Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Diiselmootori pihustite pesu - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: Diiselmootori pihustite pesu (/showthread.php?tid=34255)



Diiselmootori pihustite pesu - petrik - 25-01-2014

Diiselmootori pihustite pesu suletud ringis.
http://www.youtube.com/watch?v=s9hhPtUrnro
Huvitav kas see toimib ka ? Pesuvedeliku värv mõnevõrra küll muutub...


RE: Diiselmootori pihustite pesu - igiliikur - 25-01-2014

Ma sain sama asja tehes oma plokikaanest igatahes lahti. Olen nagu mõelnud, et miks. Minu loogika ütleb, et see keemia põleb seal tunduvalt kõrgemal temperatuuril. Muidu ei oleks asi reaalne.


RE: Diiselmootori pihustite pesu - ReinGSM - 27-01-2014

(25-01-2014, 07:53 PM)petrik Kirjutas: Diiselmootori pihustite pesu suletud ringis.
http://www.youtube.com/watch?v=s9hhPtUrnro
Huvitav kas see toimib ka ? Pesuvedeliku värv mõnevõrra küll muutub...

Värv muutub muidugi, peenfilter jäi ju diislit täis.





RE: Diiselmootori pihustite pesu - hannes_s - 27-01-2014

Niikaua kui see lobi süsteemis, nii kaua on mootori töö vaikne. Peale puhtale küttele tagasi minekut on kõik sama uuesti. Võibolla mõne peenema seadmega on peale "pesu" positiivne mõju mõõdetav aga muul moel nagu aru ei saa. Proovitud 601;2;6 peal, enam ei proovi.


RE: Diiselmootori pihustite pesu - griffins - 02-03-2014

kqige pahem lahendus selle jaoks on ultra heli pesu
mul on olemas pesen oma pihustaid sellega


RE: Diiselmootori pihustite pesu - Treiku - 08-03-2014

(02-03-2014, 02:34 PM)griffins Kirjutas: kqige pahem lahendus selle jaoks on ultra heli pesu
mul on olemas pesen oma pihustaid sellega

Sekundeerin, sai mõni nädal tagasi sama protseduur tehtud + kontaktpindadelt mõni nm maha lihvitud, et pihusti tihedamalt koos seisaks ja muutus oli märgatav Smile Muidugi sai ka 1 pihusti + kõik seibid vahetatud.

Igasugused superained, lisandid ja instrumendid millega näppe õliseks ei saa on reeglina ikka täielik p**k ja raha rasikamine.


Edit: Kiire googeldus ja keegi on isegi DIY õpetuse viitsinud koostada Smile http://www.peachparts.com/shopforum/diesel-discussion/299321-diesel-injector-cleaning-diy.html


RE: Diiselmootori pihustite pesu - petrik - 09-03-2014

Kui juba niipalju lahti on lammutatud kas siis pole mõtekam pihustiotsad ka juba ühe soojaga ära vahetada-pean DIY-d silmas. Aastate jooksul läbipihustatud kütus peaks pihustusavadele ja nõela koonusele oma erosioonijälje jätma?

Ilma et ma peaksin üldse oma auto mootorile võtmega kallale minema-nägin lihtsalt sellist pesuvideot ja viskasin küsimuse õhku, et kas sellisel pesul ka mingit praktilist väärtust peaks olema-selgub et muffkinit pole-saab voolikuid lõikuda ja lahustitega mulistada Icon_neutral

Ma ei tea küll mida seal maha lihviti aga sellest võib järeldada, et pihusti keeratakse sellega pehmelt öeldes pehmesse . Juurde oleks vaja hoopis kasvatada, mitte maha lihvida. Ajapikku vedru tugevus nõrgeneb ja pihusti hakkab varem avanema ja kauem lahti olema-sellega kaasneb ökonoomsuse kadu ja ilmselt ka tahma teke. Kodus aga minul küll miljonit reguleerimistükki pole ja muid vidinaid millega surveid mõõta ja sättida.

Niiet minu arvamus kogu selle teema suhtes on-kui juba pihusti maas on siis võiks ära vahetada pihustiotsa ja ühtlasi ka ära lasta reguleerida nendel kel vastavad vahendid olemas on-pesu mõte kaob ära kui juba otsa vahetamiseks läheb...
Aga mida mina ka tean-ma pole lammutanud-mul töötab...


RE: Diiselmootori pihustite pesu - hannes_s - 09-03-2014

Sellest kohast mahalihvimine siiski vaid tõstab pihusti avanemisrõhku, seda lihvimist teostatakse alati pihustiotsade vahetuse korral.


RE: Diiselmootori pihustite pesu - petrik - 09-03-2014

(09-03-2014, 12:58 PM)hannes_s Kirjutas: Sellest kohast mahalihvimine siiski vaid tõstab pihusti avanemisrõhku, seda lihvimist teostatakse alati pihustiotsade vahetuse korral.
Vaielda ei taha-pole ise lihvinud. Vaatasin uuesti pilti. Kui intermedial diski poleerida, siis peaks vedru pinge tõepoolest tõusma kuna korpust saab rohkem kokku keerata-samas võib siis ilmselt upper body keermepoolset korpust ka maha lihvida-tegelikus elus ilmselt vahetatakse ära hoopis upper bodys peidus olev shim-neid peaks erinevate paksustega olema.korpuse detaile lihvides peaks tunne ainult ühekordne olema-lõpmatuseni vist ei kannata järgi aidata-materjal saab otsa aga korra või paar vist aitaks isegi-samas kui kella ja pumpa pole siis saadki erinevate rõhkudega pihustid
juppide nimed võtsin sealtsamast DIY-st