20-11-2013, 10:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-11-2013, 10:46 PM ja muutjaks oli rax988.)
Tervist sai soetatud siis w124 kupee. 2,3 bensiin sai ostetud siis nii et ei saanud masinat käima alguses, masin oli seisnud aasta otsa, Nii kallasime bensiini sisse andsime süüdet ja läks korraks käima, ning nüüd ei taha enam üldse käima minna, aind väga pika meelitamise peale,. sai kõik küündad üle vaadatud, kütet tuleb kõrgsurve pumba peale.
ning mingihetk saime kuidagi tööle auto, pöörded olid üle 2000, ning siis keerasime seda õhuklapi kruvi, ning sai vist palju keeratud,ning masin jäi seisma kuid saime muidu pöörded alla, masin ka tursus kohapeal alguses pidi koguaeg kaasi õrnalt peal hoidma. ning külmkäivitus andurilt võtsime juhtmed tagant,( oli otse akule veetud)siis enam ei turtsunud, kuid jaa pöörded olid üle 2000, et siis äkki mõni targem meees siin teab milles võib häda olla? ning kuidas seda õhuklappi õigesti reguleerida? mille järgi vms?
ning mingihetk saime kuidagi tööle auto, pöörded olid üle 2000, ning siis keerasime seda õhuklapi kruvi, ning sai vist palju keeratud,ning masin jäi seisma kuid saime muidu pöörded alla, masin ka tursus kohapeal alguses pidi koguaeg kaasi õrnalt peal hoidma. ning külmkäivitus andurilt võtsime juhtmed tagant,( oli otse akule veetud)siis enam ei turtsunud, kuid jaa pöörded olid üle 2000, et siis äkki mõni targem meees siin teab milles võib häda olla? ning kuidas seda õhuklappi õigesti reguleerida? mille järgi vms?
(20-11-2013, 10:01 PM)rax988 Kirjutas: Tervist sai soetatud siis w124 kupee. 2,3 bensiin sai ostetud siis nii et ei saanud masinat käima alguses, masin oli seisnud aasta otsa, Nii kallasime bensiini sisse andsime süüdet ja läks korraks käima, ning nüüd ei taha enam üldse käima minna, aind väga pika meelitamise peale,. sai kõik küündad üle vaadatud, kütet tuleb kõrgsurve pumba peale.ja olgu veel öeldud et auto ei käi külma ega sooja mootori puhul normaalselt vaid tahab gaasiga mängimist
ning mingihetk saime kuidagi tööle auto, pöörded olid üle 2000, ning siis keerasime seda õhuklapi kruvi, ning sai vist palju keeratud,ning masin jäi seisma kuid saime muidu pöörded alla, masin ka tursus kohapeal alguses pidi koguaeg kaasi õrnalt peal hoidma. ning külmkäivitus andurilt võtsime juhtmed tagant,( oli otse akule veetud)siis enam ei turtsunud, kuid jaa pöörded olid üle 2000, et siis äkki mõni targem meees siin teab milles võib häda olla? ning kuidas seda õhuklappi õigesti reguleerida? mille järgi vms?