Postitused: 268
	Teemad: 39
	Liitus: Apr 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Nüüd on lõbu laialt .. hommikuti on teed märjad ja külmad :cool2: ,iga ristmik potensiaalne driftimis koht isegi siis kui seda ei tahagi.Oli isegi mõned päevad libedat aga siis ei juhtunud oma autoga sõitma kahjuks.
Kas oskab keegi mingit linki anda kuidas saab Asr-i elimineerida/väljalülitada ?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 411
	Teemad: 43
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Kui ma nüüd õieti mäletan, siis tuli neid kaitsmeid suisa 3tk välja kakkuda...et ASR-ist lahti saada.
Kõige lihtsam variant on mõne ratta anduri kahjutuks tegemine...
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,479
	Teemad: 126
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
12
	 
	
	
		Tõmba ASR ajul pistik maha ja probleem lahendatud, isegi kruiis jääb toimima.
	
	
	
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 35
	Teemad: 3
	Liitus: Jan 2007
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Mul on selline huvitav küsimus, et palju see masin kütet võtab keskmiselt ? Alla 20 tuleb ära ?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 598
	Teemad: 24
	Liitus: Sep 2006
	
Maine: 
3
	 
	
	
		Karta on et eesti oludesse on seda masinat kallis tuua... statoil ja muud lojused oleks muidu õnnelikud aga nuh egas siis see pyhapäevaseks kirikukäimis autuks ka ei sobi:biggergrin:
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 268
	Teemad: 39
	Liitus: Apr 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Sai siis alustatud audio süsteemi upgradega.Asja käigus tuli välja,et tuleb suur osa salongist lahti harutada selleks,et saaks kätte raadio juhtmestiku.Nimelt vastupidiselt eelnevale arvamusele jookseb headunitist tüüner/võimu mitte standartne kaabel.Eks siis sama korraga saab veetud ka suurem osa signaali kaableid edaspidiseks tarbeks ka juurde.Kirumist ja vandumist jagub pikemaks :biggergrin:
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,277
	Teemad: 33
	Liitus: Apr 2007
	
Maine: 
7
	 
	
	
		Kas selle ASRiga pole mitte nii, et kui lahti ühendada jääb süsteem avariise ja mingi 30 % võimsusest on ainult saadaval (see on see osa, mida gaasipedaaliga siis manuaalselt tõmmata saab). Ja rattaanduri lahti ühendamisega pidavat ka sama asi olema. Ainuke lahendus on minuteada see kui anduri sisendid ringi tõstad - tagumised ette, siis ei saa massin aru, et läbilibisemini toimub.
Võibolla panin nüüd rukki, ei tea.
	
	
	
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 639
	Teemad: 8
	Liitus: Feb 2006
	
Maine: 
15
	 
	
	
		no seda võin kindlalt ütelda.et 600 meestel on asr.i maha saamine keerulisem kui teistel vanadel mb masinatel.sul on seal nimelt kaks elektronilist drosssel-klapp mida juhib eraldi juhtplokk ja kui nyyd halvad asr-i ära siis on sellega jokk. masin on kohe avariis ja ei liigu kuhugi poole.ainus võimalus on asja petta. isegi abs-i veaga peax ta jõuetux muutuma.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,277
	Teemad: 33
	Liitus: Apr 2007
	
Maine: 
7
	 
	
	
		Jagasin valeinfot - minu SL-il sai tõesti asja nii maha kui võtsin ABSi lahti.
	
	
	
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858