Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
(01-11-2013, 10:43 AM)v6sa Kirjutas: (01-11-2013, 09:48 AM)Muhulane Kirjutas: (01-11-2013, 09:28 AM)v6sa Kirjutas: Kui see on soe ruum (või toide on taga vaid lühikest aega), siis vana arvuti toiteplokk on selleks äärmiselt sobiv... Samas mitte eriti ökonoomne lahendus.
Talvel on ikka plusskraad sees ning kevadel,suvel saab raadio pimest pimeni parki.
Arvuti toiteplokk on üsna raiskav tegelane. Aga õnneks läheb kogu "raisatud" energia ruumi kütteks
Samas ei maksa midagi ja neid vedeleb iga nurga peal. Mõned isendid võivad raadiohäiret anda, selline tuleb siis minema visata.
Ehee...kusjuures pole nii vedelemas miskit. Tutikas maksab poes 35 rutsi ja kasutatud adapterite seas pole vastavate parameetritega isendeid niiväga võtta ühti. Kas siis voldid ei sobi või ampritega lugu jama. Arvutiadapterid ka suurema voltaažiga pigem.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(01-11-2013, 05:24 PM)Muhulane Kirjutas: Ehee...kusjuures pole nii vedelemas miskit. Tutikas maksab poes 35 rutsi ja kasutatud adapterite seas pole vastavate parameetritega isendeid niiväga võtta ühti. Kas siis voldid ei sobi või ampritega lugu jama. Arvutiadapterid ka suurema voltaažiga pigem.
Eeee, ma mõtsin tavalise lauaarvuti toiteplokki. Seal on igas neljases pistikus saadaval 12, 7 ja 5 V. Kui Kernu kanti satud, võin paar tükki eralda
Välised ploklid on jah defka. Eriti Delli omad.
Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
(01-11-2013, 05:36 PM)v6sa Kirjutas: (01-11-2013, 05:24 PM)Muhulane Kirjutas: Ehee...kusjuures pole nii vedelemas miskit. Tutikas maksab poes 35 rutsi ja kasutatud adapterite seas pole vastavate parameetritega isendeid niiväga võtta ühti. Kas siis voldid ei sobi või ampritega lugu jama. Arvutiadapterid ka suurema voltaažiga pigem.
Eeee, ma mõtsin tavalise lauaarvuti toiteplokki. Seal on igas neljases pistikus saadaval 12, 7 ja 5 V. Kui Kernu kanti satud, võin paar tükki eralda
Välised ploklid on jah defka. Eriti Delli omad.
Pigem sihiks sellise välimusega adapterit.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Veider, et siin vabariigis on autoosade hinnad nagu mingi riigisaladus. Raske on siis kodulehele välja kirjutada või..
Anyway, oskab keegi M102 küünlajuhtmete hinda mainida umbkaudu? (ja/või et millistest peaks eemale hoidma ning milliseid on soovitav pruukida)
Postitused: 195
Teemad: 15
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
(08-11-2013, 02:20 PM)zum Kirjutas: Veider, et siin vabariigis on autoosade hinnad nagu mingi riigisaladus. Raske on siis kodulehele välja kirjutada või..
Anyway, oskab keegi M102 küünlajuhtmete hinda mainida umbkaudu? (ja/või et millistest peaks eemale hoidma ning milliseid on soovitav pruukida)
http://alvadi.ee/varuosad/mercedes-benz/...fs_371%3D0
Postitused: 131
Teemad: 14
Liitus: Sep 2012
Maine:
1
Kui peaks tekkima teoreetiline vajadus diisel W210-l katalüsaatori eemaldamiseks (ütleme näiteks, et avalikus liikluses mitte osaleva auto puhul), siis kuidas võiks see protsess välja näha koduste vahenditega? St kas piisab sellest, kui võtta katt maha ja pika terava esemega teha elementi vajalikud avaused heitgaaside läbi pääsemiseks või on veel vaja midagi silmas pidada? St kui tugev see element üldse on?
Netis levib infot ka selle kohta, kuidas ummistunud katalüsaatorit läbi pesta/puhastada - on kellelgi sellise teemaga kogemust või on nende puhastusvahendite näol tegemist väheteadlikelt inimestelt raha välja meelitamiseks ning juba kord ummistunud katti enam töökorda ei saa?
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Kas oskab keegi öelda W124 2.0D 93a peal oleva piduri peasilindri remontkomplekti varuosakoodi?
Põgusalt kammisin täna paari varuosapoodi, kuid justkui ei leidnud.
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
(12-11-2013, 05:31 PM)erkilo Kirjutas: Kui peaks tekkima teoreetiline vajadus diisel W210-l katalüsaatori eemaldamiseks (ütleme näiteks, et avalikus liikluses mitte osaleva auto puhul), siis kuidas võiks see protsess välja näha koduste vahenditega? St kas piisab sellest, kui võtta katt maha ja pika terava esemega teha elementi vajalikud avaused heitgaaside läbi pääsemiseks või on veel vaja midagi silmas pidada? St kui tugev see element üldse on?
Minu omal võeti katalüsaator maha ja asendati julmalt torudega. Mul küll bensukas siis, ma ei oska öelda, kui väga nad erinevad. Aga ülevaatuselt sedasi läbi ei saa jah.
Postitused: 131
Teemad: 14
Liitus: Sep 2012
Maine:
1
13-11-2013, 12:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2013, 01:58 PM ja muutjaks oli erkilo.)
No diisli puhul pole katalüsaatori olemasolu nii kriitiline, sest ülevaatusel mõõdetakse ainult tahmasisaldust.
Ma leidsin siit pika otsimise peale, et kui probleem on ainult kati kinnitahmamises, mis on diislite puhul tavaline, siis võib proovida ka veega tahma väljauhumist. Hetkel on ainult niipalju selge, et katt on umbes ja tekitab suurt vasturõhku, st pöördeid andes pressib heitgaasid katalüsaatori ja turbo vahelisest ühendusest välja. Seda juba ca 2000 rpm juures. Samuti on kütusekulu kõrge ning aeg-ajalt viskab mootori avariireziimi.
Kas probleemiks on kinni tahmamine või on ka kärgelement ise vigane, selgub õhtul, kui asja lahti võtan. Iseenesest on auto ostmisest saadik tahmanud rohkem kui normaalne oleks, põhjuseks läbiminev MAF andur. Samuti sai mingi aeg asjaolude kokkulangevuse tõttu sõidetud nii lekkiva/sutsuva pihustiga (töökoja praak) kui ka veidi vigase jahutusvedeliku temperatuurianduriga (näitas süstemaatiliselt ca 15-20 kraadi vähem), mis kütusesegu paigast ajavad ning tahma teket soodustavad. Praeguseks need vead kõrvaldatud, kuid ilmselt oli katt juba varasemast piisavalt umbes ning lühikesed linnaotsad ei aidanud ka kaasa kati iseeneslikule lahtipõletamisele. Mis teha, kui diisli pöördemoment on liiga hea, et seda mitte raisku lasta minna foori tagant kiirendamisel
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Palju väljalaskekrõhk on?
DPFitul diislil pole lisapütti vaja, seega võid üsna rahulikult selle eemaldada. Passis ju ka pole katti märgitud.
Postitused: 131
Teemad: 14
Liitus: Sep 2012
Maine:
1
(13-11-2013, 12:11 PM)v6sa Kirjutas: Palju väljalaskekrõhk on?
DPFitul diislil pole lisapütti vaja, seega võid üsna rahulikult selle eemaldada. Passis ju ka pole katti märgitud.
Pole mul koduste tööriistade seas sellist vidinat, millega väljalaskerõhku mõõta. Takistus on piisav selleks, et summutist väljuvate heitgaaside hulk pöörete tõstmisega palju ei muutu ning lisanduvad hetigaasid pressivad ennast turbo ja kati vahelisest ühendusest välja.
Tõsi, passis on mootoritüüp "diisel", mitte "diisel-kat" vms. Minu pärast võib see pütt sinna esialgu alles jääda, peaasi, et mootori tööd ei takista. Rõhk sõnal esialgu, sest ei hakka selle pisikese asja pärast eurosid prantsuse keelt purssivate tööliste taskusse toppima. Mine tea, võibolla keelduvad üldse sellist tööd vastu võtmast. Teoreetiliselt võib muidugi ka tühi pütt hakata vasturõhku tekitama, kuid see peaks olema oluliselt väiksem kui umbes katalüsaatori puhul. Aga eks õhtul paistab, kas saab tahma lahtileotamisega asja korda või tuleb veidi toorest jõudu kasutada.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Mõõta saab suvalise manomeetriga, mis väiksemat skaalat suudab kuvada.
Iseasi, kas sest teadasaamisest mingit tolku on.
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(13-11-2013, 02:27 PM)hents99 Kirjutas: ...
Iseasi, kas sest teadasaamisest mingit tolku on.
Eriti olukorras, kus vedruühendusega liitest (seal on vist säärane?) sisinal välja pressib.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Passi ei kirjutatagi DPf või diisel-kat. Kirjutatakse mis heitmenormidele vastab. Euro3, Euro4, Euro5 Euro 5 normidele vastaval diislil on DPF kohustuslik!!!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(14-11-2013, 12:31 PM)Laur Kirjutas: Passi ei kirjutatagi DPf või diisel-kat. Kirjutatakse mis heitmenormidele vastab. Euro3, Euro4, Euro5 Euro 5 normidele vastaval diislil on DPF kohustuslik!!!
Kui ajada juuksekarva lõhki, siis Euro 3 nõuab EGRi, Euro4 elektrooniliselt juhitavat pihustust (reeglina mitmeastmeline) ja alles Euro5 küsib DPF või kusiainekatalüsaatorit.
Ühtmoodi ristiks vana auto puhul kõik.
Postitused: 59
Teemad: 18
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Kuna kuskilt ei leidnud sellist infot, siis küsin siin, et kas Eesti MB klubi tegeleb sellise asjaga nagu kalendrite koostamine?
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
OM603
Mis võib olla probleemiks, et kuuenda silindri ülevoolu pime sel aastal 2 korda juba puru läinud... Surve miskipärast liiga suur?
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
(24-11-2013, 01:46 AM)m2giorav Kirjutas: Kuna kuskilt ei leidnud sellist infot, siis küsin siin, et kas Eesti MB klubi tegeleb sellise asjaga nagu kalendrite koostamine?
Sõltuvalt asjaoludest ja erinevate olukordade mõjust erinevate aastate kokkuvõttes, on see täiesti mõeldav. Hetke olukorras, kus arvutid saavad ühe suuremaks osaks meie igapäevasest ajakavast on käesoleval aastal olukorda arvestades mõistlikum oodata aktiivsemat tegutsemist järgmise aasta kalendri koostamisel.
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(30-11-2013, 09:30 PM)Treiku Kirjutas: OM603
Mis võib olla probleemiks, et kuuenda silindri ülevoolu pime sel aastal 2 korda juba puru läinud... Surve miskipärast liiga suur?
Mõõda ülevool ära. Ilmselt on pihustid nii kulunud, et ülevoolu tekib töötamisel märkimisväärne surve.
Või kasutad pestud kütust, mille loputamise jäägid lagundavad kummi. Sama efekt võib olla ka taimeõlil.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Kasuta ülevooludel voolikut, millel armatuur on vooliku sees mitte vooliku peal. Hind vähe kõrgema aga saad olla kindel et kapotealune jääb kuivaks ja nafta hais salongi ei pressi.
Suur küttefilter tasub ka üle käia.
|