Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
30-12-2006, 11:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-12-2006, 11:09 PM ja muutjaks oli Kalev.)
Nagu üldteada, on kõige võimsamaks W123 -ks 280E 136kW, kuid kas on teinud näiteks AMG veel võimsamat varianti? AMG oleks äkki ARK-i jaoks aksepteeritav variant. Väike mootoriswap plaanis ja asi võiks olla legaalne ka...
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 324
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
30-12-2006, 11:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-12-2006, 11:20 PM ja muutjaks oli Toomaz.)
Kuskil netis nägin kunagi pilti 5.0 AMG'st :hump:
Edit:
Paar linki ka siis:
http://www.amg-classics.de/4677/4731.html
http://www.amg-classics.de/4839.html
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
hull nostalgia tuli peale neid pilte vaadates!
ma vist lähen homme garaaži.. :)
Postitused: 237
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Tekkis siit lisaküsimus, et kust saaks ette sellise põlle? ? ? Toomase pandud piltide järgi näiks nagu 107 oma . . .
Postitused: 324
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Truck Kirjutas:Tekkis siit lisaküsimus, et kust saaks ette sellise põlle? ? ? Toomase pandud piltide järgi näiks nagu 107 oma . . .
Esimene, mille leidsin. (Asub natuke kaugel vist) illy:
Veel pilte w123 AMG'dest:
http://www.maj.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=128267
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Nohh kui juba vahetama hakkad, pista mingi 5.0 m119 (240kw /480nm) vahele või vähemalt m117 5.6
Siis saad asja kenasti liikuma, a ja see samune, et m117 on sinna väga lihtne panna, vähemalt nii on välismaa foorumitest selgeks saanud.
Edu
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
aastaid tagasi sai mõeldud ja mõõdetud jne, selgus, et m117 läheb ilusti vahele, aga m119 vist ei lähe, tal ju 4 klappi ja kaaned laiemad jne.
aga siis pead spoilad ja asjad ka külge kruttima, paned 280E 5,6 AMG
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Et - 5,6 soon... - jah....(:
M117 5,6 tule mõõda niipalju kui jaksad...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Rolz Kirjutas:Et - 5,6 soon... - jah....(: vol. 2 :demond:
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
tuleb mõtteid heietada jah, kuna õrriavad sõbrad siin oma võimsate autodega...
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
kalev Kirjutas:tuleb mõtteid heietada jah, kuna õrriavad sõbrad siin oma võimsate autodega...
:evil:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kui ma nüüd väga puusse ei pane, siis on ka m119 pressitud vahele aga see eeldab päris korralikku ruumi tegemist ja isegi lansede lõikumist mingil määral (lisaks laiadele kaantele on veel kollektorid vaja kuhugi ära mahutada).
Pane 5.6, see on kõige lihtsam ja omanäolisem variant, kui powerit tahad.
Lisaks on m117 elektri pool ikka OLULISELT lihtsam kui uuematel,
ja veel, 5.6 on w123 enamvähem sama ajastu mootor ka nii , et "siga ja kägu" efekti ei teki
Väga kõva projekt :cool_rsvd:
Postitused: 117
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
''Nagu üldteada, on kõige võimsamaks W123 -ks 280E 136kW, kuid kas on teinud näiteks AMG veel võimsamat varianti?''
1% tehti vist 3,5l mootoriga ka.
http://www.surfblau.de/forumstatistik2002.html
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
V126 Kirjutas:''Nagu üldteada, on kõige võimsamaks W123 -ks 280E 136kW, kuid kas on teinud näiteks AMG veel võimsamat varianti?''
1% tehti vist 3,5l mootoriga ka.
http://www.surfblau.de/forumstatistik2002.html see on nüüd midagi uut :)
mulle tundub see pigem mingise 'foorumistatistikana', elik siis mis rahvas tollest foorumist/lehelt läbi käinud ja mingile küsitlusele vastanud. Ehk see '350E' tundub kellegi omalooming olevat, nagu ka Kalev siin praegu plaanib.
Niipalju, kui mina kõikvõimalikku 123-temaatikat kohanud olen, on nood AMG relvad kangeimad, mis uuena müüdud ja seega mingitki võimalust tüübikinnituseks omavad.
Ja nende toel (selle 5-liitrise ennekõike) pole suurema kone panek paberil mingine probleem.
Postitused: 526
Teemad: 64
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
jansa Kirjutas:V126 Kirjutas:''Nagu üldteada, on kõige võimsamaks W123 -ks 280E 136kW, kuid kas on teinud näiteks AMG veel võimsamat varianti?''
1% tehti vist 3,5l mootoriga ka.
http://www.surfblau.de/forumstatistik2002.html see on nüüd midagi uut
mulle tundub see pigem mingise 'foorumistatistikana', elik siis mis rahvas tollest foorumist/lehelt läbi käinud ja mingile küsitlusele vastanud. Ehk see '350E' tundub kellegi omalooming olevat, nagu ka Kalev siin praegu plaanib.
Niipalju, kui mina kõikvõimalikku 123-temaatikat kohanud olen, on nood AMG relvad kangeimad, mis uuena müüdud ja seega mingitki võimalust tüübikinnituseks omavad.
Ja nende toel (selle 5-liitrise ennekõike) pole suurema kone panek paberil mingine probleem. Isiklik kogemus .Küsisin ARK st kas suurema mootori paigaldus on MB le probleemne (ümber regamisel) vastati, et käi ülevaatus punktist läbi ja saad vastava paberi,et MB-D on resurssidega tehtud...loodame , et kõik laheneb nii.
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
01-01-2007, 02:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-01-2007, 04:11 PM ja muutjaks oli jansa.)
Ma ei oska küll arvata, mis paberit see ülevaatuspunkt võiks anda, peale 'ülevaatuse kontrollkaardi' või mis ta oligi.
Mootori vahetus kui sõiduki ümberehitus käib üsna konkreetsete seadusetähtede, täpsemalt siis Teede-ja sideministri määruse nr.50 "Motorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded" järgi.
Ja sellest määrusest leiame read, mis ütlevad:
'Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust'
Selle määruse leiab aadressilt https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=85417 . Hiljem on ka hulk parandusi tehtud, aga antud mootorivahetuse teemat need ei puuduta.
123 puhul läheks jamaks, kui suurima tehases paigaldatud mootorina aluseks võtta too 2.8L 136kW M110, võimsuse poolest (massi poolest ehk ka) kannataks nõrgima V8 sinna vahele valetada küll (välimuselt nad kõik nagu vennad ja õed ju- 3.5-5.6), aga töömaht läheks igal juhul lõhki.
Seepärast ongi need AMG-mudelid olulised, kuna nad on MB poolt ametlikult müüdud (ma loodan,et noil kaugetel aegadel see siiski ka nii oli :)
Nii et, Kalev, kindluse mõttes võta ikka mõni 116 ette, neile saab une pealt 8-liitrise kone panna :)
Postitused: 268
Teemad: 39
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
jansa Kirjutas:Nii et, Kalev, kindluse mõttes võta ikka mõni 116 ette, neile saab une pealt 8-liitrise kone panna
Kasulikum oleks 6,9 üle laadida :eureka: ,kuigi tavalisele kerele 6,9 panna on pisut madistamist
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
inc13 Kirjutas:jansa Kirjutas:Nii et, Kalev, kindluse mõttes võta ikka mõni 116 ette, neile saab une pealt 8-liitrise kone panna
Kasulikum oleks 6,9 üle laadida :eureka: ,kuigi tavalisele kerele 6,9 panna on pisut madistamist Täissepistatud sisu kui ma ei eksi ja 6.9L töömahtu...
w123 kerele koos kompressoriga näiteks? heh päris ulmeline võib olla ikka :biggrin:
They dont make engines like they used to... ad:
Postitused: 798
Teemad: 83
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Aiiiii kui ilusad!
Mul ka juba mitu aastat siuke valus plaan. Aga tegelikkuses läheb see ümberehitus ikka oluliselt mahukamaks ja kallimaks kui esialgu paistab. Ei olegi nii et tõstan uue kone vahee ja kasti ka. Panen õige pikkusega kardaani ja õige ülekandega difri! Kui ma spetsialisti juttu kuulasin siis läks ausaltöeldes isu üle natukeseks.
S.t. et kui teha siis juba niii et suurest võimusest kuskilt midagi ei hakkaks järgi andma. Pappi naada, vähemalt 50 000 - 60 000.-
Postitused: 321
Teemad: 35
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
02-01-2007, 04:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2007, 04:52 PM ja muutjaks oli Uku.)
Kalev pani ka mind asjast huvituma :hump:
Nonii,mõeldud-tehtud,läksin mobilesse,kuid seal ei paistnud midagi olevat,nii haruldane auto ikkagi...kuid lootus sureb viimasena.
See on umbes midagi sellist nagu Venemaal tehti,Volgale pandi 53 mootor,saigi kiire auto.....kuid 2 aastaga vajus esisild kokku ja enamik autosid tegi avarii kuna juhitavus oli täielik null :bigsmile:
Mercedes on kindlasti tugevam auto sellisteks projektideks :tongue:
|