adblock vms. peal, mis ei luba näidata.
Mul ka olnud ca 40 autot, ei suuda samuti pikalt pidada, igav hakkab Rolleyes Aga nüüd hakkab nagu juba tunne tekkima, et võiks nagu mõni laev pikemalt ka käes olla...
Teemasse ka. Sul on siis mootoriga vedanud. Minu w140 alla -20 käima ei läinud ja külmalt ajas sinist olenemata temperatuurist. See viitab ilmselt ainult lohakale eelmisele omanikule.


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W140 500SEL, S600 ja teised ükssarvikud - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 291 430,096 13-08-2023, 12:57 PM
Viimane postitus: renkss
  MB S600L, w140, 1995 - ALFFAA ALFFAA 125 138,613 27-07-2022, 08:59 PM
Viimane postitus: Pant
  MB S350td W140, Karl140 Karl140 4 1,555 17-01-2022, 03:38 PM
Viimane postitus: Rolz
  MB S320, w140, 1995 - Madis madis399 43 40,298 09-05-2021, 08:37 PM
Viimane postitus: madis399
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 2,983 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 15,966 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
  MB S350 Td w140 96. - ktmduke ktmduke 84 87,217 22-01-2019, 05:32 PM
Viimane postitus: Laur
Thumbs Up MB W140, S350TD, 1995 - Aston777 Aston777 12 14,145 13-10-2017, 10:40 AM
Viimane postitus: ktmduke
  MB S350td w140 ja Mb Ce230 - Raimz14 raimz14 14 17,035 13-03-2017, 09:00 PM
Viimane postitus: peedu.
  MB S300 turbodiesel W140 Alar ALQ 2 5,666 13-08-2016, 01:05 AM
Viimane postitus: mparn



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne