28-12-2012, 02:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2012, 02:20 PM ja muutjaks oli mhku.)
Tere,
Mark:190d
Väljalaskeaasta:1986
Läbisõit:437000
Mootor:2,5d
Värvus:tumehall
Lisavarustus:eelsoendus
Peale eelmise kutsika omamist ja selle maha müümist sai hakatud otsima vaikselt järgnevat diisel mersut. Peamine eesmärk oli, et oleks vanakool ja rida pumbaga isend. Sai vaadatud nii w124, w126 ja ka muidugi w201. Autode koospüsimine ja hind ei olnud omavahel üldse seotud. Kevadel otsimist alustades olid peamised masinad 2.5 ja 3.0 diislid. Mõni 2.0 liikus paremini edasi, kui teine 2.5. Ja kui vaadata autode seisukorda siis tuleb hirm peale. Otsimine läks raskemaks, kui sai ühinetud ajateenijate perega, kuna suvel välja ei saanud. Peagi hakkasid linnaload ja siis ringi vaadates läksid alati paremad isendid kohe, nii kui kuulutus tuli. Ühel ilusal reede õhtul auto24 kuulutusi lugedes avastasin müügist ühe 2.5d kutsika. Kohe helistades leppisin järgmiseks hommikuks aja kokku. Sai siis sõidetud Tartusse isendit vaatama ja kohe aru saadud, et see ongi see mida olen otsinud.
Auto on siis eestis 2011 arvele võetud. Pärit on ta meist põhjas elavate naabrite juurest.
Lisad:defa eelsoendus
Kere oma aastate kohta päris heas seisus. Karpe on keevitatud, kuna pole enam originaal tungi auke.
Vead: Paar pisikest rooste kollet esineb põhja all ja radika all olev raud on kuidagi väsinud. Kerel muidu muid puudusi ei ole.
Mootor märgistab esimese väntvõlli tihendi vahelt vähe teritooriumi.
Lisaks on probleemiks sumbuti tagumine liitekoht.
Elektroonikas on kalaks see, et nüüd sulaga vilgutab ise tulesid seistes ja käitab kojameest. Üheks põhjuseks võib olla see, et puudub klaasi alumine plastik ja kaitsmepesa kaan. Et kui kellegil neid pakkuda siis olen huviline.
Plaanid:Kere täiesti korda, mootoril lekked kõrvaldada.
http://static4.album.ee/files/1104/95/la...7_IQxF.jpg
http://static4.album.ee/files/1104/95/la...9_WJ2R.jpg
Mark:190d
Väljalaskeaasta:1986
Läbisõit:437000
Mootor:2,5d
Värvus:tumehall
Lisavarustus:eelsoendus
Peale eelmise kutsika omamist ja selle maha müümist sai hakatud otsima vaikselt järgnevat diisel mersut. Peamine eesmärk oli, et oleks vanakool ja rida pumbaga isend. Sai vaadatud nii w124, w126 ja ka muidugi w201. Autode koospüsimine ja hind ei olnud omavahel üldse seotud. Kevadel otsimist alustades olid peamised masinad 2.5 ja 3.0 diislid. Mõni 2.0 liikus paremini edasi, kui teine 2.5. Ja kui vaadata autode seisukorda siis tuleb hirm peale. Otsimine läks raskemaks, kui sai ühinetud ajateenijate perega, kuna suvel välja ei saanud. Peagi hakkasid linnaload ja siis ringi vaadates läksid alati paremad isendid kohe, nii kui kuulutus tuli. Ühel ilusal reede õhtul auto24 kuulutusi lugedes avastasin müügist ühe 2.5d kutsika. Kohe helistades leppisin järgmiseks hommikuks aja kokku. Sai siis sõidetud Tartusse isendit vaatama ja kohe aru saadud, et see ongi see mida olen otsinud.
Auto on siis eestis 2011 arvele võetud. Pärit on ta meist põhjas elavate naabrite juurest.
Lisad:defa eelsoendus
Kere oma aastate kohta päris heas seisus. Karpe on keevitatud, kuna pole enam originaal tungi auke.
Vead: Paar pisikest rooste kollet esineb põhja all ja radika all olev raud on kuidagi väsinud. Kerel muidu muid puudusi ei ole.
Mootor märgistab esimese väntvõlli tihendi vahelt vähe teritooriumi.
Lisaks on probleemiks sumbuti tagumine liitekoht.
Elektroonikas on kalaks see, et nüüd sulaga vilgutab ise tulesid seistes ja käitab kojameest. Üheks põhjuseks võib olla see, et puudub klaasi alumine plastik ja kaitsmepesa kaan. Et kui kellegil neid pakkuda siis olen huviline.
Plaanid:Kere täiesti korda, mootoril lekked kõrvaldada.
http://static4.album.ee/files/1104/95/la...7_IQxF.jpg
http://static4.album.ee/files/1104/95/la...9_WJ2R.jpg