Postitused: 138
Teemad: 12
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Ma sain sama asja tehes oma plokikaanest igatahes lahti. Olen nagu mõelnud, et miks. Minu loogika ütleb, et see keemia põleb seal tunduvalt kõrgemal temperatuuril. Muidu ei oleks asi reaalne.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Niikaua kui see lobi süsteemis, nii kaua on mootori töö vaikne. Peale puhtale küttele tagasi minekut on kõik sama uuesti. Võibolla mõne peenema seadmega on peale "pesu" positiivne mõju mõõdetav aga muul moel nagu aru ei saa. Proovitud 601;2;6 peal, enam ei proovi.
Postitused: 62
Teemad: 36
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
kqige pahem lahendus selle jaoks on ultra heli pesu
mul on olemas pesen oma pihustaid sellega
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
08-03-2014, 06:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2014, 06:07 PM ja muutjaks oli Treiku.)
(02-03-2014, 02:34 PM)griffins Kirjutas: kqige pahem lahendus selle jaoks on ultra heli pesu
mul on olemas pesen oma pihustaid sellega
Sekundeerin, sai mõni nädal tagasi sama protseduur tehtud + kontaktpindadelt mõni nm maha lihvitud, et pihusti tihedamalt koos seisaks ja muutus oli märgatav
Muidugi sai ka 1 pihusti + kõik seibid vahetatud.
Igasugused superained, lisandid ja instrumendid millega näppe õliseks ei saa on reeglina ikka täielik p**k ja raha rasikamine.
Edit: Kiire googeldus ja keegi on isegi DIY õpetuse viitsinud koostada
http://www.peachparts.com/shopforum/dies...g-diy.html
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Sellest kohast mahalihvimine siiski vaid tõstab pihusti avanemisrõhku, seda lihvimist teostatakse alati pihustiotsade vahetuse korral.