19-11-2013, 10:08 PM
Viimases videos tundus nagu oleks rattad õhus Spido liikus küll ulme kiirelt.
Naftapress.
W202 '94 3.0bitd OM606 - erx000
|
19-11-2013, 10:08 PM
Viimases videos tundus nagu oleks rattad õhus Spido liikus küll ulme kiirelt.
Naftapress.
21-11-2013, 02:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-11-2013, 02:23 AM ja muutjaks oli erx000.)
Pihustid käisid stendis ja üks kuseski nagu arvata oli, stendis läbi puhudes hakkasid kõik 100% tööle ja kommentaariks öeldi et viga oli kogunenud vaigus ehk siis kehv küte, pihustid seega korras. Nüüd enam kõlksu mootoris ei ole, aga vibra on täpselt sama, 5. ja 6. silindri kollektorid lähevad tühikäigul teistega võrreldes vaevalt leigeks. Tundub et viga on hoopiski udupeenes pumbas, miks ja kuidas see võimalik on, ei kujuta hetkel ette.
21-11-2013, 09:07 AM
(21-11-2013, 02:21 AM)erx000 Kirjutas: ... Kas nende kahe silindri surved on teistega võrdsed? Kas nukkvõlli nukad on korras? Ning alati võib olla ridapumba seadistamisel midagi peeti läinud...
21-11-2013, 10:11 AM
Kui saladus pole siis kus stendis käisid? Hind, rahulolu?
21-11-2013, 11:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-11-2013, 11:53 AM ja muutjaks oli erx000.)
Rakvere lähedal on selline mees nagu Peeter Moisto, diislite toitega on tegelenud juba kolhoosi ajast. Olen mitu korda ta juures käinud ja siiani rahul, jagab asja aga temaga tuleb osata jutu peale saada, mõni on kurtnud et jube ülbe vanamees aga eks ise tuleb ka viisakas olla ja mul pole mingit probleemi olnud. Pihustite kontroll läks 12.- pluss jutustasime vanaga veel pool tundi niisama ka.
Elektroonilise originaalpumbaga oli selle ühe kuseva pihusti tilks kuulda aga vibratsiooni polnud, jama hakkas uue pumbaga.
21-11-2013, 09:32 PM
Kui muud asjad kontrollitud ja 100% kindel siis pead dieselmekeniga ühendust võtma ja küsima mis saab,mis värk on.
21-11-2013, 09:44 PM
Pump on ühe suve selle SEC-i peal sõitnud ja kutt ütles et tal käis ilusti, millegipärast on mul kohe algusest peale probleem olnud. Proovin täna veel, vaatab mis edasi saab.
21-11-2013, 10:51 PM
no see viimane video ongi vist üks suur feik...vaadake odomeetrit..sellise kiiruse juures peaks see lausa kerima end edasi...
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
21-11-2013, 11:02 PM
(21-11-2013, 09:32 PM)_siim_ Kirjutas: Kui muud asjad kontrollitud ja 100% kindel siis pead dieselmekeniga ühendust võtma ja küsima mis saab,mis värk on. Juba mitu korda käest kätte myydud pumba korral ei saagi midagi...
having trouble having fun...
22-11-2013, 11:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-11-2013, 11:37 AM ja muutjaks oli _siim_.)
(21-11-2013, 10:51 PM)Cobra Kirjutas: no see viimane video ongi vist üks suur feik...vaadake odomeetrit..sellise kiiruse juures peaks see lausa kerima end edasi... Ai feik??? Siin veel väikse v6imsusega,teise turboga. http://www.youtube.com/watch?v=datGmLYtzsQ Pump on s6itnud m6ned tuhanded kilomeetrid,mingi kestvusgarantii ikka asjal on,rootslane oskab n6u anda ma usun.
22-11-2013, 05:57 PM
No vb liigub jh hasti..ma ei vaidlegi..aga konkreetne video siiski mäda..kuna sellise rallimise peale kerib odomeeter vaid sada meetrit edasi..
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
23-11-2013, 02:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-11-2013, 02:47 AM ja muutjaks oli erx000.)
Tegin enne lammutamist veel ühe proovikäivituse, korras pihustitega pool pööret ja mitteühtegi vahelejätmist, enne suitses ja lonkas päris pikalt. Muus osas nagu enne, mootor hüppas ja summutist popsus nagu üks silinder oleks tagant ära.
Sain kompressomeetri, aga neid adaptereid mida vaja loomulikult komplektis ei olnud, ainus enamvähem sobiv oli eelsüüteküünla asemele ja see oli ka vale pikkusega. Keerasin selle jupi näpuga keerme lõpuni ja küünla pesasse jäi koonuspindade vahele umbes 5cm tühimik. Vaatamata keermevahelise lekkele ja suurele tühimikule küünla pesas tuli kõikidest silindritest kellale 24,5-25,5bar ehk siis kõikumine oli max 1bar, mis 460k+ km sõitnud mootori kohta võiks olla ideaalilähedane. Külmast peast ei tule tuulutusest praktiliselt midagi, kuumast peast õrnalt aurab, igaks juhuks võtsin klapikambrikaane ka maha ja kõik tundus korras, seega raua pool on ok. Probleemse 6. silindri pihusti seib oli pikemat aega lekkinud ja jäi ka uue seibiga lekkima, vaevalt et see nii suurt käiguhäiret tekitada suudab, arvestades seda et ta oli ka eelmise pumba ajal lekkinud. Hetkel ei oskagi midagi peale pumba välja pakkuda, maha võtma ja stendi viima. Osad küünlad olid mingi mõnusa valge kreemiga sisse keeratud, oskab keegi öelda millega tegu?
23-11-2013, 07:56 AM
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
23-11-2013, 01:19 PM
Seda ongi sellepärast kasutatud et hiljem õnnestuks ka küünlaid kätte saada.
Naftapress.
30-11-2013, 02:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2013, 02:56 AM ja muutjaks oli erx000.)
Helistasin Peeter Moistole et äkki kontrolliks pumba stendis ära, mees ütles et tal ei ole stendil sellist flantsigi olemas, sedatüüpi pumbad pidavat olema nii lollikindlad et pole hankimiseks vajadust olnud. Kahjuks ei saa ta kontrollida ka süütenurka, kuna OM606-l on peened pihustitorud ja temal oleva strobo andur ei sobi nendele külge. Ainsana soovitas süüdet veidike märkide asendist varasemaks keerata, kuna kulunud pumbal pidavat alati süütehetk hilisem olema. Proovisin süüdet nii varasemaks kui ka hilisemaks keerata, aga peale lagina ei muutunud midagi. Praeguseks hüppab mootor tunduvalt vähem kui enne, aga autos istudes on siiski tunda et kere õõtsub. Pump jäi nii nagu oli, lihtsalt sõitmisega on värinat vähemaks jäänud, ei oskagi öelda mis seda põhjustab.
On keegi põlemiskambreid plokikaanest välja võtnud? Kõik silindrid suuremal või vähemal määral lekivad pihusti pesa juures olevast plokikaane ja põlemiskambri vahelisest avast, 3. ja 6. silinder eriti tugevalt. Alguses tundus et pihustiseibid lekivad, aga tegelikult mullitab hoopis plokikaane ja põlemiskambri vahelt. Leidsin netist paar pilti ka, mullitab sellest avast tõenäoliselt peaks lekkima noolega näidatud tihendid.
04-12-2013, 08:15 PM
Sa seda tead ikka w et rootslase tehtud pumbad peab külge panema rihmaratta märgid näitamas 0-i mitte +- mingi kraad ning pump Mercedes-Benz tööriistaga lukustatud.
Selle pumbaga esimene error tehtigi juba seal,löödi külge +20 kraadiga mis kokkuvõtteks teeb juba mai tea mingi +45 kraadi vms,päris jube hääl tuleb nii. Sa pead seda ise temalt järgi küsima mis selle pumba installi kraad on. Teine asi on see et sel ajal kui 7,5mm pumpasi ta tegi siis polnud veel kogemused nii head,ma kaldun arvama et stendis näitab erinevust silindri pihustuskogustele,kuna sinu pumbaga olen kogenud sedasama ebaühtlast tyhikäiku ja muid anomaaliaid mida diisel ei tohiks teha,nagu näiteks backfire mis on rohkem bensukate teema
05-12-2013, 10:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2013, 11:11 AM ja muutjaks oli erx000.)
Küsisin Dieselmekenist üle ja pump peab olema rihmaratta märgi järgi 10-14 kraadi pärast ÜSS, ehk siis sisuliselt samas kohas kus tehasepooltki. Ütles veel seda, et pole probleemi kui pumbad omanikku vahetavad, testi ja reguleerimise on ta alati tasuta nõus ära tegema. Etteanderõhk võiks olla 1bar tühikäigul ja 3bar täiskoormusel, mul on hetkel stabiilne 2,5bar, oskab keegi soovitada regulaatorit mida kannataks 1bari peale keerata ja samas boostiga juhtida?
05-12-2013, 11:49 PM
(05-12-2013, 10:59 AM)erx000 Kirjutas: Etteanderõhk võiks olla 1bar tühikäigul ja 3bar täiskoormusel, mul on hetkel stabiilne 2,5bar, oskab keegi soovitada regulaatorit mida kannataks 1bari peale keerata ja samas boostiga juhtida? Ehk siis 0 ja 2bari täiskoormusel? Normaalr6hk,yler6hk?
having trouble having fun...
05-12-2013, 11:52 PM
Ma mõtlesin kütuserõhku, etteandepumbast kõrgsurvepumpa.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|