Teema hinnang:
  • 2Hääli - 3.5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w211 E-Klass 02/2002...11/2009
#21
(12-04-2011, 08:57 AM)v6sa Kirjutas: 211 on niikuinii auto, mille tegelikku seisukorda silma järgi ei hinda. Ainsaks tõsiseltvõetavaks tõendiks on diagnostikaarvuti näit (ja tegelik hooldusajalugu). Mis meie kontekstis (Silber ja korralik hooldus - muhhahhaaaa) on samuti veidi küsitav.

Nii huvi pärast küsiks, et mis sellel Silberautos hooldamisel siis viga on? Kuna oma masinaga käin seal, siis oleks hea teada küll kui nad mingit jama seal hoopis kokku keeravad või tehaseprogrammi ei järgi.
Vasta
#22
(06-05-2011, 05:04 PM)Indrekno Kirjutas: Nii huvi pärast küsiks, et mis sellel Silberautos hooldamisel siis viga on? Kuna oma masinaga käin seal, siis oleks hea teada küll kui nad mingit jama seal hoopis kokku keeravad või tehaseprogrammi ei järgi.

Ei ole midagi viga, kõigil juhtub - muidugi sellisete hindade juures võiks harvem juhtuda või üldse mitte, aga eks w123/124 meestel pole sinna asja tõesti... Badgrin

Teeme nii, et seda me siin teemas edasi ei aruta! Icon_exclaim


(04-05-2011, 12:26 PM)TmR Kirjutas: Tervist!

Plaanis endale soetada uus auto, üheks valikute hulgas jäi 11/03' E270 disla. Sooviks teada, mis tal keskmiselt remondikulu 100 000 km peale võiks olla, korraliku hooldamise puhul.

No see on ikka väga individuaalne. Mul sõber on sõitnud oma E200K'ga umbes 5-6a ja 150k km (ostes oli sõitnud 100k km). Silberisse on jäetud selle ajaga umbes 3000€. Mina olen enda omaga (sama mootor ja äsja sai 100k km täis) sõitnud ca 3a/40k km ja hooldusele on kulunud ca 500€ (Õlivahetused olen teind Silberis ja ise nt. filtrid, küünlad, pid.klotsid, termostaat, esitulede pirnid jne). Teine sõber on oma E320'ga ca 5a/50k km ajal Silberisse jätnud ca 4000€. (Ta on vedanud igasugu ehitusmatrerjale, puid, käru jne - sellest uued vedrud jne jne). Nendele hindadele lisanduvad muidugi kütus, kindlustus, rehvid. Disla kulud on ilmselt oluliselt suuremad, eriti tänu meie heale kütusele.
Vasta
#23
(06-05-2011, 05:04 PM)Indrekno Kirjutas: Nii huvi pärast küsiks, et mis sellel Silberautos hooldamisel siis viga on? Kuna oma masinaga käin seal, siis oleks hea teada küll kui nad mingit jama seal hoopis kokku keeravad või tehaseprogrammi ei järgi.

Silber on tootja volitatud esindus ja hooldeettevõte. Seega on neil parim võimalik varustus ja teadmised. Teoorias... Aga pidevalt "juhtub" seal hoolduses või vähegi keerukamas remondis käinud autodel igasuguseid huvitavaid asju. Arvestades nende tausta ja töötunni hinda ei tohiks neil minna näpp suhu, kui KE-JET ei käi või Lucase pumbaga E220 soojalt ei taha käivituda, kuigi pump on kuiv. Aga tegelikkuses on neil raskusi lihtsate käigukastiprobleemide lahendamisega, rääkimata tõepoolest keerukatest tulede isesüttimistest (või mõnest muust fantoomveast) kõnealuse mudeliseeria puhul. Kui CANipidi tuleb jälitada, miks üksikult võttes tõrgeteta töötavad komponendid ei suuda nõuetekohaselt suhelda, siis on vähe kasu diagnostikaarvuti näidust - mõelda on vaja... Ning toda viimast juba igaüks ei suuda.

Kokkuvõtteks ütleks, et Silberi puhul on hinna ja kvaliteedi suhe natuke paigast, kuid uute ning värskelt garantii lõpetanud masinate puhul ju valikut ei olegi...Icon_cry
Vasta
#24
Arusaadav, tänud põhjaliku ja selge selgituse eest.
Vasta
#25
Oskab keegi öelda kas 211 õõtshoobasi ka taastatakse,või on mõtekam uus osta.
Lemförderi oma on 170 euri.
Vasta
#26
Loodan, et see pole väga OT:

* Üks levinud viga on ka ukseluku „jukerdamine”, nimelt sureb seal üks vedru ära ja lukk hakkab käima nagu õmblusmasin. Uus lukk maksab 1800kr + vahetus ca 1h. Sama viga esineb ka 203 ja 209 kerel.

Sama viga esineb ka W164 kerel (150 000 km pealt hakkasid järjest ukselukud minema) - äkki kellegile kulub see info ära.
Vasta
#27
Plaanis soetada w211 facelift, universaalkerega (aastast 2007)

Mida arvata kombinatsioonist 280 CDI + 7G Tronic, kui töökindel seesugune masin on ja millele eriti tähelepanu pöörata?

Tänud ette.
"Mercedesega sõidetakse, ülejäänuid peab juhtima"
Vasta
#28
On kellegil kogemusi jagada facelifti järgsete V6 diiselmootoriga isendite kohta ja selle 7G tronicu kohta midagi. kiita laita?
280CDI - 320 CDI
neid 2 liitriseid säästu diisleid ei taha. ja bensukat ka mitte.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#29
320 CDI

Kuna turbo asub V keskel ja sealt lekib õli (tuleks vahetada seda punast tihendit), siis saab otsa mootor, mis liigutab sisselaske siibreid. Mootoriga mis liigutab turbo geomeetriat on samuti probleeme olnud. Hõõgküünalde moodul on samuti detail mis tahab vahel vahetust.

Sisselaske siibrite liigutamis moodul umbes 400 EUR, hõõgküünalde moodul umbes 200 EUR.

Ka hõõgküünlad ise kestavad minumeelest vähem kui vanematel CDI-del

Kõik see jutt Jeep GC 3.0 CRD kohta
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#30
kas keegi teab nede autodest midagi ?
tahan vaatama minna , aga ei tea millist parem vaatama esimesena !?
suured tänud
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri....&otsi=otsi
Vasta
#31
(03-09-2012, 01:15 AM)arturmalcik Kirjutas: kas keegi teab nede autodest midagi ?
tahan vaatama minna , aga ei tea millist parem vaatama esimesena !?
suured tänud
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri....&otsi=otsi

http://www.auto24.ee/used/803763 < takso ja ma millegipärast ei usu, et saksa takso sõidab 5a. ainult 150000 km.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#32
Viimane hooldusraamatu sissekanne Eesti firma Pranko pooltIcon_neutral
Vasta
#33
320cdi puhul tasuks eelistada vanemaid 150kw ridamootoreid? Ise olen sõitnud 220cdi-ga ja oli üllatavalt "traktor", võrreldes näiteks sama aja Avensisega. Praegu hoian silma peal nii 2,7 kui ka 3,2 isenditel, saan aru et 2004 lõpuks peaks enamus lastehaigusi kõrvaldatud olema. Kas vesijahutusega generaatorid on ainult 320cdi-l? Olid ühesuguse lahendusega lõpuni välja või tehti seal ka muudatusi?
Vasta
#34
Kindlasti tasuks eelistada jah alates 2004 lõpp/2005 mudeleid mil esialgsed vead kõrvaldatud niipalju kui ise uurisin. Ja V6 asemel ridamootoreid. 320CDI vist optimaalseim mootor sellele.
Vasta
#35
Tere
Küsimus selline ,kas w211 avantgarde versioonil õhkvedrustus standardvarustuses, ei suutnud seda kuskilt välja lugeda.

tänud ette
mercedes-benz das is aine autu
Vasta
#36
Pole 100% kindel, aga usun et ei ole. Sõltub ju mis lisad esimene omanik tellib?
Vasta
#37
Ei ole, õhk on kohustuslik ainult universaali tagasillas.
Vasta
#38
Taksoversioonid W211 on reinforcement package'iga, kas keegi teab mida see tugevdatud pakett täpselt sisaldab?
Vasta
#39
[Pilt: 74524202.jpg]

Kas sel isendil ei peaks mitte elektriventikad radikaploki ees olema?

Silmab keegi antud isendil miskit korrast olema?
Vasta
#40
(29-09-2015, 06:03 PM)v6sa Kirjutas: Kas sel isendil ei peaks mitte elektriventikad radikaploki ees olema?

Ei, facelift mudelitel ainult üks el. vent, mille juhtmoodul asub vasaku esitule all.

MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 ostuabi arthuro 6 927 10-05-2023, 01:09 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) nostromo 20 3,317 20-04-2023, 11:50 AM
Viimane postitus: Rolz
Smile Paluks w211 OSTUABI!!! merno 8 1,314 13-10-2022, 10:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  GLK 2.1 105kW vs 125kW (ja W212 E-klass) / ökodiisel / automaat nostromo 5 2,037 12-04-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  W222 2013-2017 S-klass mootorid (mida vältida? 7G-TRONIC vs 9G-TRONIC, 4MATIC jne) nostromo 2 6,765 03-02-2020, 06:17 PM
Viimane postitus: nostromo
  w163 M-Klass 03/1998...07/2005 marek 3 20,791 09-12-2019, 12:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  Classicar Speyer/Mobile.de (Venemaa) 2009 G55 36.000€ nostromo 10 6,231 12-09-2019, 09:37 AM
Viimane postitus: nostromo
  C klass universaal Jüri380 0 2,162 13-08-2019, 08:45 AM
Viimane postitus: Jüri380
  Infoks ühe müügil oleva W211 E320 kohta canyondrift 10 8,393 18-07-2019, 09:43 AM
Viimane postitus: madis71
  ML klass kuni 2005 Antipaatne 1 2,833 16-06-2019, 07:02 PM
Viimane postitus: siimruz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne