Teema hinnang:
  • 3Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W202 '94 3.0bitd OM606 - erx000
#61
Mootorikett ja pinguti on põhjus miks vanadel mootoritel süüdet varasemaks keeratakse ehk kompenseeritakse väljaveninud ketti. Kulunud kett võib ka ujuda- lihtsalt üks teooria, ei ütle et keti vahetus vea kõrvaldab.
Vasta
#62
Nii ta peaks teoreetiliselt olema jah, aga mul hakkas probleem pärast pumba vahetust, nii et ketid ja muud asjad ei tohiks mõjutada. Saadan pumba kindluse mõttes Dieselmekenisse, üks tihend ka nagunii lekib õli, teevad ühtlasi selle ka ära.
Täna oli pesupäev, enne seda õnnestus harjaga kapotimärk minema pühkida, oli teine lume all ja nii värske mb omanik nagu ma olen, ei osanud sellega arvestada. Uus märk Silberis 29.- aga õnnestus juba vähe soodsamalt kasutatud jupp leida. Suveks tõin 17x8" veljed ja alla lähevad Avantgarde vedrud, hetkel mõtlen kuidas vedrudele kammitsat teha või ehk on kusagil mõistliku hinnaga müügis? Ma mõtlen sellist, mis vedru sisse käib.
Üks klõps ka pärast pesu:

[Pilt: DSC_0204modified_zps782ddf6d.jpg]
Vasta
#63
Oskab keegi soovitada, kelle käest saaks osta või kasvõi laenata sellist vigurit? Tegemist siis põlemiskambri "kinnitusmutri" padruniga, üks pesa lekib päris arvestatavalt, loodan et kambri ja kaane vaheline tihend läbi.

604589010900
[Pilt: 604589010900_x300y265.jpg]

Teine küsimus, otsin praegu sobivat difrit. Hetkel all 2.2d originaal 3.23 mis on ilmselgelt aeglane, 1. käik sisuliselt kasutu. Saan aru, et difreid valdavalt kahte tüüpi, väikse ja suure korpusega, ASD difrid vast kõik suured? Tundub et W201 ja W202 tagasillad enamvähem ühesugused, ehk siis W124 ASD differ peaks pärast otsakaane vahetamist alla minema, ehk keegi kinnitab mu teooriat? Kui kellelgi 2,65/2,87 või analoogset ASD difrit pakkuda, võiks märku anda.
Vasta
#64
2.6x ei ole kindel, aga 2.8x ülekannet on w124 alt saada. Sama suur differ nagu w202 ja w210 ja suur w201. Asd leida on raskem, ma soovitaks otsida 2.8 ülekandega suvaline differ, suvaline asd differ ja need kaks paigaldada sinu praegusesse korpusesse.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#65
Põlemiskambri võti ja tõmmits on olemas enam vähem igal adekvaatselt plokikaane remonti teostaval töökojal (vastasel korral ei saaks nad vanemate MB kaani lihvida)

2.65 ülekanne on W124 3.0 diisel 105/108kW
2.87 ülekanne on W124 3.0 diisel 100kW (24klapine)
Vasta
#66
Ma isegi oleks huvitatud 2.65 ja/või 2.87 ülekannetest.

W201/124/126 ASD/LSD difreid on omajagu varutud, paraku mitte selliste ülekannetega.


Tundub, et W202 on isegi sama korpusega differ nagu W124. Tagumine kaas vajab ilmselt vahetust. Seega bolt-on lahendus oleks leida W124 108kW disla ASD differ. Istallida sinna minu LSD vidin ja asjast saab reaalselt toimiv LSD.

Edit: Mul aiaääres vedeleb üks S124 algselt 108kW dislaga, peaks kaema, mis ülekandega differ on. ASD oli ta küll.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#67
Hents, mida see LSD vidin endast kujutab? Mul on lahtine 2.87 w210 differ doonorist olemas, pakuti ka lahtist 2.65 E55amg difrit. Hetkel all oleval 2.2d originaaldifril on otsakaanel 201 kood, seega W201 ja W202 kinnitused peaks olema samad. Ma ei saagi täpselt aru mida ma otsima peaks siis, suvalise ülekandega ASD ja näiteks selle 2.87 w210 ülekande sinna ringi laduma? Ideaalne oleks muidugi komplektne 2.65 ASD leida.
Vasta
#68
Sul on siis vaja jah lihtsalt ASD elementi difri korpusesse. Tigu ja taldrik ehk ülekanne jääb su W210 oma. Vaba difri saad asendada ASD elemendiga.

E55 differ ei sobi sulle kindlasti alla. See on suurema korpusega. Teo ja taldriku mõõdud on ilmselt erinevad ja sa ei saa ka ülekannet ringi tõsta väiksemasse difrisse.

Seepärast oligi mulle üllatus, et W124 väiksesse korpusesse oli saada 2.65 ülekannet. Minuteada oli see juba suures korpuses, 108kW disla oli väikse korpusega. 162kW alates oli suures korpuses.
Võibolla saab ka W124 suurt korpust kasutada W202 sillal, kindel pole. Eks google annab vastuseid.

Minu LSD upgrade kit teeb MB originaal ketastega difri töötavaks LSD`ks.
Avaldab survet kettapakile nagu GM`i originaal LSD näiteks.
Kleemann müüb sama lahendust MB`le.

Originaalis on see ka nö LSD, aga toimib sisuliselt kohalt kiirendades, ja seda ka kulumata ketastega. Vanasti maksid kettad 500 krooni tükk, 10tk on neid.
Kestavad ca 1 suve normaalselt, siis kuluvad ära ja ei haagi enam.

ASD on hüdroga täpselt sama asi. Hüdroga surutakse kettad üksteise vasta. Kohalt kiirendades.


Sellel pildil on W124 väike differ, kui ASD`ga, siis ASD flantsid on 2 poldiga, tavadifril polegi flantse ja laagrid käivad splintidega ära:
[Pilt: Differential-W124.png]

Siin suur W124 (W126 ja W124 V8 difrid on sama mõõduga) differ, ära tunneb selle järgi, et külje peal on flantsid 6 poldiga:
[Pilt: auto-20110605173753.jpg]

Edit: Kuuldavasti on W124 alt leitud ka nii väikest difrit nagu on W201 väike differ - ise pole ühtegi sellist veel kohanud W124 all. Vaevalt W202 all nii väikest difrit leidub.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#69
Vaatan järgi, mulle tundub hetkel all olev differ küll väiksem, teen pärast pilte. Nii palju kui ma googeldasin, leidsin et ASD-d on tehtud manuaalseks, ehk siis sisuliselt hüdraulilise käsihoova peale, nagu hüdrokäsipidur aga lihtsalt hoob fikseeritakse surve all ära. Siis jääb ka ketastele surve peale, selle vahega et saad ise reguleerida kui jäigaks tahad. See muidugi üks variant, mulle mingeid torusid ei meeldiks salongi vedama hakata.
Vasta
#70
ASD puhul vaja jah hunnik torusid, paak, hüdropump (RV küljes) jne.

Aga kõigepealt vaja differ kokku panna Eusa_drool
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#71
(24-12-2013, 05:29 PM)hents99 Kirjutas: ASD puhul vaja jah hunnik torusid, paak, hüdropump (RV küljes) jne.

Aga kõigepealt vaja differ kokku panna Eusa_drool
Ei ma mõtlesin tavaline piduritoru salongist käsihoovast difrisse, tehasesüsteemil ma ei näe mõtet. Nagu hüdrokäsipidur aga surve ei lähe mitte pidurisuportitesse vaid difrisse, lihtsamalt öeldes. Pisike anum ja silinder on salongis käsihoova küljes.
Vasta
#72
Ilmselt jääb mahust väheks, aga ei ole väga asjaga kursis.

Mäletamistmööda keegi Rootsis kasutas kraani drosseldamiseks. Pump oli ikkagi olemas. Aga tegemist oli 100% võistlusautoga, mitte tänavakõlbulikuga. Kus sa selle silindri toas paned? Eusa_drool

Aga siis oleks vaja elektroonikat ja dataloggerit, et ta ise reguleeriks survet.

Muidu võib tekkida olukord, kus nt pööramise ajal on 100% lukus, sest unustasid kangi/kraani valesse asendisse.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#73
(24-12-2013, 04:01 PM)hents99 Kirjutas: Edit: Kuuldavasti on W124 alt leitud ka nii väikest difrit nagu on W201 väike differ - ise pole ühtegi sellist veel kohanud W124 all. Vaevalt W202 all nii väikest difrit leidub.

Jah, nö. väga väike differ on näiteks 124-jal mis on 2.0 diisel. W201-ga ta üks ühele päris pole, jälle see diffri tagumise kaane erinevus.

Minu teada siis on 124jale kolme suurust reduktoreid, reduktori ja kasti otsa flantse (kardaanipoolseid) olen kohanud kolme haaraga kolme eri poldivahega. Kangemate mootoritega isenditel oli vist nelja haaraga.
(24-12-2013, 05:52 PM)hents99 Kirjutas: Mäletamistmööda keegi Rootsis kasutas kraani drosseldamiseks. Pump oli ikkagi olemas. Aga tegemist oli 100% võistlusautoga, mitte tänavakõlbulikuga. Kus sa selle silindri toas paned? Eusa_drool

Nägin mõni aasta tagasi lahendust, kus difri ketastele saadi õlirõhk silindrist, mis oli otse käsipiduri kangi alla projekteeritud- ehk mingit tandem roolivõimu pumpa polnudki.
Vasta
#74
Praegu all olev differ ongi vast see kõige väiksem, korpusel kood 2013511608 ja googeldades leiab selle koodiga valdavalt C180, C220d, SLK. Ju siis pole 70kw jaoks rohkem ette nähtud.Eusa_doh

[Pilt: vaumlikediffer_zps6e790634.jpg]

Tavaline väike korpus:
[Pilt: Differential-W124.png]

[Pilt: IMG_4979_zpscade9225.jpg]

Sellest käsihoovaga ASD-st on siin juttu: http://www.w124performance.com/docs/mb/W...trofit.pdf

Ja ajutine käiguvahetus, esimene nupp pole kasutuses, ülejäänud kolmega käib viie käigu juhtimine. Käigukastis on kolm käiguvahetussolenoidi ja nendega vahetatakse viite käiku, kui nupud ja käigud juba peas siis saab häda pärast hakkama küll. Kangist D peale, kohalt läheb teisega nagu ikka ja edasi juba nuppudest. Kuna solenoidid töötavad millegipärast 6v pealt, on vool võetud 6v mudelauto akust, üsna koomiline lahendus aga toimib. Tarvis oleks veel uuemat w202/w208 5-käigulist käigukangi "korpust", praegune w210 küljest on pikem ja kõrgem, puit ei mahu ümber.

[Pilt: IMG_4985_zps5c51a342.jpg]

Laekal oli juhtmete jaoks nurgas juba auk olemas, ju oli seal mingi takso aparatuur sees olnud. Icon_lol
[Pilt: IMG_4990_zps58aab18c.jpg]

Vasta
#75
(24-12-2013, 01:46 PM)hents99 Kirjutas: Istallida sinna minu LSD vidin ja asjast saab reaalselt toimiv LSD.

Mis see süsteem endast täpsemalt kujutab? Sa aretasid seda asja juba aastaid tagasi, kas nüüd juba mõni uuem tehnoloogia sul seal peidus?

Mul nüüd Indreku vana w210 , sellele ka on mingit paremat lahendust pakkuda?

Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#76
Mis tollest kórgsurvepumbast sai?
Vasta
#77
(02-01-2014, 05:54 PM)hannes_s Kirjutas: Mis tollest kórgsurvepumbast sai?

Ei olegi midagi saanud, pühad tulid vahele. Mul on selline kahtlane tunne et ma pean pihustid uuesti stendi viima, pärast stendimist oli külmkäivitus ideaalne ja vibratsiooni ka praktililiselt polnud, nüüd on külmalt jälle päris tugev ühe silindri kilks. Kui jälle üks pihusti kuseb, lähevad kõik korraga vahetusse ja kogu lugu.
Vasta
#78
Siin teemas http://www.superturbodiesel.com/std/Thre...m-DIY-pump vahetati pumba elemendid ise. Üks 7mm element maksab ligi 40€ http://www.dieselkontor.de/product_info....ts_id=3271 . Kas kellelegi on kogemusi kui hästi siin maal seadistus tehtaks? Näiteks bosch esinduses, oisus või mujal?
Vasta
#79
Isiklik kogemus puudub.

Kuulda on, et ükski diislitöökoda ei võta ise kokkulaotud pumbaga jutule. Küll aga ollakse nõus raha eest pump korda tegema. Tõsi, nii vana pumba elavad rasvast lisaprotsenti tervistkahjustava töö eest vanarauaga lisamata vaid Oisu mehed.

Kunagi väitis ka Test-Rem end säärast tööd tegevat, kuid nende töö kohta on viimasel ajal kurtmist kuulda olnud...

Joed kiidetakse kah, kuid tema lahendab probleeme loovalt. Vahel liiagi...Icon_rolleyes
Vasta
#80
Uurida ilmselt tasub, sest hinnavahe tuleb arvatavasti kahekordne võrreldes rootslaste kvaliteetse tööga.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 505 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,614 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202
  MB C230 W202 ATP Tour 1997 - W202 W202 3 13,176 20-03-2022, 01:53 PM
Viimane postitus: W202
  MB w202 (swap 5.4amg m113 + manuaal kast)-erko1234 erko1234 15 6,771 25-10-2021, 09:35 PM
Viimane postitus: erko1234
  MB, C180, 1996, W202 - Ruudi05 Ruudi05 1 1,340 29-04-2021, 11:32 PM
Viimane postitus: Ruudi05
  MB w201 92a swap OM606 Marks07 mrmikumike 32 30,595 11-07-2019, 11:18 AM
Viimane postitus: Marks07
  Mercedes-Benz C200 w202 aastast 99 torvalds 19 21,672 02-04-2018, 11:44 AM
Viimane postitus: torvalds
  w124 3.0 OM603 108kw > OM606 130kw STD karl7 37 40,372 24-03-2017, 04:06 PM
Viimane postitus: karl7
  MB W202, OM605 '97 - pukkko pukkko 5 8,128 07-12-2016, 03:29 PM
Viimane postitus: pukkko
  W202 C36 AMG tommyboy 35 48,050 10-09-2016, 06:19 AM
Viimane postitus: tommyboy



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne