![]() |
w124 2,3B Hädasti abi vaja - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: w124 2,3B Hädasti abi vaja (/showthread.php?tid=33559) |
w124 2,3B Hädasti abi vaja - rax988 - 20-11-2013 Tervist ![]() ning mingihetk saime kuidagi tööle auto, pöörded olid üle 2000, ning siis keerasime seda õhuklapi kruvi, ning sai vist palju keeratud,ning masin jäi seisma kuid saime muidu pöörded alla, masin ka tursus kohapeal alguses pidi koguaeg kaasi õrnalt peal hoidma. ning külmkäivitus andurilt võtsime juhtmed tagant,( oli otse akule veetud)siis enam ei turtsunud, kuid jaa pöörded olid üle 2000, et siis äkki mõni targem meees siin teab milles võib häda olla? ning kuidas seda õhuklappi õigesti reguleerida? mille järgi vms? (20-11-2013, 10:01 PM)rax988 Kirjutas: Tervistja olgu veel öeldud et auto ei käi külma ega sooja mootori puhul normaalselt vaid tahab gaasiga mängimist RE: Hädasti abi vaja:) - v6sa - 21-11-2013 (20-11-2013, 10:01 PM)rax988 Kirjutas: ... Palju õnne - keerasite järjekorde KE-Jeti perse. ![]() Kui varem oli mingi kindel viga (tõenäoliselt siiki vead ![]() Loe otsingust KE-Jeti kohta saadavaid materjale ja leia postitustest link diagnostikajuhendile. Kui mõistus ja tahtmine peale hakkavad, siis hakka pusima - keeruline see ei ole, kuid aega läheb palju. RE: Hädasti abi vaja:) - rax988 - 21-11-2013 aga enne seda KE-Jeti paigast ära ajamist ka auto ei töödand korralikult ei läind käima soojalt üldse ainult külmalt pika meelitamise peale ja siis ka pidi pöördeid peal hoidma sest muidu sureks välja :S aga kas selline variant on et ei taha töödata ja käima minna soojalt ning puterdab kui pritse pead on sitased ?? RE: Hädasti abi vaja:) - indrek - 21-11-2013 Sa vist ei jaga mootorist suurt üldse. KE Jetronicut tasub ise näppida ainult juhul, kui seda jagad, kui ei, siis iga liigutusega keerad selle üha rohkem pekki. Kui mul oli 126 koos K jetronicuga siis tegin enne endale selgeks, mis keda ja mida juhib, alles siis alustasin timmimist. Seal on nii palju erinevaid jubinaid, mis mootori tööd juhivad ja kui juba üks paigast ära on, on sul samad sümptomid, mis sa alguses kirjutasid, kui nüüd teise ka paigast keerasid, siis palju õnne, ilma seadmeteta sa seda käima enam ei saa. Tallinnas on Speedsteri hannes, kes seda jagab, tartus oli ka mingi tüüp, kes kenasti jagas. Aga mina alustaks seguklapi paika keeramisest, seda peaks tegema ülevaatuspunkti juures, et töötades seda keerata ja jälgida CO sisaldust. Aga noh see on alles algus ja kokkuvõttes on sul ka elektroonika nässus ja siis pole niikuini misket teha RE: w124 2,3B Hädasti abi vaja - rax988 - 21-11-2013 oibläääää :S ega eriti ei jaga mõningatest süsteemidest jahh aga no vigadest õpitakse RE: w124 2,3B Hädasti abi vaja - rax988 - 23-11-2013 Ühesõnaga, saime selle Ke jetronicu paika poole tunniga, auto läks kohe paugult käima ei mingit puterdamist ega midagi sellist ![]() ![]() ![]() ![]() RE: w124 2,3B Hädasti abi vaja - kaupo51 - 23-11-2013 Soovitan heitgaase mõõta, siis on täpselt selge, kui paika te selle ikkagi reguleerisite. Muidu võibjuhtuda, et auto ei läbi ülevaatust. RE: w124 2,3B Hädasti abi vaja - rax988 - 23-11-2013 seda on vaja teha jaaa ![]() ![]() RE: w124 2,3B Hädasti abi vaja - ktmduke - 23-11-2013 Ma rääkisin tookord teile et ärge näppige neid kruve seal. aga hea kui tööle saite. RE: w124 2,3B Hädasti abi vaja - rax988 - 23-11-2013 Seal aind üks kruvike ongi, ![]() RE: w124 2,3B Hädasti abi vaja - ktmduke - 24-11-2013 Tolle kruviga ajab muud asjad ka paigast. Pane otsingu KE-JET ja saad palju targemaks selle pritse kohta. RE: w124 2,3B Hädasti abi vaja - rax988 - 25-11-2013 tean jaa,. kõik juba läbi loetud ![]() |